|
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Arj101 & Switch iets gehoord?
[edit] sorry compleet over artworx post heen gelezen |
voor mij over een host?:conf: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by arj1o1
ik ken wel een gratis host die niet moeilijk doet en zoveel ruimte heeft als je wilt |
^^
Harde feiten komen hard aan he :p maar is dit nog mogelijk of reeds niet meer? |
|
|
| arj1o1 |
^^
Harde feiten komen hard aan he :p maar is dit nog mogelijk of reeds niet meer? |
nouja iedereen kan sginuppen op http://www.deds.nl weet alleen niet hoeveel space geloof zoveel als je wil beetje wazige site, extreem snel (3mbps heb ik gehoord) maar nergens op de site staat iets te vinden wat ze bieden gewoon signuppen
edit: het is overigens niet een host zoals lycos of zo ze doen niet moeilijk over mp3s en dergelijke kijken nergens naar om enzo |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by robin
cdj1000's hebbie die dan? :-?
woooow.. ik weet niet waaar jij werkt maar k wil dr ook werken! |
ik werk bij een geluidsbedrijf, en heb door de weeks die dingen ter beschikking, weekends zijn ze meestal pleite:) |
|
|
| Chicane |
Oke het is nog in een vroeg stadium, maar we hebben nu dus keihard die host nodig. Voor de mensen die hun mix al vroeg klaar hebben kunnen die dan al uploaden en de jury al eens naar luisteren. Dus als iemand zich geroepen voelt laat het me dan effe weten, vraag effe rond bij mensen of ze eenmalig voor een keer host willen zijn, zoveel bandwidth wordt er ook niet gebruikt en er zit geen illegale tussen :)
Verder, beste juryleden, zouden jullie het graag eens willen worden op welke punten jullie gaan oordelen, ik zie arj1o1 wel dingen roepen maar niemand reageert er echt op, dus kom op beetje actie het is zo oktober voor je het weet.
Even een greep uit de punten:
- Overgangen
- Opbouw
- 'Verhaallijn' > dus hoe platen op elkaar aansluiten
- Effecten
- etc.
Barst maar los in deze thread sla elkaar de harses in, maar dit moet wel een serieuze competitie worden mmmkay! |
|
|
| DJ D-Man |
Oke het is nog in een vroeg stadium, maar we hebben nu dus keihard die host nodig. Voor de mensen die hun mix al vroeg klaar hebben kunnen die dan al uploaden en de jury al eens naar luisteren. Dus als iemand zich geroepen voelt laat het me dan effe weten, vraag effe rond bij mensen of ze eenmalig voor een keer host willen zijn, zoveel bandwidth wordt er ook niet gebruikt en er zit geen illegale tussen :)
Verder, beste juryleden, zouden jullie het graag eens willen worden op welke punten jullie gaan oordelen, ik zie arj1o1 wel dingen roepen maar niemand reageert er echt op, dus kom op beetje actie het is zo oktober voor je het weet.
Even een greep uit de punten:
- Overgangen
- Opbouw
- 'Verhaallijn' > dus hoe platen op elkaar aansluiten
- Effecten
- etc.
Barst maar los in deze thread sla elkaar de harses in, maar dit moet wel een serieuze competitie worden mmmkay! |
Volgens mij waren we het hierover op pagina 4 van deze thread al eens, maar het is wel makkelijk om alles even op een rijtje te hebben.
- Overgangen
- Opbouw
- 'Verhaallijn' > dus hoe platen op elkaar aansluiten, en of ze bij elkaar passen.
- Effecten
- Originaliteit
Is iedereen het hier mee eens? En gaan we dan op basis van cijfers (op schaal van 1 tot 10) een soort ranglijst samenstellen? Lijkt mij wel een aardig plan eigenlijk, dan blijft het overzichtelijk voor de juryleden. |
|
|
| DJ_Siesta |
| mag ik me 15 uur set ook inleveren?>:D:D |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mag ik me 15 uur set ook inleveren?>:D:D |
Je knipt er maar een mooi stukje uit :p |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Ik wil de hosting wel regelen! Ik heb nu 35 GB dataverkeer per maand dus dat moet lukken. PM me maar voor FTP gegevens.
[edit]
O , heb maar 350 MB beschikbaar realiseer ik me net :(
Greetz,
Galen |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Volgens mij waren we het hierover op pagina 4 van deze thread al eens, maar het is wel makkelijk om alles even op een rijtje te hebben.
- Overgangen
- Opbouw
- 'Verhaallijn' > dus hoe platen op elkaar aansluiten, en of ze bij elkaar passen.
- Effecten
- Originaliteit
Is iedereen het hier mee eens? En gaan we dan op basis van cijfers (op schaal van 1 tot 10) een soort ranglijst samenstellen? Lijkt mij wel een aardig plan eigenlijk, dan blijft het overzichtelijk voor de juryleden. |
Hier ben ik het wel redelijk mee eens. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik wil de hosting wel regelen! Ik heb nu 35 GB dataverkeer per maand dus dat moet lukken. PM me maar voor FTP gegevens.
[edit]
O , heb maar 350 MB beschikbaar realiseer ik me net :(
Greetz,
Galen |
Gaat niet door dus? :( |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mag ik me 15 uur set ook inleveren?>:D:D |
was top set, siesta. Goed gedaan man. Heb tijdens mij huiswerk sessie een paar uurtjes geluisterd en klonk erg goed. Geen mix foutjes gehoord. Waarmee heb je gemixt? zker meeste met cdj1000 of ook 1210? Trouwens niet brak vandaag? |
|
|
|
|