return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 16)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Blik
maar weer een optimistisch bericht na die total woot

er heeft iemand gebeld naar de magik store in Breda en die zeiden dat de DVD al in het magazijn lag maar dat ze wachten met de verkoop tot vrijdag omdat dan de rest van de winkels de DVD ook verkoopt.

let's hope so

Ik ben vandaag binnen geweest en ze zeiden idd vrijdag :)
SnuggLe
Ik heb gisteren met BDseen enzo gebeld, en die wisten van niets. Was weer wat misgegaan met de distributie, ze wisten niets van vrijdag. Ik zou een mail krijgen wanneer hij komt.
Flipper01
Wat moet de DVD gaan kosten bij de FRS?? Want ik heb nog 2 cd-bonnen waar ik vanaf wil ;)
HBtje
:mad:

Lame ID&Ters: er zullen 2 dvd versies te koop zijn, 1 voor 20 euro dat zal dvd1 van de verkeerde gesyncte dvd2 zijn. Las dit hierover op ID&T forum:

quote:

Hoi Dick,
problemen met ompakken. Wordt morgen of vrijdag in de winkels.

Arny,
Black Hole.

OMPAKKEN!!!
dus ze zijn nu echt die foute 2dvd versie aan het over pakken naar de 1dvd hoes.

Voor 35 euro kan je de nieuwe druk krijgen beide dvds dan.

quote:

Bij FRS hebben ze zoals je ziet 2 versies te koop

Wanneer.... ooit zullen we het weten :rolleyes:
Flipper01
1 DVD: http://www.freerecordshop.com/pages...roductID=384595

2 DVD: http://www.freerecordshop.com/pages...roductID=375505

Wat staat er nou precies op die mislukte DVD??
Freezel
vanaf de id-t site:

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1380
eieregooie
Sjonge... dit vinnik wel heel lomp hoor... Dat ze nu opeens met 2 versies komen, en dan van die dubbele opeens de prijs verhogen :(
Ding Chavez
Idd en als dat waar is dat ze die verneukte versie nu nog voor 20 euro verkopen als een single DVD dan is het echt erg. Zie ook nergens op de FRS site nou het precieze verschil tussen de 2 versies staan, behalve dan dat het een 1 & 2DVD versie is... En dat die 1DVD er ook 2 keer zo lang over duurt om verstuurd te worden :)
MaGiK54
En wederom bevestigd ID$T het maar om ��n ding draait bij hun $$$$$$$$$$$ :whip:
ChooChoo
Ja inderdaad lekker kut geregeld zo!:mad:
Ach ik zal die 35 euro er wel voor neerleggen, maar toch...
Toch nog geld uit hun fout willen slepen...

MaGiK54
Ga van de week wel ff bij de Mediamarkt kijken, zal wel weer aardig wat pleuros schelen. Laatst DVD van Phil Collins gekocht, bij FR wassie � 35.00 en bij de Mediamarkt � 20.00, dus dat scheelde me � 15,00 of te wel � 33,00.
Ding Chavez
Duncan, als je dit leest: Ik leech em gewoon hoor, afzetter!!!

biem/stemra: als jullie dit lezen, natuurlijk doe ik dat niet, ik koop altijd netjes mijn muziek.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement