return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
wie scheert zich??heheh (pg. 17)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien :)

Ga je me vrijdag ff meeten dan met Jason... heb nu al een dikke er van
Kun jij gelijk ff de nieuwste vrouw van het forum meeten... ik weet dat je dat fijn vind ;)

MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje :D

We gaan zeker meeten, kunnen we nog een kleine gangbang show opvoeren met die nieuwe vrouw erbij. :crazy: Vol gas!

Verder ram ik straks weer wat klodders veet erop en dan gaan we lekker glad naar Arnhem.
Wat ook gaaf is, Veet op je kontgat smeren en het een uurtje laten zitten. Dan brand dat echt mega. En als je dan gaat scheiten dan vliegen de vellen eraf... SUCCES GEGARANDEERD! :D
Esrem
Kalle ballen zijn echt goor, bah:mad: :eyespop:
Daveje
ik zou nog maar ff w8en met de veet dus remy!!!!
moogwai
stelletje diggers weer :D Dit was ook weer echt zo'n typische Akira thread :p

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Oh ik dacht toch echt dat jij een oudere user was dan ik... wie is er nu nog van voor 2001 dan??
Replies wil ik zien :)


m2 :)

Bellie, Michiel en Rudy zijn ook van die periode, maar zijn hier ook lang niet meer gespot
Remy D
quote:
Originally posted by Esrem
Kalle ballen zijn echt goor, bah:mad: :eyespop:

Een behaarde harington is goor, we willen likken en niet flossen.
Esrem
quote:
Originally posted by Remy D
Een behaarde harington is goor, WE?? willen likken en niet flossen.


Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen:D) en dan maakt t voor jou toch geen bal:D uit???
dj_spare
quote:
Originally posted by Esrem
Ik dacht dat jij een man was, behoor ik t dan niet doen ipv jij, (behalve als je homo bent dan of je je onderste rib hebt laten verwijderen:D) en dan maakt t voor jou toch geen bal:D uit???


ligt eraan over welk geslacht we het hebben...
Esrem
:conf: Aan welke definitie van geslacht zat je te denken???:conf:
dj_spare
laat maar, ik zit weer eens te slapen
eieregooie
quote:
Originally posted by Glaniskanis
MAAR BTW FF ONTOPIC!!
Is je zak nog een beetje kaal?
Mijne is weer lekker glad als een babybilletje :D


How disturbing :nervous:

New Wave
Mijn zak is helemaal kaal. :D
Komt nooit meer een bos har op...echt te slecht.....
jp
pics or stfu :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Privacy Statement