|
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Heeft iemand deze al gehoord: Marco V. vs Scott Bond - Gatecrasher Live ?? |
|
|
| Dazzle |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heeft iemand deze al gehoord: Marco V. vs Scott Bond - Gatecrasher Live ?? |
Wel een aardige cd, Marco V cd valt me tegen. Maar die van Scott Bond is strak. Goede opbouw en heerlijke tracks. Ik heb vandaag ook nog een cd binnen gekregen, origineel uit Japan:
System F - Together
Ik moest 'm gewoon hebben, ook al zijn het allemaal korte tracks, maar dat drukt de pret niet; helemaal top! |
|
|
| Chicane |
* Marco V & Scott Bond - Gatecrasher Live
* Marcus Schulz - Coldharbour
* Tastexperience - Beyond The Horizon
* VA - Heaven 2 (unmixed full lenght superlekkere tracks)
* Seb Fontaine - GU Prototype 3 (6,99 bij FRS :D lekkere dubbelaar uit vroegah tijden)
* Jeff Mills - Exhibitionist
* Dave Clarke - World Service |
|
|
| Raymond |
Bastian - Ready
Lost Treasures - Progressive Culture
DJ Montana - Live At Impulz 'Mainstage Edition'
Groove Armada - Vertigo |
|
|
| ahp2002 |
Manu Kenton - The Compilation
techno DJ uit België, nog nooit van gehoord maar schijnt al vanaf 93 bezig te zijn. klinkt wel lekker, al weet ik niet zoveel van techno |
|
|
| Djeebie |
| Marco V - Combi:Nations |
|
|
| MrMarcellos |
Net gekocht:
Oudjes-> Magik 1 t/m 3 + 6 ( had ik alleen als kopie )
en gehaald Armin van Buuren - A state of trance 2004... |
|
|
| NoisyNeil |
Deze heb ik vorige week (en deels deze week ;)) aan mijn alsmaar groeiende collectie compact discs toe mogen voegen:
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004
Marco V - Comb:Nations
Armin van Buuren - A State of Trance 2004
Ik denk daar overigens nog lang geen spijt van te hebben, ... wat een fantastische cd's :eyespop: :crazy: |
|
|
| ahp2002 |
JAAAAAAAAAH
Airwave - I Want To Believe (re-release) in een DVD-box en gesigneerd :D
KOPEN!!!:eek: |
|
|
| djdavid |
was vandaag in de FRS hier in tilburg, hebben ze daar nog steeds de markus schulz cd niet:whip: stelletje rukkers!!!
kan m wel via dancegrooves ofzo bestellen, maar heb nog wat cd-bonnetjes liggen en die wil ik ook wel es opmaken... |
|
|
| Chicane |
Bij Bonzai gekocht en moet alleen nog bidden dat me geld eens overgemaakt wordt, is echt kut dat ze daar geen andere betaalvormen hebben want PayPal begin ik echt niet aan.
* Various Artists - Bonzai Limited Series One
* Planisphere - Lektrophony
* Push - Electric Eclips
* Various Artists - Bonzai Limited Series 2
* Airwave - I Want To Believe (re-release, 2cd's)
* Push - From Beyond
* Body-Shock - Destination Nexus
* Push - Electric Eclips
* Various Artists - Bonzai 2003, The Ultimate Collection |
|
|
| emma |
nieuwe van airwave (gesigneerd ! :D ) klinkt goed :D
en markus schulz zijn nieuwe cd, is echt geweldig !!!
:crazy: :tongue3 :crazy: :tongue3 :crazy: :tongue3 |
|
|
|
|