return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Je Nieuwe CD's! - Part 1 (pg. 28)
View this Thread in Original format
Matthijs
Lucien Foort - Slice!

Lekker relax CDtje
New Wave
quote:
Originally posted by ahp2002
Michel De Hey - Two Faces

vette tracks! gave technomixen

ACHOUOPZEG!!!:whip: Ik kan er niet tegen als iemand michelle de zey goed vind..krijg er kippenvel van. YAK!
ahp2002
quote:
Originally posted by New Wave
ACHOUOPZEG!!!:whip: Ik kan er niet tegen als iemand michelle de zey goed vind..krijg er kippenvel van. YAK!

hmm wat is er mis met hem dan? En heb je deze cd al gehoord? Vind er best lekkere tracks op staan, vooral cd 1
New Wave
quote:
Originally posted by ahp2002
hmm wat is er mis met hem dan? En heb je deze cd al gehoord? Vind er best lekkere tracks op staan, vooral cd 1

wat er mis met die gast is? Ten eerste draaid hij naar mij mening ontiegelijk slechte platen. Zulke slappe hap EN steeds hetzelfde. Ten tweede heeft hij geen uitstraling als hij aan het draaien is. Elke keer als die gast aan het draaien is staat hij er maar een beetje bij. Een goed voorbeeld was Awakenings in Now en Wow (februari) Hij zet een plaat op, wacht een paar minuten. Pakt zijn koptelefoon, legt zijn plaat goed, mixt hem op een standaard manier in, legt zijn koptelefoon weer weg en hangt een beetje tegen die dj booth aan. Beetje rondkijken, beetje niks doen en als het plaatje weer bijna afgelopen is dan begint het hele ritueel weer opnieuw.
Toen we na een paar uur weer in dezelfde zaal stonden ging Cari Lekebusch beginnen. Die gast heeft tenminste uitstraling. Hij had contact met het publiek, het inmixen was echt bruut. Flink draaien aan de knoppen, climaxen van hier tot tokyo, springen enzenzenz. dat is kenmerkend voor een goeie dj! Michelle de Zey is echt puur slappe hap.
En ook het feit dat hij door verschillende media als beste techno-dj van nederland wordt beschouwd. Diegene die dat verzonnen heeft mag van mij het land uitgezet worden. Daarnaast zeggen vele dat hij techno in nederland op de kaart heeft gezet. Allemaal bull....
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
wat er mis met die gast is? Ten eerste draaid hij naar mij mening ontiegelijk slechte platen. Zulke slappe hap EN steeds hetzelfde. Ten tweede heeft hij geen uitstraling als hij aan het draaien is. Elke keer als die gast aan het draaien is staat hij er maar een beetje bij. Een goed voorbeeld was Awakenings in Now en Wow (februari) Hij zet een plaat op, wacht een paar minuten. Pakt zijn koptelefoon, legt zijn plaat goed, mixt hem op een standaard manier in, legt zijn koptelefoon weer weg en hangt een beetje tegen die dj booth aan. Beetje rondkijken, beetje niks doen en als het plaatje weer bijna afgelopen is dan begint het hele ritueel weer opnieuw.
Toen we na een paar uur weer in dezelfde zaal stonden ging Cari Lekebusch beginnen. Die gast heeft tenminste uitstraling. Hij had contact met het publiek, het inmixen was echt bruut. Flink draaien aan de knoppen, climaxen van hier tot tokyo, springen enzenzenz. dat is kenmerkend voor een goeie dj! Michelle de Zey is echt puur slappe hap.
En ook het feit dat hij door verschillende media als beste techno-dj van nederland wordt beschouwd. Diegene die dat verzonnen heeft mag van mij het land uitgezet worden. Daarnaast zeggen vele dat hij techno in nederland op de kaart heeft gezet. Allemaal bull....

Volgens mij is N.W. een Michel de Hey-fan :D :D :D
New Wave
Owjha, en die cd................ enige goeie track is die van Eric Sneo. De rest is allemaal vullis!

Goh wat ben ik een de Zey fan! :p Kan niet zonder! :p
SnuggLe
MdH kan niets meer goed doen bij Tim. Sommige dingen die hij roept zijn bull, hij zoekt vanalles op.... Niet al te serieus nemen.
Matthijs
X-Press 2 - Muzikizum
Lekker album vol vette donkere beats, soms iets te veel vocalen naar mijn mening.

Der Dritte Raum - Spaceglider
De titel verraadt het al, 'spacey sounds' op dit album, met als klapper hun single 'Hale Bopp'.
djdavid
tis al een oudje maar de kwaliteit is er niet minder om...
kwam m bij toeval vorige week tegen bij Rare in Eindhoven:

GU sampler 002 - Arrivals :toocool:

...de samplercollectie is nu compleet!:D
MaGiK54
Net maar ff het album van Carl Cox - Second Sign gescoord.

jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Net maar ff het album van Carl Cox - Second Sign gescoord.

gedownload bedoel je?
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
gedownload bedoel je?

nee gekocht SUPPORT DA ARTIST (zo nu en dan ;) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement