return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 21)
View this Thread in Original format
MaGiKaL_MiKe
Prachtige DVD is snap alleen nog niet precies wat het echte verschil is van de Alternative angle ,ja soms zie je iets andere beelden volgens mij maar ik d8 echt dat je vanuit de booth kon zien zoals ook een man zegt in de making of. Soms zie je boven in de hoek een camera logo staan met een 1 er in weet iemand wat dat betekend, kan je op dat moment switchen of iets dergelijks?

edit:

Als er zon camera logo is kan je switchen van camera met de angle knop op je afstandbedienig dat is oa bij 3rd Earth en Theme from Norefjell zo
wie weet er nog meer angle switch momenten ?
eieregooie
Ja, d'r zitten meerdere momenten in dat je van angle kan switchen, maar die heb ik niet allemaal onthouden hoor :p

Verder prima DVDtje! Valt me reuze mee :) Ook we Making of is wel geinig... Vooral dat laatste stukje onder het podium vlak voordattie op gaat vonnik leuk om te zien. Die kale knakker van MediaConcern is wel een wappie figuur trouwens :p

Grootste minpunt vinnik dat de live zang niet live is. Nou maakt dat bij andain nie zoveel uit hehe, dat was toch vals, maar bij Dinand bijvoorbeeld is het wel heel jammer. Hebben ze gewoon de vocale versie erin geplakt, en alles wat 'ie om de zang heen lulde er een beetje lafjes doorheen gemixed... BEETJE JAMMER! En bij Andain ziet het eruit alsof ze playbackt :toothless

Maar goed, verder issie prima hoor! :)
Sabina
Heerlijke DVD :D

Sjit krijg soms echt weer kippevel van sommige momenten.
Vind de hele avond heel erg goed weergegeven zelfs die 'dooie' momenten met die bands ertussen is mooi in beeld gebracht.

Ik vraag mij trouwens af of dat de stukken van Andain, Kane en Jan Johnston de echte live registraties zijn. Volgens mij niet want ik vond vooral Kane en Jan Johnston toen best slecht qua geluid. Maar op de DVD merk je daar niet veel van.
Plus ik mis het deel van Kane waarbij die roept/zingt: Dance/rock/dance/rock (of zoiets).

Wat wel jammer is dat je erg weinig van het publiek ziet en dus een stukje van de sfeer die er hing mist......

Maar al met al een 10 + voor deze DVD!

T blijft een klasse apart die jongen!!!!!
Zou ie de Arena vol krijgen???????
total woot
wacht nog n jaartje en t moet lukken :D

Heb m ook gehaald, t is idd wel veel tijs verwest wat te zien is, mis het publiek (en het geluid daarvan).
Verder is t n dvd-tje zoals ik verwacht had, kippevel...kippevel... en heel veel kippevel :p

Heb m nog niet tot t eind zitten kijken, staat "tijs z'n bedankje naar t publiek" er ook ok? (hope so).

voor wie m nog niet heeft, en twijfelt: Dit is waarom je geld verdient! :D:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Sabina
Ik vraag mij trouwens af of dat de stukken van Andain, Kane en Jan Johnston de echte live registraties zijn. Volgens mij niet want ik vond vooral Kane en Jan Johnston toen best slecht qua geluid. Maar op de DVD merk je daar niet veel van.
Plus ik mis het deel van Kane waarbij die roept/zingt: Dance/rock/dance/rock (of zoiets).

Tis wel te horen, alleen beetje slecht (te zacht) ingemixed (zie mijn vorige post :) )

quote:
Originally posted by total woot
Heb m nog niet tot t eind zitten kijken, staat "tijs z'n bedankje naar t publiek" er ook ok? (hope so).

Jup, zowel tijdens Flight 643 als voor No Regular
ChooChoo
Heb m nu ook eindelijk! Net stukkie gekeken. Gaaf om alles terug te zien. Had in t begin ook echt kippevel :)
Ik heb m trouwens bij de FRS gehaald
moogwai
Ik heb 'n ook vanmiddag gekocht en het is zeker een gruwelijke vette DVD!! Beeld en geluidskwaliteit is echt super.. echt mooi om zo'n goede registratie te hebben, nu is het zeker "always in my memory" :D

Heb alleen nog ff snel een beetje zitten te 'zappen', maar de fragmenten die ik heb gezien waren top. De making off is ook leuk, vooral op het laatst waar je Tiesto zo onder het podium staat te wachten, terwijl die MC bezig is met die paar magische zinnetjes!

En dat begin met Adagio For Strings :crazy: :crazy: :crazy:
MaGiK54
Tis gewoon één lang orgasme van 3.5 uur, tering net klaar met kijken/luisteren, gewoon geniaal dat ik dat live heb mee mogen maken.
Kippevelmeter: 10+

Enige minpunt die ik heb kunnen vinden, isset ontbreken van Silence, dat was toch zijn echte break wereldwijd en had er eigenlijk op gemoeten.
raoel
Ik heb um net ook gekeken en het is echt zwaar gaaf. Weer vele kippenvelmomenten gehad.

Alleen maar vette nummers en ik denk ook wel de vetste nummers (alleen silence onbreekt...). Licht effecten zijn heel gaaf in beeld gebracht. Ook het switchen van het ene nummer naar een volgende, terwijl dat deze in het echt niet achter elkaar staan, is goed gedaan. Ook mij viel op dat de zang van de live acts niet synchroon loopt met het beeld. Ik vond dit al vreemd en nu ik hier lees dat dit er dus waarschijnlijk later onder is gemixed kan ik dat best geloven.
Maar opzich maakt dat niet uit.

Ook ik had graag iets meer shots van het publiek gehad, maar het neemt niet weg dat het een super DVD is. Uiteindelijk gaat het ook om de artiest, toch?

Het is het geld meer dan waard.
Zondag nog ff kijken hoe leuk de making of is.

quote:
Originally posted by Sabina
Zou ie de Arena vol krijgen???????

????
Een voetbalveld is ongeveer 60 bij 100 meter.
Dat is in de Arena hetzelfde als in het Gelredome.
Alleen als ze de tribune bomvol stoppen kunnen er meer mensen in, maar dan sta je daar in de Arena op de 2e ring...
Da lijkt me helemaal niks.

Daarnaast is het Gelredome een veel betere locatie om dat het donker blijft binnen en van vele heb ik gehoord dat ook de akoestiek in het Gelredome beter was.
MaGiK54
quote:
Originally posted by raoel
????
Een voetbalveld is ongeveer 60 bij 100 meter.
Dat is in de Arena hetzelfde als in het Gelredome.
Alleen als ze de tribune bomvol stoppen kunnen er meer mensen in, maar dan sta je daar in de Arena op de 2e ring...
Da lijkt me helemaal niks.

Daarnaast is het Gelredome een veel betere locatie om dat het donker blijft binnen en van vele heb ik gehoord dat ook de akoestiek in het Gelredome beter was.

Sensation is een feest voor 35.000 a 38.000 man, dus beduidend meer dan de 25.000 man die in de Gelredome kunnen en dan is volgens mij alleen de eerste ring open in de Arena. Maar je hebt helemaal gelijk dat de Gelredome qua lokatie beter is.

Ding Chavez
Ik heb ook al een stuk zitten kijken en hij is idd zeker weten je geld waard.
Bij de live registraties is idd volgens mij gewoon het geluidsignaal uit de microfoon weggehaald en alleen de plaat te horen. Je ziet Mavie Marcos echt keihard playbacken :D Ook tijdens de mix van Never naar Street Carnival is de backspin niet te horen, toch een beetje jammer dat al die kleine dingetjes weggelaten zijn.
Ik had ook liever gehad dat je die beelden dicht op de mixer etc nog apart kon kiezen, dat vind ik nou altijd leuk om te zien :) Bv tijdens de eerste 2 mixen waar niet alles even goed gaat had ik wel willen zien wat ie nou allemaal doet om het goed te krijgen.
Making of is ook mooi om te zien. Die kerel van mediaconcern is echt een verhaaltje aan het opdreunen :) Monique ziet er lekker uit ;) en dat laatste stuk dat je de spanning op z'n gezicht ziet is prachtig.
De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular.
moogwai
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Bij de live registraties is idd volgens mij gewoon het geluidsignaal uit de microfoon weggehaald en alleen de plaat te horen. Je ziet Mavie Marcos echt keihard playbacken :D.

Idd, merkte ik ook. In de 'radio' registratie hoor je duidelijk dat Mavie "mee zingt" met de plaat, want Tiesto draaide geen instrumentale versies van Andain. Soms hoor je ze er ff bovenuit komen.

quote:
Originally posted by Ding Chavez
De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular.

Toen stond ook de stadionverlichting aan ;)

Ook in de achtergrondmuziek van 'the making of' is erg goed en bestaat niet alleen uit tracks die Tiesto ook heeft gedraaid. Er zit ook wat werk van Photon Project en the Ambusch in (tracklisting staat in de aftiteling)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement