return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 41)
View this Thread in Original format
ahp2002
quote:
Originally posted by jp
De greatest hits CD van Duran Duran aangeschaft. En wat schetst m'n verbazing: Ferry Corsten's Fire is gewoon een remix van 'Serious'


sherlock, dat was al maanden bekend
@win
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas


Het is niet echt een nieuwe cd (2002) maar heb hem gekocht omdat deze cd gewoon geweldige tracks bevat.

Tracklisting:

CD1:

1. Fear - Sarah McCachlan
2. Mindcircus - Way Out West
3. Flow Emotion - Busy Boys
4. Sunhump - Viridain
5. Innocence - Joker Jam
6. Into The Sun - Weekend Players
7. Spacelover - Space Lovers
8. Law Unto Myself - Konkrete
9. Beyond The Moon - Alpha Breed
10. Walls Of Indonesia - Robert & Jaron
11. Deep Sea - Aquanuts
12. Highlander - Taste Experience
13. Too Late To Turn - Shane


CD2:

1. Moonshine - Project Medusa Vs. Exor
2. Signet - 2 Players
3. Monkey Forest - Midway
4. Restless Nature - Futura Legend
5. Mars Plastic - Body Shock
6. Into The Night - 4 Strings
7. Friendzone - Avalanche
8. Tranzy State Of Mind - Push
9. Dub Wav - Perpetuous
10. Sunspot - Airwave Vs. Rising Star
11. Reachin Out - M Diva
12. Awakening - Rank 1


Dit is en blijft de beste Armin cd ever! Die opening met Fear daar krijg ik nog kippenvel van! :eyes:
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by @win
Dit is en blijft de beste Armin cd ever! Die opening met Fear daar krijg ik nog kippenvel van! :eyes:


Ja dat klopt.
Was een tijdje geleden dat ik die hoorde.

of het de beste Armin cd is, weet ik niet.
ik blijf ASOT 2005 wel heel erg goed vinden.

Morgen krijg ik eindelijk een cd binnen waar ik al een hele tijd naar op zoek was.
ga ik natuurlijk posten.
AirPole
quote:
Originally posted by ZZandirt


als je goed luistert naar (bijv.) tosti's eredivisie tune, dan heb je 'm ook al eerder gehoord.


Ik heb er niet zo'n verstand van (van die voetbalprogramma's), maar kan het zijn dat er voor 'De Wedstrijden' of 'Het Eredivisiejournaal' een andere deuntje is??

Zoja, dan is een van die nummers gewoon een rip-off van Art of Trance - Madagascar. Precies dezelfde melodie, maar dan in een andere toonhoogte :o
MikeVee
Everything is a copy of a copy of a copy ;)
edwin34
hai ik luister alleen maar naar streams van het internet

en dat doe ik via http://www.tranceradioguide.com/

een hele kalender ...met een duidelijk overzicht wat er op stream is

....van di, etn, powershout, club246 Party107 etc etc

http://www.tranceradioguide.com/

:whip:
Siesta
100 % Reggeaton!!


Reggeatoonyyyyy cést la Hornyyyyyyyyy
@win
quote:
Originally posted by Siesta
100 % Reggeaton!!


Reggeatoonyyyyy cést la Hornyyyyyyyyy


Zo heeeel soms komen er nog eens geile dingen overwaaien uit de urbanscene. Best wel lekker die ritmes moet ik bekennen :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by edwin34
hai ik luister alleen maar naar streams van het internet

en dat doe ik via http://www.tranceradioguide.com/

een hele kalender ...met een duidelijk overzicht wat er op stream is

....van di, etn, powershout, club246 Party107 etc etc

http://www.tranceradioguide.com/

:whip:


moet je daar anderen mee lastig vallen????:whip: :whip:

ik ben het voor eens met siesta eens... schoppen graag. irritant zijn is voorbehouden aan jp.
Siesta
quote:
Originally posted by @win
Zo heeeel soms komen er nog eens geile dingen overwaaien uit de urbanscene. Best wel lekker die ritmes moet ik bekennen :)


naah reggeaton is nit het enige leuke wat uit de urban dinges komt, er zijn nog veeel meer platen met ontzettende goede ritmes! Echt heel gaaaf!! :eek:

@win
quote:
Originally posted by Siesta
naah reggeaton is nit het enige leuke wat uit de urban dinges komt, er zijn nog veeel meer platen met ontzettende goede ritmes! Echt heel gaaaf!! :eek:


Hmmm, ik vind het veelal allemaal niks, amar zo af en toe komt er eens een plaatje tussendoor met een dikke beat :cool: Een plaat als Golddigger vind ik wel vet!
ZZandirt
regenton sux!!!!

da's geen ritme, da's een kapotte casio....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 
Privacy Statement