|
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| Mook, dat wordt van de week maar een bezoekje brengen aan de Media Markt dan :D Koop normaal nooit DVD's, maar voor deze maak ik een uitzondering |
|
|
| Joost008 |
| Hmmm bij de plaatselijke Music Store hadden ze hem nog niet:( en heb nu ook geen zin en tijd om naar Zwolle naar de FRS te gaan... |
|
|
| JAF |
heb hem vanmiddag bij de Media Markt in Almere gekocht,
voor maar € 14,99 !!!! :gsmile: |
|
|
| Switch |
| haha da's zeker die foute versie :P |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb hem ook :D:D
€19,99 bij de mediamarkt! En meteen m'n cd-bonnen kwijt ;) |
|
|
| Magic83 |
| das wel heel goedkoop :eyespop: |
|
|
| Asperge |
Ik heb hem vanmiddag gelijk gehaald en gekeken! Echt kippevel! Was het geld zeker waard! Verschillende camera standpunten enzo, echt vet!
Die extra dvd is niet zo veel bijzonders maar wel leuk om een stukje backstage te zien, alleen wordt ID$T daar wel erg op gepromote! |
|
|
| Blik |
ik heb hem ook, moest er wel voor naar Den Bosch reizen omdat ze hem nog niet hadden bij de plaatselijke cd-zaak
heb hem nog niet bekeken, maar ze hadden hem aanstaan bij de FRS en het viel me op dat je tijdens Flight 643 helemaal geen publiek hoort... Hoop dat het niet de hele DVD is want dat maakt het juist zo vet |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb hem ook, moest er wel voor naar Den Bosch reizen omdat ze hem nog niet hadden bij de plaatselijke cd-zaak
heb hem nog niet bekeken, maar ze hadden hem aanstaan bij de FRS en het viel me op dat je tijdens Flight 643 helemaal geen publiek hoort... Hoop dat het niet de hele DVD is want dat maakt het juist zo vet |
Publiek hoor je zo nu en dan, helaas niet de hele dvd door. |
|
|
| raoel |
Een vriend van me had er al eerder één besteld en de rest van de TiC clan, waaronder ik hebben um pas vandaag extra besteld bij die winkel.
Want volgens die vent kwam ie pas op 7 okt.
Dalijk gaan we die ene halen en vanavond dus lekker genieten.
We zijn er met 5 man heen geweest, alle 5 kopen we die DVD, maar er is er maar één die een DVD speler heeft :D |
|
|
| Djeebie |
Hijs fijn :D
Dat begin blijft gewoon kippenvel. Vette intro door die mc en dan dat vuurwerk met de beats van Adagio For Strings :crazy: :eyes:
Ik had alleen wat meer shots van het publiek verwacht. Het is vooral een totaaloverzicht van het veld en veel, heel veel, Tijs Verwest.
Ik heb hem voor €21,99 bij de FRS gehaald en ik vind hem het geld toch wel dubbel en dwars waard :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by JAF
heb hem vanmiddag bij de Media Markt in Almere gekocht,
voor maar € 14,99 !!!! :gsmile: |
toch weer irri dat er tussen die mediamarkten onderling conc zit |
|
|
|
|