|
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Ik had ff een dipje qua geld, dus ik heb de laatste tijd niks kunnen kopen, behalve mijn (veels te dure) studieboeken :(
Mijn laatste aanwinst was Ferry Corsten - Mixed Live Spundae @ Circus La en Armin van Buuren - 76. Maar goed, Universal Religion zal de volgende zijn! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
lees aub even de first post Blik, het gaat om gekochte cd's, niet je gebrandde downloads ;) |
je hebt gelijk :) |
|
|
| ahp2002 |
4 strings - believe (european release) - komt uit op 7 oktober. best wel een goede cd, beetje meer van hetzelfde maar erg goede tracks en een paar hele zwakke ook
Blank & Jones - In The Mix Volume II |
|
|
| Optimus |
| laatste cd die ik gekocht heb, is Robbie WIlliams - Life Thru a Lens. |
|
|
| New Wave |
| Hmmzz, effe denken heur, mijn nieuwste cd is Jagged Alliance Deadly Games :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by arj1o1
jij hebt hem zeker de laatste tijd niet gehoord
luister eens lift off of ga naar een set van hem in een club luisteren:o |
nou sorry hebbem 3 weken geleden weer eens live meegemaakt, was eigenlijk zwaar poep. tis dat ik aardig wat bier op had.
mixtechnisch doe ik het zelfs nog beter :rolleyes:
maagoed back on topic |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by magrec
Gekocht:
Afgelopen 2 maand:
In de bestelling
Deep dish - Yoshique 1
Euh jah ik heb een cd probleem :p |
Deep dish Yoshique is echt een top serie heb zelf het tweede deel SMULLEN!!!!
Verder heb ik de laatste maanden gekocht,
Radio JXL
yoshique
global underground locations
global underground melbourne
fred numf universal language 2
en nog een hele zwik andere cd's (geen dance) |
|
|
| Chicane |
- DJ Astrid - Positive Energy 1
- DJ Astrid - Positive Energy 2
- DJ Astrid - Positive Energy 3
- Technique - Mixed By Paul Hazendonk
- NoTV presents BarcodeXL: Secret Cinema vs VJ Finister (CD+DVD)
- NoTV Visuals (DVD)
- Chew-Fu Phat - Without You (CDM)
- Milo - Jungle Of Mirror (CDM)
- Secillia - Good As You (CDM)
- Yahel - Voyage (CDM + Remix CDS)
- Nite:Life 13 - Mixed By Jamie Anderson
- Lost Treasures 4: Mandala Spirits
- Lost Treasures 5: Trancedental
- Doc Fabian - Oblivion
- Mistress Barbara - Relentless Beats 2
- Ferr - Looking Forward
- System F - Out Of The Blue
Even me oude meuk collectie aangevult :) Die Lost Treasures & Oblivion maken mijn Guardian Angel serie ook weer compleet. Voordeel van deze zomer niet op vakantie gaan, je houdt geld over :D |
|
|
| Duke2003 |
| hmm mijn laatste cd is geloof ik ferry corsten mixed live @ spundae |
|
|
| Cybren |
| Heb vandaag ook Great Wall aangeschaft en inmiddels ook goed geluisterd. Na Oakeys set in Amsterdam in augustus en 2 weken geleden in Ibiza was ik wat teleurgesteld in mijn favo DJ maar dat bleek wellicht onterecht. Met Great Wall bewijst ie wat mij betreft dat ie nog erg goed mee kan, heerlijke (maar wel veel al erg bekende) platen, lekkere remixjes maar vooral prima opbouw. Wat een muziek week, donderdag G&D (woorden schieten tekort) nu het hele wknd genieten van deze nieuwe cd. AANRADER dus wat mij betreft, grtz.... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Deep dish Yoshique is echt een top serie heb zelf het tweede deel SMULLEN!!!!
Verder heb ik de laatste maanden gekocht,
Radio JXL
yoshique
global underground locations
global underground melbourne
fred numf universal language 2
en nog een hele zwik andere cd's (geen dance) |
Ja klopt ik heb yoshique 2 ook maar 1 schijnt nog iets leuker te zijn. Heb hem besteld via bol.com maar die bestelling staat al sinds eind juni.....:mad: :mad: naja die reservering zal ook wel uiteindelijk geannuleerd worden :nervous: |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by magrec
Gekocht:
Afgelopen 2 maand:
Deep dish - Junk science
Danny howells - 24
Cass - spundae interpretations
Steve lawler - nubreed (lang leve de bakkenen goedkope cd's bij de frs :D
GU25 toronto aftermix sharam
GU25 toronto aftermix dubfire
James Zabiela - sound in motion
|
Heb nog wat cd bonnen welke van de bovenste zijn naar jouw mennig de beste wat kan ik van de cd's verwachten??? Ben wel benieuwd volgens mij hebben wij wel een beetje de zelfde smaak!!! |
|
|
|
|