|
wie scheert zich??heheh (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| M5 vindt zichzelf een ontzettende NERD dat ie hier rondhangt op dit tijdstip, maar weet dat het voor zijn eigen bestwil is..:( |
|
|
| Akira |
hendrik ga vanavond mee naar *light dan ??wel je ballen scheren....:D:D
dan gaan we ff op milk inc beuken en knalluh :):) |
|
|
| M5 |
| hmm naar starlight niet...moet morgen ff superfit zijn.....maare misschien kan je me een keertje helpen met scheren, omdat je al zoveel ervaring ermee hebt?? :p |
|
|
| Donna |
| quote: | hehey..don't with ma MAN Stephen!!! (en jah..da's Stieven en NIET Steffen :mad
ik weet wel dat t een grapje was hoor maaree..blijf van mijn idols af owkey |
Was positief bedoelt voor stephen,hij in 1 keer binnen zo'n vette horror kan ie der van maken:D :D :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by M5
hmm naar starlight niet...moet morgen ff superfit zijn.....maare misschien kan je me een keertje helpen met scheren, omdat je al zoveel ervaring ermee hebt?? :p |
tuurlijk hendrik VELUWE TA buddy...geen enkel probleem.
Het venus mesje van gilette is echt godelijk ik had dat ding een keer geleend en moet er denk ook maar es zelf een gaan aanschaffen ;)en dan ook nog es aarbeien scheerschuim jammie hoor :D:D:D HEHEHE |
|
|
| -=WVG=- |
| Ik denk dat Akira gerust zijn status kan veranderen in: "MASTER SHAVE" :p |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
tuurlijk hendrik VELUWE TA buddy...geen enkel probleem.
Het venus mesje van gilette is echt godelijk ik had dat ding een keer geleend en moet er denk ook maar es zelf een gaan aanschaffen ;)en dan ook nog es aarbeien scheerschuim jammie hoor :D:D:D HEHEHE |
ok deal!!
we maken wel een keer een afspraak !! LOL !!;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ik denk dat Akira gerust zijn status kan veranderen in: "MASTER SHAVE" :p |
vind ik eigenlijk ook wel ja :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Donna
En mja die raoul......k vraag me eerlijk gezegt af wat voor een movie Stephen King van zijn erotische fantasietjes zou kunnen maken...:eek: |
uuuuuhhmmmmmm
ME TO :D:p:D:p
Vast wel leuke dingen :)
Maar uh
Kijk gewoon op www.wildewereld.nl
Daar staat allemaal van die onzin.
En echt niet alleen van die overbehaarde mensen maar ook gewoon leuke dingen, echt een lijpe site :cool: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
uuuuuhhmmmmmm
ME TO :D:p:D:p
Vast wel leuke dingen :)
Maar uh
Kijk gewoon op www.wildewereld.nl
Daar staat allemaal van die onzin.
En echt niet alleen van die overbehaarde mensen maar ook gewoon leuke dingen, echt een lijpe site :cool: |
tis nu www.superzooi.com geworden
leuk filmpje trouwens van die gast die zo word neergeschoten |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
tis nu www.superzooi.com geworden
leuk filmpje trouwens van die gast die zo word neergeschoten |
VET !!!!!!!
ga wel eens kijken.
Maar www.wildewerled.nl blijft :cool: |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by raoel
VET !!!!!!!
ga wel eens kijken.
Maar www.wildewerled.nl blijft :cool: |
OMG Raoel, jij bent echt vunzig
Loop je soms de hele avond al die sites te bezoeken en daarna ff te posten waar wij moeten kijken voor dingen die jou opwinden :p
Nou dat gaat dus mooi niet door he, ik kijk niet
Blik het valt me van je tegen dat jij zelfs weet dat die site niet meer op wildewereld.nl zit maar op superzooi.com
Schaam je, moderatortje :D
Ik ben echt kapot (zie tijd) dus ik denk dat ik zo maar eens ga pitten
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|