|
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ik zal weer ff irri zijn
op de site van id-t is het nieuwsbericht nu weer verwijderd :p |
ik werd net gebeld door iemand van bseendvd, want ik had ze ff een mailtje gestuurd. En die zei inderdaad dat het weggehaald was, en dat de release voor Nederland gewoon 1 oktober blijft :(
(wel tof dat ze ff bellen om mij dat te vertellen :)) |
|
|
| DJ_Massive |
nouhouuu wilde hem net voor me verjaardag vragen (moet wat)
maar ja 1 oktober is net mn verjaardag:rolleyes: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
nouhouuu wilde hem net voor me verjaardag vragen (moet wat)
maar ja 1 oktober is net mn verjaardag:rolleyes: | \
ach ja dan krijg je je cadeautje toch 's avonds? :D |
|
|
| MaGiK54 |
AMSTERDAM - Maar liefst 25.000 exemplaren van de nieuwste dvd van DJ Tiësto kunnen direct de prullenbak in. De dubbel-dvd blijkt op het laatste moment technisch niet in orde en zal dan ook niet morgen in de winkels liggen.
Tiësto zaterdagavond in Breda
Zondag werden al diverse fans teleurgesteld. Na een spetterende zaterdagavondshow in Breda van de bekende dj, ter gelegenheid van de release van de dvd, zou het dubbelexemplaar zondag al bij de Free Record Shop in het centrum van Breda verkrijgbaar zijn.
"Maar we vonden het natuurlijk niet netjes om een 'foute dvd' te verkopen. We hebben op het laatste moment de verkoop van de 25.000 exemplaren tegengehouden. Het spijt ons echt enorm voor alle fans", aldus Bas van Oers, namens ID&T-Music verantwoordelijk voor de produktie van de dvd.
"Op een van de twee dvd's lopen de beelden niet synchroon met de tekst. Hoe de fout heeft kunnen optreden zijn we nu aan 't onderzoeken. We hopen zo snel mogelijk een nieuwe releasedatum bekend te kunnen maken. Binnen een week zal de dvd in ieder geval wel in de winkels liggen", zo belooft Bas.
(www.telegraaf.nl)
ID& verneukt het weer eens een keer :whip: |
|
|
| total woot |
Wat is het nou???
vanmiddag stond op ID-T dat ie wel woensdag uit zou komen, dat bericht is nu weggehaald....(en ik vind de Telegraaf nou ook niet de meest betrouwbare bron die bestaat....)
iemand? |
|
|
| drpeer_holland |
| Ik heb het vandaag bij de Free record shop en bij van leest nagevraagd en ze zeggen allebei, woensdag komt ie uit..dus morgen..we moeten maar afwachten dan, er staat nog nergens officieel wanneer hij uitkomt |
|
|
| Blik |
het is woensdag 1 oktober, dat heeft die man van www.bseendvd.nl mij zelf verteld. Hij had zelf met de distributiemaatschappij gebeld en daar heeft die het dus van.
ID-T had eerst wel het nieuwsbericht erop staan maar die man zei ook dat ID-T gewoon gehoord had dat de DVD woensdag uit zou komen, en er niet bij nagedacht hadden dat dit ook 1 oktober zou kunnen zijn.
1 oktober, 100% zeker |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Blik
ID-T had eerst wel het nieuwsbericht erop staan maar die man zei ook dat ID-T gewoon gehoord had dat de DVD woensdag uit zou komen, en er niet bij nagedacht hadden dat dit ook 1 oktober zou kunnen zijn.
1 oktober, 100% zeker |
Wel beetje apart dat bij zo'n grote organisatie als ID&T niet 'goed' wordt nagedacht zoals Blik hier zegt:conf:
En btw wel godse kloten dat we er NOG weer een week extra op moeten wachten....:whip: |
|
|
| drpeer_holland |
Dit vond ik op tiesto.com, ik wacht maar gewoon af??
Hoi Michael,
er was een produktiefout en we doen ons uiterste best om de DVD zo snel
mogelijk in de winkels te hebben. Woensdag lijkt me niet maar hopelijk
vrijdag/zaterdag.
Arny,
Black Hole.
> From: "Michael Siebers"
> Date: Tue, 23 Sep 2003 10:04:44 +0200
> To: [email protected]
> Subject: TIC dvd
>
> Hallo Black Hole Recordings,
>
> Aangezien de DVD nog niet in de winkels ligt wou ik even vragen of de DVD
> zoals gezegd woensdag in de winkels komt te liggen. Ik wil hem namelijk
> woensdag bij Magik gaan halen aangezien ik uit Breda kom. Weten jullie
> anders wanneer de DVD ongeveer uit komt. Bij voorbaat dank,
>
> Michael Siebers |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Dit vond ik op tiesto.com, ik wacht maar gewoon af??
Hoi Michael,
er was een produktiefout en we doen ons uiterste best om de DVD zo snel
mogelijk in de winkels te hebben. Woensdag lijkt me niet maar hopelijk
vrijdag/zaterdag.
Arny,
Black Hole.
> From: "Michael Siebers"
> Date: Tue, 23 Sep 2003 10:04:44 +0200
> To: [email protected]
> Subject: TIC dvd
>
> Hallo Black Hole Recordings,
>
> Aangezien de DVD nog niet in de winkels ligt wou ik even vragen of de DVD
> zoals gezegd woensdag in de winkels komt te liggen. Ik wil hem namelijk
> woensdag bij Magik gaan halen aangezien ik uit Breda kom. Weten jullie
> anders wanneer de DVD ongeveer uit komt. Bij voorbaat dank,
>
> Michael Siebers |
hopelijk vrijdag/zaterdag is toch woensdag als die fout er uit moet moet alles opnieuw gedrukt worden en naar de distributeur-leverancier |
|
|
| TranceFool |
| In het AD van vandaag stond dattie vandaag in de winkels zou liggen.....ik ga gewoon ff de FRS met een bezoekje verblijden denkik :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik zei toch 1 oktober :)
Die lui van Bdseen nogwat die de distributie/productie etc regelen belde me dus ivm het feit dat ik um gewonnen had, dat het 1 oktober zou worden. |
|
|
|
|