return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Smirnoff
Goed..... ik wil ook wel meedoen !!

Count me in !!

(is d,r een limiet qua deelnemers ??)
Chicane
De enige limiet in deze contest is je fantasie en creativiteit voor zover dat een limiet te noemen is :)
basd
Hosten gaat bij mij helaas niet meer, aangezien ik over een (ruim) weekje ga verhuizen, en ik in mijn nieuwe appartement voorlopig nog even geen internet heb..
Switch
heel misschien kan ik nog wel iets regelen, maar dat moet ik eerst effe vragen aan iemand. gimme a week :)
arj1o1
ik ken wel een gratis host die niet moeilijk doet en zoveel ruimte heeft als je wilt
basvh
Als mij mix dus idd gehost kan worden dan doe ik mee.
Wanneer moet die mix eigenlijk af zijn??
Chicane
eind September dus, zie pagina 1 :)
Bailey
Ik doe ook weer mee! Deze keer zonder distortion, dat beloof ik :)
Ik kan 'm alleen zelf niet hosten...
Chicane
Tof dat je weer meedoet Bailey, hoe meer zielen hoe steviger de competitie wordt! Heb je al iets gevonden voor je distortion probleem?

Nog even in het algemeen, zou tof zijn dat de winnaar meer dan alleen een signature vermelding kreeg. Dat maakt het streven toch wat aantrekkelijker, misschien dat de winnaar zijn set op basicbeats gedraait mag worden of iets dergelijks?
Switch
ik heb liever TAW :)

Jesse
Ik heb liever prijzengeld dat besteedt moet worden aan nieuwe draaitafels :D
Chicane
quote:
Originally posted by Switch
ik heb liever TAW :)

suxx0rz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement