|
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
* Tiesto - Just Be
* Extrema: Caves Of Joy (John Doe/Q-Lock & DJ Rho)
* John Acquaviva - From Saturday To Sunday (Volume 5) |
|
|
| Tim81 |
| Kan echt niet wachten op Sasha - Involver!!!! |
|
|
| Remy D |
Hoesje van Balance 005 was stuk dus heb ik laten liggen!! :( :whip:
maar ik heb wel de cd van:
taataaaataaataaaataaaaaaataaaaa
The very BEST of the DOORS!!!! <---- MASTER :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: voor 7,99 :D:D |
|
|
| basd |
Faithless - No roots lag vrijdag al in de platenzaak (terwijl 7 juni de officiele releasedatum is, maar vrijdag worden veel winkels al bevoorraad) dus die heb ik meteen maar even meegenomen..
Nog voor een introductie-aanbiedingsprijs van 15 euro ook. |
|
|
| Djeebie |
Eindelijk James Holden - Balance 005 binnengekregen. Duurt een paar maanden maar dan heb je wat :)
En verder nog:
David Gray - White Ladder
Marvin Gaye - What's Going On |
|
|
| EverZ |
ID&T presents Rank 1
Tiësto - Just Be
Vind ze beiden heel goed. |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Djeebie
David Gray - White Ladder
|
:eyes: :eyes: Dit schept een band ... en we kennen elkaar niet eens!! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by emre
:eyes: :eyes: Dit schept een band ... en we kennen elkaar niet eens!! |
:)
Erg goeie cd inderdaad. Ik kende David Gray eerst alleen van Orbital feat. David Gray - Illuminate (Charlie May Remix). Je moet van z'n stem houden, maar ik vind het erg goeie muziek. En jij dus ook :) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Djeebie
:)
Erg goeie cd inderdaad. Ik kende David Gray eerst alleen van Orbital feat. David Gray - Illuminate (Charlie May Remix). Je moet van z'n stem houden, maar ik vind het erg goeie muziek. En jij dus ook :) |
OMG .. remix van David Gray .. die moet ik vinden :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by emre
OMG .. remix van David Gray .. die moet ik vinden :eyespop: :eyespop: |
Check pm ;) |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by Remy D
maar ik heb wel de cd van:
taataaaataaataaaataaaaaaataaaaa
The very BEST of the DOORS!!!! <---- MASTER :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: voor 7,99 :D:D |
Die heb ik ook! The Doors staan nog steeds hoog in mijn lijstje met meest gewaardeerde artiesten. The End, Light My Fire, Riders On The Storm... Super! |
|
|
| emre |
Paul Van Dyk - Politics Of Dancing
Dazzle - Freedom 3, The Norway Sessions
Cd's van de categorie :gsmile: :gsmile: voor maar 14 eutjes in totaal :toocool: :toocool: |
|
|
|
|