return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Original
Ik wil opzich ook wel een mix maken, zijn er nog restricties in het gebruik van bepaalde progammas?
robin
quote:
Originally posted by Jesse
je kan mij iig wel inschrijven :)

hep mn zomermix nog liggen die ik graag beoordeeld zie!

a mijn nr1 van vorige keer doet ook weer mee ;)
arj1o1
quote:
Originally posted by Original
Ik wil opzich ook wel een mix maken, zijn er nog restricties in het gebruik van bepaalde progammas?

nee volgensmij niet de vorige keer niet volgensmij
basvh
Moet je de mixen maken met mp3 dj programmas of moet ik mijn technicsjes en cd spelers ook gebruiken?
Chicane
Het is toch niet te controleren wat je gebruikt of hoe je je mix gemaakt hebt, als je vinyl prefeert is dat best, wil je CD's mixen helemaal fijn, al gebruik je traktor op n00b mode ;)

Maar deze contest is dus bedoeld om de mensen die niet de 'echte' tools tot hun beschikking hebben, maar wel het talent, ook een kans te geven. Bovendien kun je door digitaal te mixen hele mooie studio albums maken die erg mooi kunnen klinken :)
Switch
goh paul hoe is het toch gekomen dat je deze ommezwaai ineens gemaakt hebt? :p
ahp2002
Hey

ik wil ook wel meedoen..! Lijkt me wel geinig..

greetz,

ahp
Chicane
quote:
Originally posted by Switch
goh paul hoe is het toch gekomen dat je deze ommezwaai ineens gemaakt hebt? :p

Eh? :conf: Heb me draaitafels ook nogsteeds hoor, maar ik heb niet alle platen die ik in me mix wil hebben
basvh
Nog 1 vraagje>

Hoe zit dat met downloaden, Ik heb geen server ruimte beschikbaar. Hoe komt mijn mixje dan bij de zeer gewaardeerde juryleden terecht>?
Chicane
Daarvoor moeten we de hosts van vorig jaar weer lief aankijken.. :p :o

Anders heb je effe een groot probleem :confused:

robin
vorige keer heb basD ze met z'n turbo verbinding gehost.. misschien moeten jullie hem weer lief aankijken ;)
robin
quote:
Originally posted by Chicane
Daarvoor moeten we de hosts van vorig jaar weer lief aankijken.. :p :o

Anders heb je effe een groot probleem :confused:

nahouwww dat wouw ik zegguh!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement