|
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| heb hem ook binne :D |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb um ook eindelijk binnen (he he). Leuk dvdtje, maar toch wat minpunten, die grotendeels al genoemd zijn:
1) het ontbreken van Silence
2) het niet live zijn *dus het mixen van de muziek bij de beelden*
3) geluid dat harder/zachter gaat
4) het ergste: dat making of....Tering wat krijg ik daar braakneigingen. Ik quote:"ID&T heeft de feesten geperfectioneerd, en we hebben de CD's geperfectioneerd. Kots kots, doe normaal , ze prijzen zichzelf daar weer HEEL HEEL HEEL erg de hemel in. Erg erg jammer (ok, flame me maar weer omdat ik ID&T hiermee af zeik, maar het is toch te triest voor woorden. Als het een ander bedrijf of iets was geweest dat zo arrogant was, had ik het ook gezegd!) |
|
|
| Fkwebeman |
| Punt 4 heb je helemaal gelijk in Snuggle.. dat is te erg voor woorden, maar zo gaat dat met elke Making of.. |
|
|
| HardKiller |
Wat bedoel je daarmee? Een groot gedeelte is toch echt zo als het was hoor
Heb ik geen last van! |
|
|
| Freezel |
In punt 4 heb je helemaal gelijk SnuggLe. CD's geferfectioneerd? Alleen maar hitjes op cd's zetten en wat de diverse DJ's in de shows op ID$T Radio draaien is niet zo moeilijk. Feesten geperfectioneerd? Ten tijde van 1998-2000 misschien wel, maar toen hun grootste inkomstenbron (Harcore/Gabber) instortte en ze andere markten moesten benaderen is het in mijn ogen bergafwaarts gegaan door elke keer standaardnamen op hun feesten te laten verschijnen en hier en daar een uitschieter.
Punt hierbij ook is dat ze helemaal niet communiceren met hun doelgroep(en). Perfect voorbeeld is de stream van ID$T-Radio. Deze heeft het ruim 2-3 maanden niet gedaan. Meerdere mensen hebben ze emails gestuurd naar verschillende adressen, er stonden diverse topics open op het ID$T-forum waar geen enkele medewerker van ID$T de moeite nam om hierop te reageren. En als je negatief bent in het forum op ID$T en ze lezen het, wordt je meteen gebanned. |
|
|
| Blik |
| hehe cd's geperfectioneerd, op de Sensation CD van 2002 staat gewoon een spellingsfout bij een van de tracks!!! |
|
|
| Asperge |
| punt 4 had ik ook al gepost ben het helemaal met je eens echt te erg is dat. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Wat bedoel je daarmee? Een groot gedeelte is toch echt zo als het was hoor
Heb ik geen last van! |
Oftewel: dat je het publiek neit hoort enzo. Dat klopt gewoon niet, het is NIET het orginele geluid, dat kan je goed horen.
Zal wel aan de DVD speler liggen dan.
En Asperge sorry, had niet gezien dat je dat ook al had gezegd. |
|
|
| moogwai |
Hmn.. ik heb nog geen problemen met het geluid kunnen ontdekken. Maar de muziek klinkt dan ook geweldig met mijn 5.1 setje :D:D
| quote: | Originally posted by Freezel
Feesten geperfectioneerd? Ten tijde van 1998-2000 misschien wel, maar toen hun grootste inkomstenbron (Harcore/Gabber) instortte en ze andere markten moesten benaderen is het in mijn ogen bergafwaarts gegaan door elke keer standaardnamen op hun feesten te laten verschijnen en hier en daar een uitschieter.
|
Op het gebied van de line-up heb je gelijk, maar je kunt toch niet ontkennen dat het qua organisatie/promotie slecht geregeld is bij hun! Feesten georganiseerd door ID&T vind ik echt wel goed geregeld, TiC naderde zelfs de perfectie... en volgens mij bedoelen ze vooral de organisatorische kant :) |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb gisteren hier bij m'n ouders thuis even gekeken, op de plasma TV met geweldige geluidsset :eyespop:
Die overgang van Flight643 naar Airport met de bass en geluid op z'n hartst is echt zoooo VET!! :crazy:
Wel jammer dat op het hoesje van de DVD de nummers na Carnival - Cave niet meer op de juiste volgorde staan..
Verder is het echt een geweldige DVD....KIPPENVEL |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oftewel: dat je het publiek neit hoort enzo. Dat klopt gewoon niet, het is NIET het orginele geluid, dat kan je goed horen.
Zal wel aan de DVD speler liggen dan.
En Asperge sorry, had niet gezien dat je dat ook al had gezegd. |
Zo bedoelde ik het niet, meer van dat dat mij ook was opgevallen en dat dat mij ook irriteerde. |
|
|
| moogwai |
MMORE, leverancier van CD-Rīs en DVD-Rīs, geeft deze maand een speciale DVD compilatie uit van TIËSTO IN CONCERT. De DVD krijgt de ondertitel TAKE 2 want bevat uniek en spectaculair beeldmateriaal dat niet op de reguliere DVD te vinden is. Het product zal vanaf eind oktober verkrijgbaar zijn in combinatie met de aanschaf van DVD-Rīs en CD-Rīs bij verkooppunten in heel Europa. De DVD bevat onder ondere de nieuwe hitsingle TRAFFIC en de wereldwijde superhit FLIGHT 643.
De uitgave van deze DVD is het voorlopige hoogtepunt in onze samenwerking met TIËSTO en Blackhole Recordingsī, aldus Walter Dornstedt, Marketing Director van MMORE. `Na onze succesvolle CD-bundel met een compilatie van TIËSTOīs Nyana eerder dit jaar, en onze gezamenlijke aanwezigheid op de LOVEPARADE in BERLIJN is dit een initiatief dat de bakens verder verzet. Het is een unieke samenwerking die steeds dieper geworteld raakt. Als geen ander begrijpen MMORE en Blackhole Recordings, dat de massale bekendheid en de waarde van een artiest worden versterkt door bundeling met CD-Rīs en DVD-Rīs. Simpelweg omdat op deze manier meer consumenten via non-traditionele kanalen bereikt worden. En dat MMORE zodoende een steriel product als een CD-R of DVD-R een emotionele lading geeft. Daarmee bereiken en beroeren we gezamenlijk de massaīs tot in de verste uithoeken van deze planeet.ī
Ook volgens Arny Bink, Managing Director van Blackhole Recordings, is de uitgave van TIËSTO IN CONCERT TAKE 2 een uniek wapenfeit. `MMORE en Blackhole Recordings hebben gekozen voor een diepere en langere samenwerking, en voor het bundelen van onze krachten in het veroveren en verdiepen van onze Europese distributie. En dat is niet alleen een slimme manier van marketing maar het gaat om iets wezenlijkers, namelijk om een begrip van hoe de consument van nu met muziek omgaat. En hoe je daar als media-producent en uitgever van muziek gezamenlijk een rol in kan spelen'.
`TIËSTO IN CONCERT TAKE 2 is emblematisch voor hoe muziek-industrie en recordable-media industrie in samenwerking oneindig MEER muziekliefhebbers bereiken dan via de reguliere en bijna opgedroogde kanalen ooit mogelijk zou zijn`, vult Dornstedt aan. Bink is het daar roerend mee eens, en dat terwijl TRAFFIC, de nieuwe single van TIËSTO, in recordtempo naar de top van de charts is gestoven.
hmmn.. dat wordt weer een pak mmore's aanschaffen :D |
|
|
|
|