return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Raymond
Electronisch:
Sander Kleinenberg - Everybody
Jamez - Dreamchasing

Non electronisch:
Elvis - 2nd to none
Queen - Greatest hits platinum Collection :D
magrec
Gisteren moest new wave plaatjes kopen in utrecht en toen we in de platenwinkel waren viel mijn oog op 2 oude gu's van nick warren namelijk 008 en 011 en ja hoor ik kon me niet beheersen dus deze cd's knallen mijn huis nu door. Lekkere oude space trance :D

(wel grappig van die plaatjes die tiesto 2 jaar later ook opeens op zijn mixcd's had staan :p )
Little Theseus
Daft Punk - Daft Club
(beetje een tegenvallertje; ik kocht m omdat ik alle cd's van daft punk heb en je de collectie moet bijhouden. Er staan maar een paar leuke remixen op en voor de rest geen boeiende nieuwe producties - de dvd moet ik ook nog kopen, die is WEL boeiend; INTERSTELLA 5555!)

ID&T Yearmix 2003
- vanwege mn werk in de commerciele discotheek, eerste halfuurtje is geinig, maar die hardstyle aan het einde :nervous: is terrifying! Ik wist niet dat zulke bagger tot de beste muziek van het jaar behoorde volgens ID&T!
moogwai
quote:
Originally posted by Little Theseus
ID&T Yearmix 2003
- vanwege mn werk in de commerciele discotheek, eerste halfuurtje is geinig, maar die hardstyle aan het einde :nervous: is terrifying! Ik wist niet dat zulke bagger tot de beste muziek van het jaar behoorde volgens ID&T!

Ik vind 'm ook best geslaagd, leuk mixje om een keer te luisteren, geeft toch wel een goed beeld van dit jaar als het gaat om de hits,
zelfs Motorcycle staat erop :)
basd
Afgelopen weekend gekocht:

Evanescence - Fallen
Freezel
Afgelopen weekend gehaald:

DJ Remy - Bang!
Faithless - Outrospective
James Holden - Balance 005
Ries'79
quote:
Originally posted by magrec
Binnen:
Nog in bestelling/nog niet uit:
Deep dish - penetrate deeper

Heb jij deze al gekocht, ik heb hem al een tijdje liggen wel relex
magrec
quote:
Originally posted by Ries'79
Heb jij deze al gekocht, ik heb hem al een tijdje liggen wel relex

Jah heb hem nu een paar weekjes binnen en het is idd een relaxte cd.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Freezel

James Holden - Balance 005

Waar o waar hebbie deze cd gekocht ??
Optimus
bij NLstore:)

http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=204912

-TAIS-
Kheb van de week eindelijk Dangerous, Thriller en Bad van Michael Jackson aangeschaft. Had ze al wel op bandje vroeger (en later op MD) maar nu eindelijk op cd (voor 7,99/stuk bij FRS).

Net bij de MediaMarkt ff in de aanbieding bak gekeken en de volgende cds gehaald voor 2 euri:
Cor Fijneman - In Trance We Trust 005 (Had em alleen maar op MP3 :S)
Energy Millenium - Mixed by DJ Dream & Lady Tom (Swiss trance rules! (de oude Swiss trance iig, dat van nu is meer hardstyle :()
Radio 105 Mainstation - Mixed by DJ Phrenetic (Swiss trance rules again!)
Mr.X & Mr.Y - Live From Berlin (Geniale muziek gewoon!)
Optimus
2 euro maar? Ff snel in Mediamarkt hier kieken:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement