return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 22)
View this Thread in Original format
Cosmic
quote:
Originally posted by DJ D-Man
Cosmic:

1. Opbouw: 6
Ik heb niet echt opbouw in je set kunnen ontdekken. Stevige trance van begin tot eind. Dat maakt je mix erg voorspelbaar.

2. Overgangen: 5
Je timing is goed, maar het beatmatchen is niet best, je zit er steeds net naast, en je maakt ook enkele grotere fouten. Ook zijn je overgangen erg kort en niet erg subtiel. Je "gooit" de nieuwe plaat er echt in.

3. Platenkeus :5
De platen zijn niet goed op elkaar afgestemd. Het is alleen maar een serie klassiekers / hits (wel echte klassiekers gelukkig).

4. Originaliteit: 4
De originaliteit is ver te zoeken. Het zijn bijna allemaal platen die iedereen al kent en die dus niets nieuws toevoegen. Dat je bewust een mix met zulke platen maakt, ok, maar dan mis je de punten voor originaliteit dus.

Totaalscore: 6+5+5+4= 20 / 4 = 5

quote:
Originally posted by Asperge
Cosmic: Naar mijn mening weinig originele platen, veel ‘hitjes’. Natuurlijk is dit niet erg maar scheelt wel punten qua originaliteit. Ook de volgorde vind ik niet echt logisch, ik had de mix andersom gedaan, nu lijkt het wel afbouwend. De overgangen waren vrij grof, iets subtieler volgende keer misschien? Dit klinkt allemaal zo negatief maar ik heb zeker wel van je mix genoten, toch wel lekker al die uplifting klassiekers achter elkaar! Maar dat is subjectief en ik moet objectief blijven dus vandaar deze punten.

Bedankt voor jullie commentaar! Klopt inderdaad dat ik de platen (in dit geval mp3's) er 'ingooi'. Weet eigenlijk niet hoe dat anders moet, zoek altijd wel een goed beginpunt in een nummer daarvoor.

De platenkeus/originaliteit heb ik expres zo gedaan, tis niet dat ik geen inspiratie had ofzo :D
Het zijn inderdaad hitjes, maar dat heb ik dus expres gedaan, soort 'best of' proberen te maken. Dus van een opboouw kan je al moeilijk spreken dan, allemaal knallers. Volgende keer doe ik het anders.
DJ D-Man
Bedankt voor de positieve reacties allemaal! :) Jureren kan ik iedereen aanraden, t is erg leuk om te doen.

Chicane: Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet alle mixen drie keer helemaal van voor naar achter geluisterd heb, en dat ik ook geen echte progressive kenner ben. Dus die 3 platen door elkaar waren me daardoor niet eens opgevallen. Misschien kun je dit in het vervolg in je tracklist verwerken? Dan valt het zeker op. Maar niks negatiefs over je mix verder hoor, dat was zeker een van de besten!

Jesse: Je hebt gelijk, ik heb net een beetje zitten prutsen met passive resistance, en het is inderdaad een kutplaat om in te mixen ;)
Original
Nog in afwachting van de uitslag van arj101, wil ik ook alvast de jury leden bedanken voor hun tijd en moeite.
Creamfields23
IK moet zeggen ik vond het ook wel tof om te jureren. Het waren gezellige nachten op kantoor met de muziek vol open. Bij deze wil ik iedereen bedanken voor zijn inzending.

En ja onze enige echte TA-postslet(arj101) is ziek volgens mij:whip:
Switch
reden genoeg om dan te kunnen posten toch? :)
als je ziek bent, ben je thuis, en als je thuis bent, zit je achter internet :)
Cosmic
He Creamfields, komen G&D naar de Kremlin ofzo? Staat in je sig, wanneer, hoe laat enzo, weet je dat?
Asperge
Bedankt allemaal ook ik vond het leuk om te jureren. Als 6 vwo scholier heb je toch tijd zat daarvoor:D Ook vond ik het leuk omdat je zo nieuwe platen tegenkomt die je normaal nooit luistert.
Creamfields23
quote:
Originally posted by Cosmic
He Creamfields, komen G&D naar de Kremlin ofzo? Staat in je sig, wanneer, hoe laat enzo, weet je dat?

Nee dit gaat over Impulz 6 December dan staan ze geboekt voor de Kremlin area!:D
ahp2002
al iets van arj101 gehoord?
Switch
scores dan maar zo houden dan?

Djeebie
quote:
Originally posted by Switch
scores dan maar zo houden dan?

Hij zal vroeg of laat toch wel weer opduiken. Misschien is 'ie heel erg ziek. Of op vakantie.
basvh
quote:
Originally posted by Djeebie
Hij zal vroeg of laat toch wel weer opduiken. Misschien is 'ie heel erg ziek. Of op vakantie.

of hij kan misschien maar niet genoeg van onze mixen krijgen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement