|
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ D-Man |
Kan iemand van jullie dat regelen dan, dat die set uitgezonden gaat worden?
Anders kunnen we Swamper wel vragen de set als download op de hoofdpagina van TA te zetten...? Da's in ieder geval nog een redelijke waardering voor de winnaar. |
|
|
| Switch |
| ik kan Nige wel es effe aan z'n oor trekken offie er zin in heeft :) |
|
|
| japeman |
Ik doe ook mee, zitten er nu wel mensen in de jury die ook "non-trance" kunnen waarderen, lijkt me 't beste... Of moet je een trance set maken wil je in de smaak vallen?
J. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by japeman
Ik doe ook mee, zitten er nu wel mensen in de jury die ook "non-trance" kunnen waarderen, lijkt me 't beste... Of moet je een trance set maken wil je in de smaak vallen?
J. |
in principe moet de jury daar niet over oordelen |
|
|
| japeman |
| quote: | Originally posted by arj1o1
in principe moet de jury daar niet over oordelen |
Ok, dan wil ik graag meedoen! :toocool: |
|
|
| Switch |
| mix je RnB of rock ofzo? :D |
|
|
| arj1o1 |
| waarschijnlijk duitse schlager |
|
|
| Switch |
| w00t danny christiaans! :) |
|
|
| Creamfields23 |
J. |
Ik vind dat het wel Electronic Dance Music moet zijn! Verder maakt het mij niet veel uit.
En voor de genen die het zich afvragen. Ja ik ben omkoopbaar:stongue: |
|
|
| japeman |
't Meeste wat ik draai is progressive, club en techno, en een b'tje trance, maar ik ben ook helemaal weg van Heino :happy2:
Waarom ik 't vroeg is dat bij de vorige dj contest (de laatste, die 'n beetje mislukt was) het enige jurylid dat toen jureerde, geen 1 van mijn nummers kende, was 'n beetje jammer..
j. |
|
|
| DJ D-Man |
't Meeste wat ik draai is progressive, club en techno, en een b'tje trance, maar ik ben ook helemaal weg van Heino :happy2:
Waarom ik 't vroeg is dat bij de vorige dj contest (de laatste, die 'n beetje mislukt was) het enige jurylid dat toen jureerde, geen 1 van mijn nummers kende, was 'n beetje jammer..
j. |
Wat mij betreft is dat geen probleem, non-trance kan ik zeker wel waarderen! Zolang het idd maar "electronic dance music" is.
Maar ik hoor zelf liever een originele progressive, club of techno set dan een setje dat alleen uit trance hitjes bestaat die iedereen al kent. Maar da's mijn mening...;)
En is het al bekend op welke punten de juryleden moeten gaan beoordelen? Ik dacht zelf aan de manier van mixen, de "verhaallijn" in de set, en de originaliteit van de platen. Iemand nog meer suggesties? |
|
|
| japeman |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Wat mij betreft is dat geen probleem, non-trance kan ik zeker wel waarderen! Zolang het idd maar "electronic dance music" is.
Maar ik hoor zelf liever een originele progressive, club of techno set dan een setje dat alleen uit trance hitjes bestaat die iedereen al kent. Maar da's mijn mening...;)
En is het al bekend op welke punten de juryleden moeten gaan beoordelen? Ik dacht zelf aan de manier van mixen, de "verhaallijn" in de set, en de originaliteit van de platen. Iemand nog meer suggesties? |
Mijn suggestie: kijk of de platen die in elkaar overgaan, wel bij elkaar passen, wat ik nog wel vaak hoor, ook bij de grote jongens (tiesto, armin en sasha zelfs), is dat een overgang gewoon vals klinkt, omdat de platen niet goed bij elkaar passen, of dat de plaat die erin komt, te lang blijft doorgaan, wat bijvoorbeeld goed te horen is op de nieuwe cd van tiesto, nyana, de indoor cd, niet iedereen zal 't horen (tiesto zelf ook niet misschien), maar is wel erg belangrijk vind ik.
J. |
|
|
|
|