return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 3)
View this Thread in Original format
magrec
Die james zabiela - sound in motion is erg goed. Wel vrij aan de relaxte kant wel veel mooie platen en veel leuke effecten erbij.

Danny howells 24/7 is ook erg de moeite waard.
SnuggLe
Laatste die ik gekocht heb waren 5 CDRW's van MMore. HOERENKWALITEIT. Ik koop nooit meer MMore. En verder ook nooit normale cd's. Amen.
MaGiK54
Net AvB Universal Religion gekocht, lekkere cd en dat voor maar € 16,99 valt dus reuze mee.
Kakao
Vandaag gehaald ;

Royksopp - Melopdy AM
arj1o1
quote:
Originally posted by SnuggLe
Laatste die ik gekocht heb waren 5 CDRW's van MMore. HOERENKWALITEIT. Ik koop nooit meer MMore. En verder ook nooit normale cd's. Amen.


gewoon aldi.lidl prefecte quali en blijven nu al meer als 3 jara goed
MaGiK54
Net ook Great Wall van Oukie gekocht, wat een geweldige cd is dit zeg.
kolkiewolkie
koop praktisch nooit cds eigenlijk... geef m'n poet liever uit aan entreetickets, hoewel ik daar recently ook wat rustiger mee aangedaan heb...

maar af en toe komt er nog wel wat binnen:

- Osmotic Hype (gratis, aan meegeholpen vandaar ;) )
- ouwe cd van gatecrasher, kostte 3 euro ofzo
- ouwe spaanse HAKcd :tongue2

binnenkort wat serieuzer spul aan gaan schaffen, heb nog wat cash van de verjaardag liggen en daar wil ik eigenlijk vanaf... the nominies are (heel erg standaard)

pvd - reflected
avb - universal language of hoe heet dat ding
ferry - right of way (zodra die uit is dan)
Remy D
DJ Pavo - In to hardstyle volume 2. Vette cd al zal ik hier de enige zijn die dat vind. OH nee Rukker Kuipers natuurlijk ook.

Armin had die kutwinkel niet. En Tiesto dvd ook niet. Lukas Klamer was weer kut vandaag. Wel lekker wijf achter de kassa. Dat maakte weer veel goed. :D
magrec
Nieuwe cd gekocht :D

Honeyroot - sound echo location
Ambient layered sounds ;)
Leuke cd voor op de brakke zondag.
basd
Gisteren twee CDs gekocht:

Dido - Life for rent
Vond haar eerste CD ook al erg goed, en ook de eerste single van dit nieuwe album (White flag) vind ik een lekker nummer. Redelijk gevarieerd album is het geworden, geproduceerd met hulp van broertje Rollo (van Faithless), en hier en daar wat toetsenwerk van Sister Bliss.

Hooverphonic - The magnificent tree
Al wat oudere CD, lag in de ramsjbak van de lokale FRS hier. Vind het een erg goede band (ken drie albums van ze, en die zijn allemaal goed), lekkere chilly mix van pop en triphop. Misschien komt het nummer Mad about you een aantal mensen hier wel bekend voor..

Beide zeer fijne CDs om eens lekker te relaxen.. Af en toe ook wel fijn, als ik iets stevigers wil koop / draai ik wel een plaatje :)

eXos
Ik koop nooit echt mix CD's. Als ik CD's koop staan er Full Versions op. En ik haal CDM/S uit Duitsland & België om ze te rippen voor wat amateurs op een 56k servertje :p
basd
quote:
Originally posted by eXos
Ik koop nooit echt mix CD's.

Realiseer me nou dat ik dat ook heb.. koop eigenlijk alleen artiestenalbums.. vind ik trouwens persoonlijk ook wel mooier om te hebben.. kan niet precies aangeven waarom maar toch..

Laatste mixalbum dat ik heb gekocht is geloof ik MMII.. En da's toch al wel weer een tijdje geleden..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement