|
wie scheert zich??heheh (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| hey donna........heb jij toevallig ook iets geschoren? :D :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Allereerst: WhAHAHAHAHAHAHA:D :D :D
Ten2de: Ik scheer me niet, maar heb niet zo veel last van 'overbehaardheid' ála oerwoud...
Ten3de:Jeukt dat niet VERSCHRIKKELIJK:eek: ????
Maar als ik zou moeten kiezen tussen oerwoud of kaal, dan maar kaal, dus dat heb ik gekozen. |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jezus zeg, maar ja toch maar ff antwoorden, ik ga voor puur natuur, dat is toch weinig |
Hier sluit ik me bij aan.
Ben benieuwt naar MISS P :D:D |
|
|
| TranceFool |
| HAHAHA, nee sorry daar doe ik niet aan, vind het nog gevaarlijk ook, moet er niet aan denken dat je je in je zak snijdt !!!!!!!:D :p :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
HAHAHA, nee sorry daar doe ik niet aan, vind het nog gevaarlijk ook, moet er niet aan denken dat je je in je zak snijdt !!!!!!!:D :p :D |
brrrrrrrrrrrr.....ik krijg al rillingen als ik er aan denk !!! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
HAHAHA, nee sorry daar doe ik niet aan, vind het nog gevaarlijk ook, moet er niet aan denken dat je je in je zak snijdt !!!!!!!:D :p :D |
owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:) |
Jaja heb je die echt? Scheert die streepjes ofzo? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:) |
Schoonmoeder? |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by M5
owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:) |
Dat van die kapper, dat weet jij zelf het best:p
En dat tweede.....?
Als ze mooi is wel. aders zou het je (........) niet zijn. Toch ??? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Schoonmoeder? |
ja bijvoorbeeld ja...
ik heb het bewust opengehouden , omdat ik dacht dat dat voor iedereen wel anders zou zijn !! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by raoel
Dat van die kapper, dat weet jij zelf het best:p
En dat tweede.....?
Als ze mooi is wel. aders zou het je (........) niet zijn. Toch ??? |
ja ...ik meen me te herinneren op SBS6 ( ja waar anders???) met Wendy van dijk (lekker kontje trouwens!! SMAK !) in zo'n programma ofzo ...dat je 1000 piek kreeg als je je door de erotische kappen liet behandelen ...dus daarvan heb ik het ....ben er zelf niet geweest ofzo :) ....maarja wat niet is kan nog komen !!!
enne ik denk wel dat je je eigen (.......) mooi zou vinden anders had je haar/hem (jaja ik hou alle opties open !!) niet uitgekozen als je (........) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by M5
enne ik denk wel dat je je eigen (.......) mooi zou vinden anders had je haar/hem (jaja ik hou alle opties open !!) niet uitgekozen als je (........) |
(.....) = Scheerapparaat :p:D |
|
|
| New Wave |
Effe een klein vraagje?

Scheren of niet? :D |
|
|
|
|