|
wie scheert zich??heheh (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien :)
Ga je me vrijdag ff meeten dan met Jason... heb nu al een dikke er van
Kun jij gelijk ff de nieuwste vrouw van het forum meeten... ik weet dat je dat fijn vind ;)
MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje :D |
We gaan zeker meeten, kunnen we nog een kleine gangbang show opvoeren met die nieuwe vrouw erbij. :crazy: Vol gas!
Verder ram ik straks weer wat klodders veet erop en dan gaan we lekker glad naar Arnhem.
Wat ook gaaf is, Veet op je kontgat smeren en het een uurtje laten zitten. Dan brand dat echt mega. En als je dan gaat scheiten dan vliegen de vellen eraf... SUCCES GEGARANDEERD! :D |
|
|
| Esrem |
| Kalle ballen zijn echt goor, bah:mad: :eyespop: |
|
|
| Daveje |
| ik zou nog maar ff w8en met de veet dus remy!!!! |
|
|
| moogwai |
stelletje diggers weer :D Dit was ook weer echt zo'n typische Akira thread :p
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien :)
|
m2 :)
Bellie, Michiel en Rudy zijn ook van die periode, maar zijn hier ook lang niet meer gespot |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Esrem
Kalle ballen zijn echt goor, bah:mad: :eyespop: |
Een behaarde harington is goor, we willen likken en niet flossen. |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Remy D
Een behaarde harington is goor, WE?? willen likken en niet flossen. |
Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen:D) en dan maakt t voor jou toch geen bal:D uit??? |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen:D) en dan maakt t voor jou toch geen bal:D uit??? |
ligt eraan over welk geslacht we het hebben... |
|
|
| Esrem |
| :conf: Aan welke definitie van geslacht zat je te denken???:conf: |
|
|
| dj_spare |
| laat maar, ik zit weer eens te slapen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje :D |
How disturbing :nervous: |
|
|
| New Wave |
Mijn zak is helemaal kaal. :D
Komt nooit meer een bos har op...echt te slecht..... |
|
|
|
|