return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
wie scheert zich??heheh (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
hey donna........heb jij toevallig ook iets geschoren? :D :D
raoel
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Allereerst: WhAHAHAHAHAHAHA:D :D :D

Ten2de: Ik scheer me niet, maar heb niet zo veel last van 'overbehaardheid' ála oerwoud...

Ten3de:Jeukt dat niet VERSCHRIKKELIJK:eek: ????

Maar als ik zou moeten kiezen tussen oerwoud of kaal, dan maar kaal, dus dat heb ik gekozen.

quote:
Originally posted by Dj Lex
Jezus zeg, maar ja toch maar ff antwoorden, ik ga voor puur natuur, dat is toch weinig


Hier sluit ik me bij aan.

Ben benieuwt naar MISS P :D:D
TranceFool
HAHAHA, nee sorry daar doe ik niet aan, vind het nog gevaarlijk ook, moet er niet aan denken dat je je in je zak snijdt !!!!!!!:D :p :D
M5
quote:
Originally posted by TranceFool
HAHAHA, nee sorry daar doe ik niet aan, vind het nog gevaarlijk ook, moet er niet aan denken dat je je in je zak snijdt !!!!!!!:D :p :D



brrrrrrrrrrrr.....ik krijg al rillingen als ik er aan denk !!!
M5
quote:
Originally posted by TranceFool
HAHAHA, nee sorry daar doe ik niet aan, vind het nog gevaarlijk ook, moet er niet aan denken dat je je in je zak snijdt !!!!!!!:D :p :D


owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by M5


owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:)


Jaja heb je die echt? Scheert die streepjes ofzo?
New Wave
quote:
Originally posted by M5


owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:)




Schoonmoeder?
raoel
quote:
Originally posted by M5


owja ...je kan het natuurlijk ook LATEN doen bij de EROTISCHE KAPPER....(die heb je toch?)....of anders door je .....:)


Dat van die kapper, dat weet jij zelf het best:p
En dat tweede.....?
Als ze mooi is wel. aders zou het je (........) niet zijn. Toch ???
M5
quote:
Originally posted by New Wave




Schoonmoeder?


ja bijvoorbeeld ja...

ik heb het bewust opengehouden , omdat ik dacht dat dat voor iedereen wel anders zou zijn !!
M5
quote:
Originally posted by raoel


Dat van die kapper, dat weet jij zelf het best:p
En dat tweede.....?
Als ze mooi is wel. aders zou het je (........) niet zijn. Toch ???


ja ...ik meen me te herinneren op SBS6 ( ja waar anders???) met Wendy van dijk (lekker kontje trouwens!! SMAK !) in zo'n programma ofzo ...dat je 1000 piek kreeg als je je door de erotische kappen liet behandelen ...dus daarvan heb ik het ....ben er zelf niet geweest ofzo :) ....maarja wat niet is kan nog komen !!!


enne ik denk wel dat je je eigen (.......) mooi zou vinden anders had je haar/hem (jaja ik hou alle opties open !!) niet uitgekozen als je (........)

-=WVG=-
quote:
Originally posted by M5

enne ik denk wel dat je je eigen (.......) mooi zou vinden anders had je haar/hem (jaja ik hou alle opties open !!) niet uitgekozen als je (........)


(.....) = Scheerapparaat :p:D
New Wave
Effe een klein vraagje?








Scheren of niet? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement