|
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ik denk dat ik zaterdag wel in Breda te vinden ben :) Maarre... weet iemand hoe laat die presentatie begint? Er staat alleen dat de verkoop om 21:00 begint... |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik denk dat ik zaterdag wel in Breda te vinden ben :) Maarre... weet iemand hoe laat die presentatie begint? Er staat alleen dat de verkoop om 21:00 begint... |
Ook om 21.00 uur, de dvd wordt uitgezonden en je kan meteen naar de winkel rennen om de dvd te kopen, want de winkels gaan ook om 21.00 uur open, zal wel the magik store zijn en free record shop ofzo... |
|
|
| drpeer_holland |
No Problem m8 !!
Hier is de officiële informatie van tiesto.com !!
The premiere is simultaniously the release date of the official DVD (which contains a full registration of 3 hours). As of 21.00 hrs Free Record Shop in Breda will be specially opened for those who want to buy the DVD upfront. A few days after the premiere the DVD is available in regular shops.
The event will take place between 20.00 – 22.00 hrs, has no age limitations and is free of charge |
|
|
| MaGiK54 |
| Wellicht wel een suprise-set van Tiesto na de vertoning van de DVD ?!?!? Op 20 september staatie als je zijn bookingsrooster mag geloven nergens geboekt. |
|
|
| Blik |
Hij staat in Kenia geboekt
ze laten Tiësto trouwens echt niet zomaar draaien in Breda, weet je nog dat die wilde draaien bij het Chassé-theater in Breda? Dat is toen afgelast omdat er teveel mensen op af zouden komen
ik geef het in ieder geval zeer weinig kans |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Blik
ze laten Tiësto trouwens echt niet zomaar draaien in Breda, weet je nog dat die wilde draaien bij het Chassé-theater in Breda? Dat is toen afgelast omdat er teveel mensen op af zouden komen
Kenia wat moet ie daar nu weer, Kenia & trance dat klikt toch totaal niet:conf:
Maja wt Blik al zegt Tiesto zal echt niet zomaar ergens in een stad gaan draaien.
Ik kan jammergenoeg niet die zaterdag, de dag daarna naar zweden dus dat is wel jammer. Maarja de dvd koop ik zeker wel! Asl ik terug ben uit zweden dan:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
Kenia ?!?!?! Wiltie nu ook al Afrika gaan veroveren, wat moetie daar nou weer zoeken. Maar kan nergens iets over zijn set in de rimboe terugvinden, staat zowel niet op www.tiesto.com als op de black-hole site.
Maar ff wat anders is iemand verleden week nog naar Breda geweest, dat fesitval waar hij ook zou draaien, heb ik helemaal niks meer van gehoord. Isset nog wel doorgegaan ?? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Kenia ?!?!?! Wiltie nu ook al Afrika gaan veroveren, wat moetie daar nou weer zoeken. Maar kan nergens iets over zijn set in de rimboe terugvinden, staat zowel niet op www.tiesto.com als op de black-hole site.
Maar ff wat anders is iemand verleden week nog naar Breda geweest, dat fesitval waar hij ook zou draaien, heb ik helemaal niks meer van gehoord. Isset nog wel doorgegaan ?? |
Jaja Respect festival geloof ik dat het was afgelopen zondag, geloof dat dat wel was doorgegaan. |
|
|
| Ding Chavez |
Oktober
04 Belgium - Antwerp (Sportpaleis), TMF Awards
Die staat er wel tussen :D |
|
|
| raoel |
Kzal is aan mun maten vragen hoe ze over een avondje Breda denken.
DVD-tje kopen, en daarna stappen :D
Maar dat zal er denk ik niet van komen.
Mijn pik wordt vanaf 20 september dus elke dag wat harder tot dat ik die DVD in handen heb.
Dan knalt ie uit mun broek! (als dat al niet in de kuip gebeurt wanneer PSV 1 minuut voor tijd de 0-10 binnen knalt ;) )
Ik kan niet wachten!!!! |
|
|
| Blik |
op het forum van www.tiesto.com staat dit:
http://website.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=5871
| quote: | Well, the DVD releaseparty is on the 20th of september in Breda....
Tijs was supposed to do a gig that night in Kenia.. And now the booking is gone!!!! It's not on this site anymore and neither on the black hole site...
WHAT DOES THIS MEAN?!?!?!?!?
|
er stond oorspronkelijk dus dat die in Kenia moest draaien, maar dat is dus weggehaald. Misschien is die er wel maar gaat die niet draaien.
(alhoewel het nu natuurlijk niet bekend is of die gaat draaien en er dus veel minder mensen op af komen) |
|
|
|
|