|
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Markusschulz.nu |
Laatste aanschaf: Way out West - Don't look now & Armin van Buuren - Universal Religion 2004
In bestelling: Anjunabeats volume 2 & Gabriel & Dresden - Bloom |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by ahp2002
huh dacht dat jij armin's stijl/Armada niet zo geweldig vond? Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk :) |
Mjah :D voor ik iets afkraak heb ik er altijd wel serieus naar geluisterd :) Maar ondanks de mixfouten vond ik vooral het middenstuk van de CD heel intens en sfeervol. Foreplay is alleen beetje te langdradig en Intruder op het laatst is wel de grootste fout van de hele CD :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Mjah :D voor ik iets afkraak heb ik er altijd wel serieus naar geluisterd :) Maar ondanks de mixfouten vond ik vooral het middenstuk van de CD heel intens en sfeervol. Foreplay is alleen beetje te langdradig en Intruder op het laatst is wel de grootste fout van de hele CD :D |
Wtf Chicane koopt een Armin cd en hij kraakt hem nog geen eens af en vindt hem zo waar deels goed :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: ;) |
|
|
| Chicane |
| Ik ook van jou hoor, kusje? :D |
|
|
| nwopper |
Vandaag D-Trance 27 gekocht!
Goede hardtrance.....:tongue2 |
|
|
| ahp2002 |
Dj Jean - Madhouse 11 lag vanochtend in de bus.
en cd 1 is SUPERVET, cd 2 vond ik niks, paar leuke techtrance nummertjes maar weinig origineel. Maar CD 1, wat een stoere lekkere topgroove nummertjes, geen cheap club. Top!
Nummer van de CD: Olav Basoski - Waterman! Echt wow! |
|
|
| MaGiK54 |
| Cd'tje van Armin is mijn laatste cd |
|
|
| Chicane |
| Extrema DVD/CD van Matthew Dekay & Gene Farris, gesigneerd ook nog eens door beiden :) |
|
|
| Bouma-Bros |
Gister aangeschaft bij de Boudisque:
Desyn Masiello - Bedrock Original Series 0.1
Damn wat is die gast goed bezig, Man of the moment! :D |
|
|
| Gonzo |
| Net Jeff Mills - Live at Liquid Room gevonden in een aanbiedingsbak. Stukje cultuur voor Euro 1,99 :cool: |
|
|
| Bouma-Bros |
Net de nieuwe Global Underground aangeschaft bij Boudisque voor slechts € 14,99 :)
Trafik - Bullet
Moet 'm nog luisteren maar de reviews die ik heb gelezen zijn veelbelovend..... :tongue2 |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Gister aangeschaft bij de Boudisque:
Desyn Masiello - Bedrock Original Series 0.1
Damn wat is die gast goed bezig, Man of the moment! :D |
In de bestelling ... moet deze week binnenkomen :D
Kan niet wachten natuurlijk :p Desyn indeed 'The man of the moment' :eek: ;)
Verder gehaald:
SK - Everybody Too
WOW - Don't look now
Armin - 2004 (laatste deel is wel lekker)
Foreigner - Best of
Steve Miller band - Best of
Supertramp- It was the best of times |
|
|
|
|