return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 21)
View this Thread in Original format
Djeebie
Duidelijke feedback van D-Man! Bedankt daarvoor :) Ook Creamfields bedankt natuurlijk ;)

Ik ben niet ontevreden en wacht de lijstjes van de andere twee juryleden af.
Creamfields23
Hey Djeebie,

Ik wil nog wel wat zeggen over jouw set. Als proglover vond ik je set zeker ok.

Jammer was alleen dat ie 60 min. was en vrijwel alleen maar uit prog bestond.

OK ;)
DJ D-Man
quote:
Originally posted by Creamfields23
DJ D-MAN

Heb je profi gedaan man die beoordeling! Heb je vast vaker gedaan en voor mij ben je vanaf nu HOOFD-AFDELING: JURY - NLTA :)

Nou ik had wel wat meer reakties enzo verwacht

Ghe ghe :D
Maar als er weer een vinyl-contest is doe ik zeker zelf mee, maar voor de mp3-contest houd ik me als jurylid aanbevolen! Het was erg leuk om te doen.

Maar waar blijven de uitslagen van Arj1o1 en Asperge?
De totaalscores van Asperge had ik al per PM ontvangen, en die ga ik dan nu maar posten (sorry), omdat het anders te lang gaat duren...

UITSLAG ASPERGE:
ahp2002 18
Bailey 16
Basvh vs. Snitz 15
Chicane 17
Cosmic 10
Deejayv 11
DJ Massive 12
Djeebie 15
Japeman 17
Jesse 15
Original 15
Switch 15
Zilla 16

Dit levert de volgende voorlopige uitslag op: (dus nog zonder de punten van Arj1o1!)

1.Japeman: 48.8
2.ahp2002: 47.5
3.Chicane: 47.3
4.Basvh & Snitz: 45.0
5.Jesse: 44.8
6.Original: 44.3
7.Switch: 43.5
8.Zilla: 42.8
9.Djeebie: 42.0
10.Bailey: 41.3
11.DeejayV: 39.3
12.DJ Massive: 38.3
13.Cosmic: 33.0

Ik denk dat we Japeman alvast voorzichtig mogen gaan feliciteren!
Switch
quote:
Originally posted by DJ D-Man
Switch:

1. Opbouw: 7
De opbouw van progressive naar de trance vanaf track 4 had wel wat subtieler gemogen, maar verder zet je een redelijke opbouw neer. Minpunt is dat je mix wat te "vlak" is, dus wat veel van het zelfde.

2. Overgangen: 6
Technisch goed, maar er zitten te veel beatmatch-fouten en -foutjes in. Ook kies je altijd standaard-momenten om te mixen, waardoor je mix wat voorspelbaar is.

3. Platenkeus 6,5
De platen passen goed bij elkaar, maar zijn ook een beetje te veel het zelfde. Er had bijvoorbeeld wel iets vocaals bij gemogen, of iets meer richting techno, om je mix wat afwisselender te maken.

4. Originaliteit 6,5
Er zitten een paar originele tracks bij, maar je keuze voor de tracks als Aragorn, Symbols, Push Trough, Minds in Motion en Nexus Asia neigt toch wel naar hitjes draaien. Gelukkig maken je andere platen dat nog een beetje goed.

Totaalscore: 7+6+6.5+6.5 = 26 / 4 = 6.5

klopt heb je helemaal gelijk in. ik had iets te weinig tijd om er finesses in the brengen, daarom had ik nogal wat kleine foutjes. maar ja, volgende keer beter :)
ik zal mijn mix toch wel sharen met de rest. :)
en zodra de winaar bekend is, zal ik Nige van TAW bereiken zodat de mix daar zal worden uitgezonden
Switch
kan iemand mij btw de link doen zodat ik die aan Nige kan geven?
DJ D-Man
quote:
Originally posted by Switch
kan iemand mij btw de link doen zodat ik die aan Nige kan geven?

Daarvoor kun je het beste drpeer_holland een PM sturen. Ik denk niet dat hij het leuk vindt als ik mijn inloggegevens aan jou geef...
Djeebie
quote:
Originally posted by Creamfields23
Hey Djeebie,

Ik wil nog wel wat zeggen over jouw set. Als proglover vond ik je set zeker ok.

Jammer was alleen dat ie 60 min. was en vrijwel alleen maar uit prog bestond.

OK ;)

Bedankt voor je reactie :)

Ik hou m'n sets altijd kort. Ik vind het altijd wat prettiger als sets/cd's zo tussen de 55 en 65 minuten duren. Dat is lang zat, want ik luister ze bijna nooit af in de trein of als ik ga slapen.

Zo proggy was 'ie trouwens toch niet? Tenminste, er zat geen uplifting trance in nee. Dat draai ik niet echt vaak meer. Maar het was meer progtrance IMO.
Jesse
quote:
Originally posted by DJ D-Man
1. Opbouw: 8,5
Goed! Je begint met trance, maar na Traffic wordt het wat dieper, waarna je weer terug schakelt naar trance (o.a. Faithfullness).
Door deze manier van opbouwen blijft de mix leuk, en wordt het allemaal niet te eentonig. Je weet deze verschillende "stijlen" (voor zover je het zo kunt noemen) goed te mixen.

2. Overgangen: 8
Ook erg goed! Je overgangen zijn goed getimed, strak gemixed, en hebben de goede lengte. Alleen je overgangen naar Passive Resistance en naar Pure Thrust vind ik minpuntjes.

3. Platenkeus : 8,5
Je platen vullen elkaar goed aan en passen ook goed bij elkaar. Alleen de combinatie Faithfulness - Passive Resistance vind ik niet zo gelukkig, verder heb ik niets op je platenkeuze aan te merken.

4. Originaliteit 7,5
Er zitten wel wat hitjes tussen, maar die zitten er duidelijk niet in omdat het hitjes zijn, maar omdat ze je mix beter maken. Ze passen er goed in.

Bedankt voor je mooie beoordeling! En Passive resistance blijft wat moeilijker omdat die bijna geen bass heeft. Zelfs bij Tiësto klinkt ie wat minder ;) Toffe beoordelingen van je, hopelijk komt de rest hier ook mee.
Chicane
Leuk dat er iemand zei dat mijn overgangen te kort waren, daar moet ik heel even iets bij zeggen, mijn mix is namelijk 1 grote overgang, soms lopen 3 platen tegelijk :)

Dat laatste komt doordat plaat 1 met zijn afbouw bezig is, plaat 2 met zijn 2de melodie en plaat 3 al aan het opbouwen is. Dat is overigens niet bij alle platen zo hoor, had het 2 of 3 keer geloof ik zo uit laten komen maar verder speelt er nauwelijks maar 1 plaat in de hele mix, altijd wel 2 platen tegelijk hetzij opbouwend, hetzij afbouwend.

Luister maar eens naar track 1, 2 en 3.. wanneer track 1 aan het afbouwen is, is plaat 2 al een tijdje bezig met opbouwen en komt dan aan zijn eerste echte melodie toe. Met de beat van plaat 2 zit ook de beat van plaat 3 die aan het opbouwen is al verscholen :)

Goed werk heren juryleden en collega mixers, mooie afronding van een spannende competitie. Tot de volgende keer :)

PS: Wie is nou de winnaar? Ben net thuis en had geen zin om alles door te lezen :D
Asperge
Mijn scores + commentaar is hier te vinden:

http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Dj%20contest.doc

ahp2002
jammer dar arj101 nog niks van zich heeft laten horen.
asperge, d-man & creamfields, bedankt voor alle inzet!
snitz
Ik wil ook even een dankwoordje richting de jury plaatsen voor de inzet en tijd die ze opgeofferd hebben. Jongens, bedankt namens da SNITZ!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement