|
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
Morcheeba - Charango
en mn volgende cd zal wel thievery corporation - the riches man in babylon zijn...
en ben erg benieuwd naar tiesto - isos 4 |
The cosmic game is toch hun nieuwe cd :~
Vond die niet zo goed als de vorige cd.
Wat ik wel een chille cd vind is die van bloc party, silent alarms misschien maar eens kopen binnenkort :clown: |
|
|
| Tim81 |
| ^^ Me too ;)! Mogen niet in de collectie ontbreken dergelijke 'classics'! |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Yarnie
The cosmic game is toch hun nieuwe cd :~
Vond die niet zo goed als de vorige cd.
Wat ik wel een chille cd vind is die van bloc party, silent alarms misschien maar eens kopen binnenkort :clown: |
klopt. maar voor mij zal mn volgende cd the richest man in babylon zijn. Heb hem al tijd op mn iPod staan en vind het een erg lekkere cd. die cosmic game wil ik ook wel horen... |
|
|
| nwopper |
Is Renaissance Part 1 een goede cd trouwens?
Voor mijn kleine progcollectie (Kan m heel goedkoop krijgen) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by nwopper
Is Renaissance Part 1 een goede cd trouwens?
Voor mijn kleine progcollectie (Kan m heel goedkoop krijgen) |
Bedoel je deze?
"MUST HAVE" :D!
Of deze: KLIK
Wie, wat, waar, goedkope Renaissance cd's?! |
|
|
| nwopper |
Marktplaats idd!
:D
Ik vertrouw op je woord, dan neem ik 'm. Vind Sasha's 'Airdrawndagger' ook heel goed te pruimen, en ik ben niet zo'n progger. Misschien een beetje aangestoken door diverse fora :D |
|
|
| Little Theseus |
Tommy Pulse - Land of the lost
Wat een bagger, snap niet dat je zo simpel kan produceren en het nog uitbrengt ook.
Beck - Guero
Heerlijke folk! Voor de liefhebber!
Beef - Last Rudy Standing
Beef bewijst maar weer eens en te meer dat reggae niet dood is, zeker een blijvertje dit!
Chicken Lips - Clicks and Acid Disco
De naam van deze cd is wat je hoort. Lekker minimaal, lekker laag tempo en toch kun je er niet op stil blijven zitten! Live gemixt, en dat hoor je, dat is misschien het enige minpuntje.
Daft Punk - Human After All
Tsja ik heb alle andere cd's van Daft Punk, plus nog 3 platen. Deze moest ik natuurlijk gewoon hebben. Hij viel me ietwat tegen eerlijkgezegd. De titelsong Human After All is toch de lekkerste track . Tomas Bangalter en die andere knakker (ben zn naam ff kwijt) gaan duidelijk weer terug naar hun roots ipv commerciel typisch franse dance zoals one more time en dat plaatje van stardust - the music sounds better with you (waar Tomas Bangalter aan heeft meegewerkt)
Ze gaan enigzins terug naar hun oude album homework, het is veel minimaler alleen was Homework vroegah echt een mijlpaal, nu is alles al gedaan en eigenlijk toch een beetje meer van hetzelfde. Desalniettemin een heerlijk album. Wisten jullie trouwens dat Tomas Bangalter "call on me" geproduceerd had en het niet goed genoeg vond om uit te brengen? Eric Prydz heeft het van Tomas overgenomen en de rest kennen we ;)
Moby - Hotel
Teveel gezang van Moby zelf. Geen frisse producties, geen vernieuwingen, niks gewaagd of iets dergelijks. Zonde.
Snoop Dogg - Rythm and gangsta the Masterpiece
Vette . Over 30 jaar hoor je nog steeds nummers als "signs" met Justin Timberlake op de radio. Muzikaal gewoon geniaal.
Zo dat was m voor vandaag :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Tommy Pulse - Land of the lost
Wat een bagger, snap niet dat je zo simpel kan produceren en het nog uitbrengt ook.
Beck - Guero
Heerlijke folk! Voor de liefhebber!
Beef - Last Rudy Standing
Beef bewijst maar weer eens en te meer dat reggae niet dood is, zeker een blijvertje dit!
Chicken Lips - Clicks and Acid Disco
De naam van deze cd is wat je hoort. Lekker minimaal, lekker laag tempo en toch kun je er niet op stil blijven zitten! Live gemixt, en dat hoor je, dat is misschien het enige minpuntje.
Daft Punk - Human After All
Tsja ik heb alle andere cd's van Daft Punk, plus nog 3 platen. Deze moest ik natuurlijk gewoon hebben. Hij viel me ietwat tegen eerlijkgezegd. De titelsong Human After All is toch de lekkerste track . Tomas Bangalter en die andere knakker (ben zn naam ff kwijt) gaan duidelijk weer terug naar hun roots ipv commerciel typisch franse dance zoals one more time en dat plaatje van stardust - the music sounds better with you (waar Tomas Bangalter aan heeft meegewerkt)
Ze gaan enigzins terug naar hun oude album homework, het is veel minimaler alleen was Homework vroegah echt een mijlpaal, nu is alles al gedaan en eigenlijk toch een beetje meer van hetzelfde. Desalniettemin een heerlijk album. Wisten jullie trouwens dat Tomas Bangalter "call on me" geproduceerd had en het niet goed genoeg vond om uit te brengen? Eric Prydz heeft het van Tomas overgenomen en de rest kennen we ;)
Moby - Hotel
Teveel gezang van Moby zelf. Geen frisse producties, geen vernieuwingen, niks gewaagd of iets dergelijks. Zonde.
Snoop Dogg - Rythm and gangsta the Masterpiece
Vette . Over 30 jaar hoor je nog steeds nummers als "signs" met Justin Timberlake op de radio. Muzikaal gewoon geniaal.
Zo dat was m voor vandaag :D |
hmmm er zitten een aantal albums bij waar ik bij getwijfeld heb om ze te kopen/downloaden...
Daft Punk: was al bang dat het allemaal 'net niet' zou zijn. jij hebt me in ieder geval behoed zodak hem nu nie ga kopen:rolleyes:
Moby -Hotel: zijn single verrasste me eerlijk gezegd, en dacht dat het juist vernieuwend zou zijn. toch maar eerst downloaden en dan zien wat we doen:toothless
Snoop: leek me wel leuk om te hebben en vind zn sound echt veel relaxter nu:gsmile: |
|
|
| Dazzle |
Vandaag echt iets leuks gekocht:
Blackstrobe - Chemical Sweet Girl E.P
Lag voor € 9,99 bij FRS. Ik had gisteren Sweet Light - Abusator (Blackstrobe rmx) gedownload en vond dat wel lekker. Heb deze cd met 7 tracks eerst even bij FRS geluisterd en was wel onder de indruk. Beetje rauwe electro platen met o.a. een rmx van Alter Ego.
Ik ben er blij mee! |
|
|
| basd |
Moby - DVD + B-sides
DVD met liveconcert met al zijn (oudere, tis een concert uit 2003) hits plus nog wat extra's, en een CD met B-kanten van zijn singles.. Voor maar liefst 6,99. |
|
|
| Remy D |
| heb de nieuwe Armin gekocht |
|
|
| moogwai |
Armin ook gekocht.
Verder lag er bij de FRSH nog een leuke trance compilatie (transcendance). 4 cd's met daarop volledige versies van tracks van Photon Project, Mesh, Starr, etc. Voor € 4,95 laat ik deze niet liggen :p |
|
|
|
|