|
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Dames,
Het is al weer enige tijd stil rond de contestjes der mixers op het nederlandse forum. Tijd om daar verandering in te brengen. De vinyl contest is niet zo goed verlopen vanwege afwezige mixers alsmede afwezige juristen. Komkommertijd is nu weer over, iedereen is weer veilig teruggekeerd uit een of ander bananenrepubliek, zelfs die knakker die gegijzeld was in Afrika is weer terug... DUSSSS
Tijd voor een mp3 mixcontest dus, ik heb er zin aan .o/
Wanneer: 1 September 2003 @ 00:00
Sluitingsdatum: 30 September 2003 @ 23:59
Uitslagdatum: 14 Oktober 2003 @ 12:00
Wie:
- Chicane aka Endeavour
- Cosmic aka himself
- deejayv
- babbel
- Djeebie
- Switch
- Jesse
- Original
- Basvh
- ahp2002
- Smirnoff
- Bailey
- artworx
- japeman
- DJ Siesta
- Zilla
Jury:
- Asperge
- Arj1o1 (?)
- Creamfields23
- DJ D-Man
Meenemen naar een afgelegen weiland en keihard kontneuken:
- De Buurvrouw
Wat denken de dames ervan? |
|
|
| Asperge |
| Goed plan, k help wel met jureren! Mijn zelfkennis zegt mij dat mijn mixskills (nog) niet goed genoeg zijn om deel te nemen.:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik ga niet nog een keer naar die KUT bagger horen hoor :D |
|
|
| robin |
ben ik robin-san aiiight?
kan me niet herinneren mij ergen voor te hebben opgegeven.. of misschien wel, heel lang geleden..
eniwaai k heb dr geen tijd voor, voor vinyl contest zou k misschien nog tijd maken, maar mp3 zie k nu even niet zo zitten, sorry. |
|
|
| Chicane |
ow sorry, zat naar Asperge's sig te kijken en leek verdacht veel op de jouwe.. excuus zal draadje eem aanpassen
/me aait Robin :D |
|
|
| robin |
miaaaaaaaaaaw!
geeft niet hor :)
en asperge EDIT JE SIG! :D :p ;) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by robin
miaaaaaaaaaaw!
geeft niet hor :)
en asperge EDIT JE SIG! :D :p ;) |
Wanneer de tijd er rijp voor is ja;) |
|
|
| Cosmic |
| Lijkt me leuk, count me in |
|
|
| deejayv |
hey leuk plan :)
ik wil ook wel meedoen!
wat zijn de eisen wat betreft lengte? 1 uur.. 80 minuten.. ??
verder neem ik aan dat tegen de tijd dat iedereen klaar is er voor hosting gezorgd gaat worden? ;) |
|
|
| arj1o1 |
| ik kan MISSCHIEN wel weer jureren |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by deejayv
hey leuk plan :)
ik wil ook wel meedoen!
wat zijn de eisen wat betreft lengte? 1 uur.. 80 minuten.. ??
verder neem ik aan dat tegen de tijd dat iedereen klaar is er voor hosting gezorgd gaat worden? ;) |
Idd max. 80 minuten en min 60. plus cue files svp, gaarne gecodeerd in 192kbps met LAME, tenzij onze host kleinere bestanden wil moeten we uitwijken naar 128kbps of lager. Zorg er ook voor dat je een "normalize" doet van 97% tot maximaal 99% om distortion en narigheid te voorkomen voordat je codeerd/opslaat als wave
Stijl maakt niet uit, dat is mag nimmer een punt van kritiek zijn. Andere punten van kritiek moeten de juryleden even goed over eens zijn, iig mixtechniek (overgangen, effecten, etc), platenkeuze wordt wat lastiger om objectief te kunnen oordelen maar goed, daar moet de jury over eenstemmen |
|
|
| Creamfields23 |
Kontneuken doe ik niet aan mee, behalve als het Dameskonten zijn.:D
IK wil wel een handje meehelpen door te jureren.
/Me Hoopt op vette overgangen die ik sneaky kan overnemen :tongue2 |
|
|
|
|