|
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
GEEF :eek: |
Heb je die nog niet dan???
Ik zal eens kijken of ik hem kan rippen anders voor je. Ben ik niet zo heel goed in eigenlijk :S :S
Maar issie nog niet op mp3 dan? |
|
|
| magrec |
Bedrock Original series 01 mixed by Desyn Masiello
Future Beat Alliance – Fake Love
Kinky Funk - Monodrama
Rowan Blades & John Graham - Phonky Somma
Nicolas Valee - Generation X
Lady B - Cruising Around Motor City
Prawler - Frisco
Community Spirit - Joyous Loop
Jamie Anderson - Time Is Now
Stylophonic - All Nite Long
Sebastian Ingrosso & John Dahlback - Stockholm Disco EP
Andy Slate - Disko Powder EP
Harry Peat - Affrodissiac
Dit is echt mijn muziek!
Diepe grooves maar melodieus. Superstrakke cd!!!
Helemaal verliefd op de 1e track....:crazy: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by magrec
Helemaal verliefd op de 1e track....:crazy: |
En ik op track 4!!!! Deze CD is zeker de kosten waard dus niet leechen maar kopen jah !!! |
|
|
| TranceFool |
Oei dat lijkt mij een erg lekker CDtje Snuggle!!! :D
Ben wel benieuwd naar je review :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by emre
En ik op track 4!!!! Deze CD is zeker de kosten waard dus niet leechen maar kopen jah !!! |
Absoluut. Deze cd gaat hoog scoren in mijn lijst beste mixalbum van 2004. |
|
|
| emre |
| Totally agree!! Alleen is die hoes best hip en apart maar niet praktisch :whip: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by emre
En ik op track 4!!!! Deze CD is zeker de kosten waard dus niet leechen maar kopen jah !!! |
Welke cd moet ik nou van jouw verjaardagscadeau kopen ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Oei dat lijkt mij een erg lekker CDtje Snuggle!!! :D
Ben wel benieuwd naar je review :) |
Ga mijn best doen, maar wordt pas volgende week.... na 3 november. |
|
|
| Chicane |
| Die CD is nog niet te koop officieel alleen als promo :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Die CD is nog niet te koop officieel alleen als promo :) |
Ah, dan ga ik maybe wel even mijn best doen als ik deze week nog een vrij uurtje heb. |
|
|
| Chicane |
* EAC (ExactAudioCopy.de) > ctrl a (alles selecteren) > alt f7 (rippen als 1 bestand met cue)
* Dan www.download.com > dbpoweramp downloaden
* LAME 3.90.3 modified downloaden (ask me :))
* rippen met settings --alt preset standard
thats it :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
* EAC (ExactAudioCopy.de) > ctrl a (alles selecteren) > alt f7 (rippen als 1 bestand met cue)
* Dan www.download.com > dbpoweramp downloaden
* LAME 3.90.3 modified downloaden (ask me :))
* rippen met settings --alt preset standard
thats it :) |
Ik ga mijn best doen, maar niet vandaag........! |
|
|
|
|