|
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Jaaaaaaaaaaa ut was weer gezellig in Breda... Eerst met die DVD beetje saai vonnik, maar Tiësto z'n plaatjes ging draaien kwam de stemming er goed in :D
Zal straks nog ff me fototjes online zetten :) |
|
|
| Jesse |
T was lekker hoor! DVD was oke..ben zelf niet geweest op TiC (shame on me) maar beelden zagen er goed uit. Vond t alleen wat matig dat de mensen 'los' gingen op de muziek tijdens de DVD..Op t feest zelf oke, maar kom op hey, het is een DVD! Ga je dan ook applaudiseren nadat je een film op DVD hebt gekeken?
Verder, draaien van Tiësto was weer helemaal top. Begonnen met Traffic, verder kwamen Ayu - M (A&B Dub), Radiohead - Street Spirit (Tiesto Mix), Flight 643, Lethal Industry, Passive Resistance (Hoipolloi Mix), Mark Norman - Stream, Armani & Ghost - Airport nog voorbij. Set werd afgesloten met Adagio For Strings. Het moge duidelijk zijn welke remix hij draaide.
Ja het waren 2 mooie uurtjes :) |
|
|
| eieregooie |
Foto's!
En als je ze zonder spam wilt zien moet je ff hier op de link klikken... En morgen komt er waarschijnlijk nog wel wat meer bij... |
|
|
| Spinnin Jack |
Ik heb niet veel goede/mooie foto's gemaakt maar deze is wel redelijk....

[edit]Morgen ook ff m'n fotoos online gooien. Er zitten trouwens ook wel een paar leuke filmpjes bij...Die zal ik er ook maar meteen bij gooien. Maar eerst ff slapen, want dat feestje in dat kraakpand was wel leuk..hehehe[/edit] |
|
|
| MaGiK54 |
Het was het ritje Den Haag - Breda wel waard, Breda altijd wel gezellie. Alleen jammer dat het publiek niet helemaal los ging, veel gelegenheidspubliek, maar ja lekker belangrijk, heb lekker staan springnichten, leuk om te zien dat andere mensen je dan vol verbazing staan uit te kijken als je helemaal los gaat.
Ei, leuke foto's trouwens, jammer dat ze niet echt scherp zijn, wij haddeb ook een dig camera bij ons en helaas zijn deze ook niet super gelukt. |
|
|
| Asperge |
| quote: |
Stormloop in Breda voor wereldberoemde dj Tiësto
Uitgegeven: 21 september 2003 09:40
BREDA - De dvd-presentatie van de wereldberoemde Nederlandse dj Tiësto heeft zaterdagavond een stormloop op de Grote Markt in Breda veroorzaakt. Volgens het draaiboek werd de Markt rondom afgesloten toen er 10.000 belangstellenden waren. De overige 3500 bezoekers moesten genoegen nemen met een plaatsje in een van de zijstraten.
Dit leverde volgens de politie geen problemen op. Op de dvd staat het concert dat Tiësto in mei gaf in het Gelredome in Arnhem. Het werd zaterdag vanaf 20.00 uur op een scherm van bijna 50 vierkante meter in Breda vertoond. Tiësto zelf trad daar ook op.
Omwonenden van de Grote Markt hadden afgelopen week een kort geding aangespannen omdat de gemeente een vergunning had afgegeven voor het produceren van 102 decibel. De rechter besloot de bezwaren niet te honoreren zodat het evenement gewoon kon doorgaan.
Tijdens het concert kwamen bij de politie twintig klachten binnen over de harde muziek. De milieuklachtenlijn ontving zeventien klachten. Even na 22.00 uur was het evenement afgelopen en werden de afgesloten straten vrijgegeven.
|
|
|
|
| Magic83 |
| wanneer kunnen we de dvd nou kopen :nervous: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Magic83
wanneer kunnen we de dvd nou kopen :nervous: |
Volgens de MC tijdens Tiesto a.s. woensdag |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Jesse
Vond t alleen wat matig dat de mensen 'los' gingen op de muziek tijdens de DVD..Op t feest zelf oke, maar kom op hey, het is een DVD! Ga je dan ook applaudiseren nadat je een film op DVD hebt gekeken?
|
Boeh!!! :eyes: dat heet feesten man! als ik goede muziek hoor ga ik los, dvd of niet! het is toch tof en gezellig als je lekker staat te dansen!? :) stond jij dan gewoon stil dan? ik had echt telkens vet kippenvel door alle momenten die weer terug kwamen van die fantastsche avond! :cool: |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Boeh!!! :eyes: dat heet feesten man! als ik goede muziek hoor ga ik los, dvd of niet! het is toch tof en gezellig als je lekker staat te dansen!? :) stond jij dan gewoon stil dan? ik had echt telkens vet kippenvel door alle momenten die weer terug kwamen van die fantastsche avond! :cool: |
ik stond niet stil, maar ik ging pas uit mn dak toen er wel live werd gedraaid! Was ook zeker tof die muziek op dvd maar niet te vergelijken met een live-performance (vind ik :toothless ) |
|
|
| arj1o1 |
01 DJ Tiësto - Traffic
02 Fictivision vs Phynn - Escape (Phynn Mix)
03 Ayu - M (Above & Beyond Typhoon Dub)
04 Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
05 Mark Norman - Stream
06 ID
07 DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
08 Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi Mix)
09 DJ Tiesto - Lethal Industry (Original Mix)
10 ID
11 DJ Tiesto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Remix)
12 Armani & Ghost - Airport
13 William Orbit - Barbers Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix) |
|
|
|
|