|
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Ook weer via Marktplaats cd's gekocht van Bob Marley, The Doors, U2, Offspring, Greenday, Jim Croce, Bruce Springsteen en Jimmy Hendrix voor slechts 25,00 euro (incl. verzendkosten)! |
|
|
| Original |
Underwater Episode 04 [2005] (Mixed By Darren Emerson & Sharam Jey)
Voor 3 euro bij FRS
Pascal FEOS - Rize and Fall
voor 3 euro bij FRS
en Trance Nation Mixed by Ferry Corsten :toothless
wederom voor 3 euro bij de FRS
ik wacht nog op een cd van Hybrid die ik ook voor 3 euro besteld had bij FRS :D :D |
|
|
| Djeebie |
| Hoe krijg je het voor mekaar om die cd's voor €3 te kopen :conf: Die Underwater is net uit en kost in de winkel en op de site toch echt €19,99. Werk je daar soms? |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hoe krijg je het voor mekaar om die cd's voor €3 te kopen :conf: Die Underwater is net uit en kost in de winkel en op de site toch echt €19,99. Werk je daar soms? |
Ik krijg altijd zon mail met FRS online akties, een of andere koopavond aktie 5 cds voor 15 euro :D daar zaten deze dus bij. Ik las die mail net een uur voor die actie afliep ofzo. dus veel andere vette cds waren al weg. (Global undergrounds/Renaissance cds etc.)
En over die Underwater ja, dacht ook dat het een vergissing was ofzo maar kreeg hem vandaag binnen.
| quote: |
Nu bij Free Record Shop: CD's 5 voor €15 OP = OP
OP=OP Grote opruiming in alle winkels en ook op internet!
OP=OP Een enorm aanbod van Pearl Jam tot Elvis en van UB 40 tot Blondie
OP=OP Alleen vanavond op FreeRecordShop.nl KOOPAVOND: nog eens 1000 titels extra (vanaf 17:00) |
|
|
|
| MennoB |
| Weet iemand waar ik de nieuwe cd van The Rolling Stones kan downloaden? Je kan het wel op hun site beluisteren, maar daar kan je het niet opslaan.. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by MennoB
Weet iemand waar ik de nieuwe cd van The Rolling Stones kan downloaden? Je kan het wel op hun site beluisteren, maar daar kan je het niet opslaan.. |
Denk dat je op www.isohunt.com of www.mininova.org wel een goede kans maakt. :) |
|
|
| MennoB |
Dank je wel. Kan ik mijn vader verrassen dat ik de cd al heb voordat hij hier al uit is :)
Btw, die eerste site doet het niet, maar heb hem via die 2de site gedownload. |
|
|
| yahoo |
Eindelijk de nieuwe Creamfields in de winkel!!
Meteen gehaald, en wat een top plaat!! Zeker die eerste CD is erg verslavend :D Tweede CD is wat veel 'ouwere' niet zeer bijzondere nummers, maar achter elkaar toch wel een lekker mixje voor onder mn huiswerk :P |
|
|
| eXos |
Eindelijk me Nebula Promo CDR's binnen van o.a. Tiesto UR / A Tear In The Open!!!
en nog wat andere shiz0rs :) |
|
|
| Ben_Lei |
Blank & Jones RELAX edition 2. Behoorlijk relaxde CD's :D
Binnenkort ook effe Creamfields aanschaffen! |
|
|
| Djeebie |
Vandaag een dagje naar Leiden geweest en in twee dodgy cd zaakjes twee superaankopen gedaan.
Tiësto - Magik 1
De eerste versie, dus met het originele artwork. Die elf op de voorkant dus. Hier zijn toch heel weinig exemplaren van?
Houseparty II
Absolute classic house cd. Dit luisterde ik toen ik een jaar of tien, elf was. Pure classics en nostalgie :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Vandaag een dagje naar Leiden geweest en in twee dodgy cd zaakjes twee superaankopen gedaan.
|
Ik gisteren in Leiden de Pod 2 van Pvd gekocht. |
|
|
|
|