return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 
NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003 (pg. 25)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by japeman
Oh, vertel 's...

Nee ik verraad geen landgenoten! :D
DJ D-Man
:whip: gvd, ik was er al bang voor dat er ergens rekenfouten in zouden zitten. Er is eignlijk ook te veel gerekend met de punten... Ik wil best alle totaalscores opnieuw uitrekenen, maar de andere juryleden rekenen hun eigen scores maar na als ze dat nodig vinden :p . De eventuele wijzigingen post ik morgen wel, nu geen tijd...
japeman
quote:
Originally posted by DJ D-Man
:whip: gvd, ik was er al bang voor dat er ergens rekenfouten in zouden zitten. Er is eignlijk ook te veel gerekend met de punten... Ik wil best alle totaalscores opnieuw uitrekenen, maar de andere juryleden rekenen hun eigen scores maar na als ze dat nodig vinden :p . De eventuele wijzigingen post ik morgen wel, nu geen tijd...

ok, top! Alvast bedankt!
Chicane
Handige tip voor de volgende competitie: gebruik dezelfde scorekaart/puntenverdeling :D
Original
gefeliciteerd ahp2002 & japeman met jullie 1e en 2e plaats (wie er dan ook 1e en 2e mag zijn)

ben zelf zeer tevreden met 6e plaats
Voor het eerst dat ik dat mp3 prog gebruik (weet nog steeds niet helemaal hoe t werkt) Traktor.(opnemen heb ik dus maar via Minidisc gedaan en niet rechtstreeks wav filetje).

Ben wel benieuwd welke progammas iedereen heeft gebruikt.
(en ook wel benieuwd hoe de andere mixen klinken)
Chicane
VTT + Cool Edit voor wat effecten
Djeebie
Traktor

Je kunt het ook wel horen ook aan sommige overgangen :D
japeman
2 technics platenspelers (eerste 4 nummers), MJ-Studio en Cool Edit.

J.
ahp2002
Atomixmp3 :D
basvh
2 maal technics 1210 sl m3d
1 dubbele cd speler
1 djm 600 mengpaneel

Switch
Traktor 1.0
Bailey
Juryleden bedankt! Had ik nog niet gedaan, maar beter laat dan nooit. Volgende keer maar een trance mixje maken. Weinig techno liefhebbers hier volgens mij... :(:(

Ik heb Virtual TurnTables gebruikt om te mixen en Handy MP3 Recorder om het op te nemen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 
Privacy Statement