return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 19)
View this Thread in Original format
Asperge
quote:
Originally posted by Cosmic
Goed, alleen wat bedoel je met effecten?

Die heb ik erin gezet omdat dat ook bij chicane stond, maar dat zijn gewoon de geluidseffectjes die er door heen gegooid zijn denk ik, of zit ik er naast? Ik vind zelf dat dit heel lastig te horen is dus wat mij betreft mag die weg, weet niet wat de anderen daar van vinden.
DJ D-Man
Ik dacht eigenlijk dat we zouden beoordelen op 1. Opbouw 2. Overgangen 3. Platenkeus en 4. Originaliteit.

Ik heb dit al bij een flink aantal mixen gedaan, inclusief commentaar en ik heb dus geen zin om dat weer te gaan veranderen. Verder heb ik cijfers tussen 1 en 10 gegeven, maar dat valt makkelijk op te lossen door het eindresultaat door 2 te delen. Dit geeft dan wel kommagetallen, maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is.
Asperge
1. Opbouw 2. Overgangen 3. Platenkeus en 4. Originaliteit.

opbouw = verhaallijn
overgangen = overgangen
originaliteit = originaliteit

platenkeus zit al bij opbouw en originaliteit vind ik. effecten mogen verder weg wat ik al eerder zei. en techniek moet er zeker wel bij vind ik.

Dan houden we over:

opbouw = verhaallijn
overgangen
originaliteit
techniek
eindscore
Chicane
quote:
Originally posted by japeman
Ziet 'r leuk uit, beetje in mijn straatje denk ik wel, kan ik m als non jurylid ook ergens downloaden, lijkt me leuk...

Ik wil hem wel uppen naar je eventueel. Lijkt me trouwens leuk als alle sets download baar zijn na beoordeling, maar dat beslist dr_peer dan :)
DJ D-Man
quote:
Originally posted by Creamfields23
Iedere set krijgt een beoordeling over:

1. Opbouw
2. Overgangen
3. Platenkeus
4. Originaliteit

dit alles per jurylid per set!

Om misverstanden te voorkomen spreken we een tijdstip/dag af waarop elk jurylid in een reply zijn beoordeling naar voren brengt. Edit: Dat is dus dinsdag 14 oktober om 20.00u

Vervolgens worden alle punten: 1. opbouw 2.Overgangen 3.platenkeus 4. Originaliteit per set opgeteld en gedeeld door 4 wat één beoordeling per jurylid per set oplevert.

Na alle reply's van de jury met de beoordelingen worden deze opgeteld en gedeeld door het aantal juryleden. Dit levert uiteindelijk een gemiddelde score per deelnemer op!

En de gene met de hoogste score mag zich de nieuwe TA-mp3-mixslet voor het komend jaar noemen!

Zo hadden we het al eerder afgesproken, dus waarom zou dat nu weer veranderd moeten worden :conf:
Iedereen was het er toch mee eens?
Switch
quote:
Originally posted by Chicane
Ik wil hem wel uppen naar je eventueel. Lijkt me trouwens leuk als alle sets download baar zijn na beoordeling, maar dat beslist dr_peer dan :)

mijn mix kan zowieso wel geshared worden, want ik heb em op een website staan :)
Asperge
Sorry misverstandje dan, hier de verbeterde word tabel:

http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Dj%20contest%20v2.doc
Smirnoff
[baalmode on] Schrap mij maar van de lijst... heb gewoonweg geen tijd, ik heb nog wel een oude mix van deze zomer als ik die moet uploaden moet iemand het maar effe aangeven [/baalmode off]

:(
Switch
jury al klaar? :happy2:
Chicane
Ze hebben nog een dag, bovendien was de uiterste inleverdatum ook al paar dagen uitgesteld :)

DJ D-Man
Ik moet nog 2 mixen beoordelen en dan is het klaar!

Juryleden: Maken we morgen om 20.00 uur de uitslag bekend? M.a.w., zijn jullie allemaal klaar?
Misschien is het handig als jullie je uitslagentabel dinsdagmiddag of aan het begin van de avond alvast naar mij PM'en, dan reken ik alle totaalscores uit zodat die ook gelijk bekend gemaakt kunnen worden. Lijkt me wel handig, anders moeten we na de 4 uitslagen nog gaan uitrekenen wie de winnaar is. Ik zal dat natuurlijk tot 20.00 uur alles strikt geheim houden ;)
Djeebie
Spannend!:eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement