return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 5)
View this Thread in Original format
eieregooie
Misschien probeert 'ie op deze manier toch stiekem te draaien op een gratis festival in z'n hometown :)

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Oktober
04 Belgium - Antwerp (Sportpaleis), TMF Awards

Die staat er wel tussen :D

Haha, ja, ik hoorde al een commercial ja :D

"The Belgium TMF Awards met een Exclusieve Party met DJ Tiësto!"
Partyhardy!
VET!! ben erbij! :) :cool:
arj1o1
wat een gratis party :eyes:
w0000t hmmmz :)

edit: en geen age lemitations!
Blik
gisteravond al ff topictitel veranderd

er is nu ook een commercial voor de releaseparty, die kun je HIER zien

nog maar 1 weekje :D
Magic83
verdomme ik wil der ook bij zijn en meteen de dvd kopen...

Alleen is breda best ver vanaf den haag :sadgreen: :whip:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Magic83
verdomme ik wil der ook bij zijn en meteen de dvd kopen...

Alleen is breda best ver vanaf den haag :sadgreen: :whip:

Valt ook wel mee hoor, wij gaan waarschijnlijk ook wel ff kijken met een groepie. Tis drie kwartier a een uur met de auto en denk hooguit 5 kwartier met de trein, dus niet zo zeuren en gewoon gaan als je zin hebt :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Blik
gisteravond al ff topictitel veranderd

er is nu ook een commercial voor de releaseparty, die kun je HIER zien

nog maar 1 weekje :D

Leuke reclame, maar willen ze tienduizenden mensen in het centrum hebben dan als ze reclame op de tv gaan uitzenden, zal de burgemeester leuk vinden :D
arj1o1
quote:
Originally posted by MaGiK54
Valt ook wel mee hoor, wij gaan waarschijnlijk ook wel ff kijken met een groepie. Tis drie kwartier a een uur met de auto en denk hooguit 5 kwartier met de trein, dus niet zo zeuren en gewoon gaan als je zin hebt :D

zowiezo zullen de meeste mensen hier ook nog een OV hebben dus nog helemaal gratis ook
arj1o1
is dat tiesto met die bril :p in die commercial
Chicane
Wie dacht jij dan.. Eric Cross? :D :p

raoel
quote:
Originally posted by arj1o1
zowiezo zullen de meeste mensen hier ook nog een OV hebben dus nog helemaal gratis ook

Ooit van een week OV gehoord?
Ik wel, kheb er zelf één, net als 90% van de andere "OV-houders" ;)

Maar dan heb je nog steeds 40% korting!

Ik denk ook dat als ze er veel reclame voor gaan maken, dat het dan een beetje druk wordt in Breda. Beetje ERG druk.
Zeker als er dadelijk geruchten op gang gaan komen dat tiësto eventueel zal draaien daar omdat hij dan geen boeking heeft staan.
Dat laatste zal denk ik niet gebeuren want zou het niet gewoon zo zijn dat Tiësto op een knopje komt drukken om de uitzending van de DVD te beginnen en handtekeningen op de DVD zal gaan zetten die gekocht worden vanaf 21:00?
arj1o1
quote:
Originally posted by raoel
Ooit van een week OV gehoord?
Ik wel, kheb er zelf één, net als 90% van de andere "OV-houders" ;)

Maar dan heb je nog steeds 40% korting!

Ik denk ook dat als ze er veel reclame voor gaan maken, dat het dan een beetje druk wordt in Breda. Beetje ERG druk.
Zeker als er dadelijk geruchten op gang gaan komen dat tiësto eventueel zal draaien daar omdat hij dan geen boeking heeft staan.
Dat laatste zal denk ik niet gebeuren want zou het niet gewoon zo zijn dat Tiësto op een knopje komt drukken om de uitzending van de DVD te beginnen en handtekeningen op de DVD zal gaan zetten die gekocht worden vanaf 21:00?

nee nooit van gehoord :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement