|
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
sja t is idd een leuk idee,
kan t alleen niet helpen, ik heb t gevoel dat ik GENAAID wordt...
vind t nogal raar dat dit nu pas bekend wordt, en niet voordat TIC DVD (take 1) uitkwam... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by total woot
vind t nogal raar dat dit nu pas bekend wordt, en niet voordat TIC DVD (take 1) uitkwam... |
Hoe bedoel je dat je je genaaid voelt. Dvd zal hooguit drie kwartier duren ofzo, langer echt niet lijkt mij zo. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Ben het daarmee eens, het voelt inderdaad alsof je genaaid wordt. Waarom stond dat niet op de gewone DVD? Nu wordt je weer deels verplicht om die MMore's te kopen (terwijl het echt KUT kwali is, ik koop NOOIT meer Mmore).
Weer een verkooptruc om ons geld uit de zak te kloppen :S Jammer hoor! |
|
|
| Ding Chavez |
Als geen ander begrijpen MMORE en Blackhole Recordings, dat de massale bekendheid en de waarde van een artiest worden versterkt door bundeling met CD-Rīs en DVD-Rīs. Simpelweg omdat op deze manier meer consumenten via non-traditionele kanalen bereikt worden. En dat MMORE zodoende een steriel product als een CD-R of DVD-R een emotionele lading geeft. Daarmee bereiken en beroeren we gezamenlijk de massaīs tot in de verste uithoeken van deze planeet.
poeh, daar heeft de marketing afdeling een tijdje op gezeten zeg. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hoe bedoel je dat je je genaaid voelt. Dvd zal hooguit drie kwartier duren ofzo, langer echt niet lijkt mij zo. |
nou:
| quote: | | "want bevat uniek en spectaculair beeldmateriaal dat niet op de reguliere DVD te vinden is." |
snappie? |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
(terwijl het echt KUT kwali is, ik koop NOOIT meer Mmore).
Weer een verkooptruc om ons geld uit de zak te kloppen :S Jammer hoor! |
Ik ben het hier met Magik54 eens, je hoeft die cdr's toch nie te kopen en er zal ook vast niet meer dan een uur aan beeldmateriaal op staan.....en ik heb btw weinig problemen met mijn mmore cdtjes gehad, natuurlijk wel eens een cdtje dat mislukt maar dat heb je met andere merken zeker net zo vaak.
Wat voor problemen heb jij er mee gehad dan?? |
|
|
| eieregooie |
het is NIET het orginele geluid, dat kan je goed horen.
|
Hoe kom je daar nou weer bij?
Alleen met de live optredens is het niet origineel... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hoe kom je daar nou weer bij?
Alleen met de live optredens is het niet origineel... |
Nou, dat ze alle muziek er later hebben bijgemixed lijkt het. Ik hoor bijna geen publiek. Ik zie Tiesto ook niet tegen het publiek praten. Daar loopt het geluid duidelijk niet gelijk met het beeld. Verder heeft hij die platen allemaal wel gedraaid, maar het is niet 'live' als in 'met geluid publiek' etc. Het is veel bewerkt en daarna bij de beelden gezet. Want sommige dingen kloppen dus neit.
Ben het verder ook wel eens met het feit dat je het niet HOEFT te kopen (zou het sowieso niet doen, heb de DVD gewonnen). Maar het is egwoon een goede verkooptruc, dat geef ik ze niet na. Maar ik zou dit persoonlijk gewoon niet kopen. Alle diehards wordt nu alleen geld uit de zak gehaald wat die MOETEn dit natuurlijk kopen.
En de problemen met de MMore cd's: ik had 5 CDRW's gekocht, en na 1x er iets op branden waren er 3 kapot, en na 2x branden de andere 2. En ik doe er NIETS geks mee. Klote dingen, klote CDRW's. Daarom heb ik besloten nooit geen Mmore meer te kopen. |
|
|
| eieregooie |
Nou, dat ze alle muziek er later hebben bijgemixed lijkt het. Ik hoor bijna geen publiek. Ik zie Tiesto ook niet tegen het publiek praten. Daar loopt het geluid duidelijk niet gelijk met het beeld. Verder heeft hij die platen allemaal wel gedraaid, maar het is niet 'live' als in 'met geluid publiek' etc. Het is veel bewerkt en daarna bij de beelden gezet. Want sommige dingen kloppen dus neit.
|
Dat je het publiek niet hoort is niet zo gek... Als je het opneemt vanuit de mixer of een versterker na de mixer ofzo dan heb je dat publiek helemaal niet in je opname zitten... Als ze zo'n evenement opnemen hangen ze niet gewoon een paar microfoontjes in de zaal hoor :P (ja ook, voor het publiek wanneer ze ervoor kiezen om dat er doorheen te mixen, maar dat hoeft dus niet). Zoals ik zelf al aangaf is er idd bij de live optredens doorheen gemixed,v maar verder isnhet me eigenlijk niet opgevallen... sterker nog... ik hoor op de DVD dezelfde mixfouten als in de liveset... Dus volgens mij is het best wel het originele geluid... En dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld heb ik eigenlijk alleen bij andain last van... Verder niet of nauwelijk... Wanneer Tiesto praat is het me ook niet opgevallen eerlijkgezegd... |
|
|
| Jimmy |
| hebben jullie al gehoord over de MORE actie? De more cd-r's zullen extra's features bevatten die op de dvd van TiC niet staan. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jimmy
hebben jullie al gehoord over de MORE actie? De more cd-r's zullen extra's features bevatten die op de dvd van TiC niet staan. |
LOL het hele stuk hierboven gaat er over :D Beter lezen volgende keer :clown: |
|
|
| eXos |
| Wakker worden Jimmy!! |
|
|
|
|