|
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by japeman
Mijn suggestie: kijk of de platen die in elkaar overgaan, wel bij elkaar passen, wat ik nog wel vaak hoor, ook bij de grote jongens (tiesto, armin en sasha zelfs), is dat een overgang gewoon vals klinkt, omdat de platen niet goed bij elkaar passen, |
Juist! ;) Hitjes aanelkaar breien dat kan iedereen tegenwoordig. Ik denk dat dit best een leuke mixcompetitie gaat worden. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by japeman het enige jurylid dat toen jureerde, geen 1 van mijn nummers kende, was 'n beetje jammer..
j. |
zo erg is dat toch niet als het jurylid het mooi vind de eerste keer horen is toch we iets speciaals sommige moet je dan weer meerdere keren horen voordat je het mooi vindt
maar zo is het ook leuk nieuwe nummers te ontdekken |
|
|
| artworx |
ik wil ook best meedoen...
heb nu 2 mixen online staan, maar toch ga ik een nieuwe maken..
die ik dan voor de contest gebruik..
laterssss Mars |
|
|
| DJ_Siesta |
mag er ook met cdj1000 en af en toe een vinyltje gedraaid worden?
dan heb ik ook wel zin om meete doen |
|
|
| Chicane |
| Tuulk.. deze contest is dus eigenlijk om iedereen een kans te geven het te proberen, dus ook of je nou wel of geen TT's/CDJ's bezit.. tis alleen minder moeilijk om met mp3's te mixen dan real life.. maar dat is zo verrekte lastig na te gaan of iemand nu mp3's gebruikt of vinyl. Tja en je kan ook een willekeurige VA cd pakken retaggen en uploaden.. das het risico helaas maar we strijden hier allemaal voor de eer :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| dan doet ik ook mee |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mag er ook met cdj1000 en af en toe een vinyltje gedraaid worden?
dan heb ik ook wel zin om meete doen |
cdj1000's hebbie die dan? :-?
woooow.. ik weet niet waaar jij werkt maar k wil dr ook werken! |
|
|
| japeman |
| quote: | Originally posted by arj1o1
zo erg is dat toch niet als het jurylid het mooi vind de eerste keer horen is toch we iets speciaals sommige moet je dan weer meerdere keren horen voordat je het mooi vindt
maar zo is het ook leuk nieuwe nummers te ontdekken |
Ja, tuurlijk, is zo. Maar die jongen die kon 't verschil niet horen tussen de een en de ander, zo wist 'ie niet wat wat was in een overgang, was wel een beetje vreemd, maar goed.
J. |
|
|
| Chicane |
| Japeman: Vandaar ook dat je nu .cue files bij je mix moet maken, dan is het punt waar de overgang plaats vind wat makkelijker te herkennen :) |
|
|
| Original |
Is er al een host gevonden?
en...
- Chicane aka Endeavour
- Cosmic aka himself
- deejayv
- babbel
- Djeebie
- Switch
- Jesse