return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 24)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Passiva
Hmm hier heb ik dus ook last van :conf:
Ik heb het gevoel alsof er een enorme compressor op is gezet..

klopt en het terugvallen van volume (het heen en weer gevoel..)

In WinDVD heb ik er het meeste last van..
ZIt al een tijdje te kijken via ASUSDVD2000, dan weer minder last van..

vaag, zou het aan het programma liggen?

zal zo mediaplayer ff proberen..
Partyhardy!
wat dachten jullie ervan om hem gewoon in een echte dvd-speler aangesloten op je tv te stoppen.... op de computer kijken sucks! heb je als het goed is ook geen last meer van al dat volume gekloot..... ;)
Fkwebeman
met een 19 inch beeldscherm valt dat ook wel mee hoor..

heb ook tv-out voor richting mijn mini tv-tje.. kijk dan liever op het beeldscherm vanaf de bank.. :D

dvd speler komt ooit vast wel eens, ooit..
JAF
quote:
Originally posted by HardKiller
Bij Kroese in Arnhem heb ik 'm voor €19,- gehaald

en ik heb hem afgelopen vrijdag bij de Media Markt te Almere gekocht voor € 14,= (zie ook eerder geplaatst bericht):haha: :haha:
HardKiller
quote:
Originally posted by JAF
en ik heb hem afgelopen vrijdag bij de Media Markt te Almere gekocht voor € 14,= (zie ook eerder geplaatst bericht):haha: :haha:

Gelezen, maar das wel een uitzondering denk ik :D
Blik
quote:
Originally posted by Partyhardy!
wat dachten jullie ervan om hem gewoon in een echte dvd-speler aangesloten op je tv te stoppen.... op de computer kijken sucks! heb je als het goed is ook geen last meer van al dat volume gekloot..... ;)

ik kijk hem ook in een goede (JVC) DVD-speler. Ik baal er echt van dat die gewoon niet gelijk loopt, ga morgen naar de FRS met bonnetje om een nieuwe te halen
JAF
quote:

..zover ik weet van niet. De prijzen liggen daar in verhouding met andere Media Markt-en altijd lager. Zo heb ik die vorige DVD van Tijs daar voor €12,= gekocht en dat was geen speciale actie. Ook de andere delen van de Magik serie zijn daar altijd goedkoper, kan soms zelfs wel €5,= schelen met bijv. R'dam.
Cosmic
quote:

Nee hoor, MM Amsterdam: 14,99:D

En staat er echt zoals vermeld bijna 300 minuten op totaal? Dat zou erg :tongue3 zijn
HardKiller
quote:
Originally posted by Cosmic
Nee hoor, MM Amsterdam: 14,99:D

En staat er echt zoals vermeld bijna 300 minuten op totaal? Dat zou erg :tongue3 zijn

Iets minder volgens mij, 3,5 uur registratie + 40min making of, 12 min micha klein + traffic video, cola reclame en nog wat id&t

En over MM, er komt in Arnhem ook een MM, kijk er nu al naar uit :D
Flippe
+/- 200 minuten COncert
en +/- 100 extra feauters

Cosmic
quote:
Iets minder volgens mij, 3,5 uur registratie + 40min making of, 12 min micha klein + traffic video, cola reclame en nog wat id&t

Hm, nice...Net een paar stukjes gekeken (intro, Andain) en nu al meer kippenvel gehad dan afgelopen maanden bij elkaar:crazy:
Flippe
quote:
Originally posted by Cosmic
Hm, nice...Net een paar stukjes gekeken (intro, Andain) en nu al meer kippenvel gehad dan afgelopen maanden bij elkaar:crazy:

jaa, das echt een kippenvel stukje :)
echt geweldig!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Privacy Statement