|
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Valt ook wel mee hoor, wij gaan waarschijnlijk ook wel ff kijken met een groepie. Tis drie kwartier a een uur met de auto en denk hooguit 5 kwartier met de trein, dus niet zo zeuren en gewoon gaan als je zin hebt :D |
IDD! :o
Maarre... als iedereen OV gaat ga ik wel me de auto :) (denk ik) :D
Enneh... Handtekenigen? Dat hoeft van mij niet zo hoor hehe... Laat 'm dan maar een paar plaatjes draaien :) Heb jaren geleden weleens een handtekening vannem gehaald voor m'n toenmalige vriendinnetje die helaas niet naar het feestje kon komen... Toen had 'ie tenminste nog de tijd om er een heel verhaal van te maken ipv alleen een handtekening :) |
|
|
| moogwai |
Als je er heen gaat, kun je na de releaseparty meteen doorreizen naar Tilburg, want Ferry Corsten en Ronald van Gelderen draaien in de 013!!
Damn :( waarom is dit alles nou niet gewoon een weekje later, want dan woon ik mooi in Tilburg :) Vrienden zoeken er niet niet heen, want tis nl. veel te ver :o en ik zoek niet in m'n uppie te gaan reizen...
Dan maar een paar dagen later de DVD van het jaar aanschaffen |
|
|
| Blik |
| quote: | 16-09-2003 - De uitgever van de DVD "DJ Tiesto - In Concert (2DVD)" heeft
vandaag bekend gemaakt dat de release van de DVD uitgesteld wordt van 19-09-03
naar 23-09-03. Wij zullen hem dan alsnog uitleveren. Onze excuses voor het
ongemak. |
dinsdag dus :D |
|
|
| arj1o1 |
lol en de release party dan
iemand enige info of hij gaat draaien of een beetje lullig handtekeningen uitdeeld? |
|
|
| Jappio |
| ik ga ook wel ff kijken denk ik, moet alleen daarna werken :) ff wat oude vriendinnetjes van me bezoeken daarzo |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou de weersvoorspellingen zijn goed voor zaterdag, dus grote kans dat ik ff daarheen scheur met een vriend, bezoekje Breda is altijd leuk. |
|
|
| Magic83 |
maybe ga ik ook wel ;)
als iemand hier mee wil tenminste :p |
|
|
| SnuggLe |
Die wedstrijd he (zie ook andere thread die ik heb omhooggehaald) om de DVD te winnen is afgelopen.
Guess wie er eentje gewonnen heeft?
IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eyes: :happy2: :eyespop: :crazy:
Werd een uur geleden gebeld dat ik had gewonnen, moest mijn adres geven. De 23ste krijg ik hem lekker thuisbezorgd :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| HBtje |
OMG lucky boy :crazy: :D
Ik ga probably naar Breda zaterdag dus dan haal ik m daar maar anders volgende week in de shop
wortd vettt kan nie wachten :eyespop: |
|
|
| Duke2003 |
| waarom in breda :( daar ga ik echt niet helemaal heen voor n "feest" waar misschien nog van die walgelijke tmfwijven op af komen ook... |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Duke2003
waarom in breda :( |
Omdat het zijn hometown is misschien? T is allemaal in Breda begonnen he...
En die TMFwijven...tja..die zijn er overal |
|
|
| drpeer_holland |
| Hij was vandaag op radio 538, tiesto wilde het eerst in Amsterdam doen, maar dat kon niet doorgaan daarom heeft hij het nu in Breda gedaan, maar eigenlijk maakte het hem niets uit, ook vertelde hij dat hij zeker wel langskwam, en misschien nog wel enkele nummertjes ging draaien, hij was nu in Ibiza voor zijn afsluitende avond, en klonk erg relax zoals altijd..vond het leuk om hem ff te horen !! |
|
|
|
|