|
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Goed, het is al zo vaak tersprake gekomen dat line-ups zogenaamd bout/ruk/kut/suf/vul_hier_uw_eigen_krachtterm_in waren. Komt daar ineens ID&T (Flame onderwerp nummer #1 hier mag ik wel stellen) met het volgende idee:
| quote: | Wie moet op Trance Energy komen draaien? Stem zelf!
Vooruitlopend op de Dutch DJ Award zijn wij enorm benieuwd naar jullie voorkeursprogrammering op de mainstage van Trance Energy begin volgend jaar! De vraag is daarom ook een lijst van 5 namen samen te stellen met de artiesten waarvan jij verwacht dat ze gaan optreden tijdens het Trance Energy 2004.
De Mainstage is overigens niet het enige stage dat je kunt verwachten. De inmiddels welbekende hardstage en het door Lexion gehoste clubstage zijn tevens onderdeel van dit specaculaire evenement.
TranceEnergy bezoekers kunnen meedenken over de line-up van de mainstage! Mail je top 5 en je reacties naar [email protected]. Er worden 10 kaarten verloot onder de inzendingen die 4 van de 5 namen goed hebben. Vermeld daarom in ieder geval je adresgegevens in de email. |
Bron: http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1503
---
Als dit nu niet rekening houden met de wensen van het publiek houden is weet ik het ook niet meer hoor :p
Ik ga zeker geen kans maken op die kaarten omdat ik geen Jean, Gielen, Joop, Cosmic Gate in me lijssie heb ;) maar ik heb dus het volgende gestuurd naar ID&T:
Dit zou een enorme dijk van een line-up worden zeker omdat Airwave nog lang niet de faam in Nederland heeft als DJ-zijnde als bij onze Zuiderburen. Push heeft al eens eerder de eer gehad om op Trance Energy te mogen draaien, dat was een daverend succes. Verder heeft Astrid alle kwaliteiten van een Trance Energy DJ (weer eens wat anders dan ieder jaar Johan Gielen). Tiesto speelde de sterren van de hemel tijdens Energy 2000 + beide keren Innercity + Tiesto in Concert en Marco V draaide tijdens zijn set op Trance Energy zo'n machtig mooie set dat verdiend gewoon een plaats binnen deze line-up. Eigenlijk hoort Ferry Corsten hier ook tussen ook vanwege zijn vette set. Trance Energy was echt een ontzettend mooi feest in de begin tijd, pas later werd het steeds minder leuk en steeds meer gefocused op harde trance.
1) Airwave
2) Push
3) Astrid
4) Tiesto
5) Marco V
(6) Ferry Corsten
Groeten,
K. Plop & Cornuiten.. |
|
|
| SnuggLe |
Op zich een goed idee van ID&T, dat dacht ik toen ik het even globaal las, alleen dit is jammer:
Er worden 10 kaarten verloot onder de inzendingen die 4 van de 5 namen goed hebben.
Dat lijkt dus al alsof de namen al bekend zijn. Beetje erg jammer allemaal dit... Dacht dat ze echt naar het publiek gingen luisteren, maar het is dus: raad de lineup, ipv beinvloed de line up. Althans, zo komt het wel op MIJ over.
Wat we kunnen doen, is een signaal afgeven met heel TA etc, dus een goede trancelineup maken waar veel mensen zich in kunnen vinden, en die dan 3000000x naar hen toe mailen!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Menno |
Ben het met je eens dat Airwave en Push wat vaker in NL mogen komen.
Mijn line-up ziet er dan ook zo uit:
1)Dj Precision
2)Airwave
3)Misja Helsloot
4)Push
5)Armin van Buuren
6)Shokk & Flutlicht
Toelichting:
Ik vind zeker dat Precision en Misja Helsloot een plaatsje verdienen daar. Naar mijn mening zijn ze allebei erg ondergewaardeerd.
Ik heb Misja enkele malen in een locale disco (Scanners...woei :))gehoord en zijn platenkeuze vind ik erg goed.
Precision precies hetzelfde, ook deze meneer draait superplaatjes de laatste tijd.
Ik wil Shokk en Flutlicht als afsluiter want die waren gewoon geweldig in Ahoy vorige week. Producties zijn ook altijd goed :) |
|
|
| Chicane |
| eh.. wat heeft die tickets winnen nou te maken met de line-up? Als jij toevallig 4 namen in je lijstje hebt zitten die uiteindelijk op Trance Energy komen draaien heb je die tickets op zak.. snap nu effe je point niet? Je bent nogsteeds vrij in je keuze, er is geen van te voren opgestelde lijst namen waar je verplicht uit moet kiezen, dus als jij Kareltje Koks op TE wil zien dan mail je dat :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
eh.. wat heeft die tickets winnen nou te maken met de line-up? Als jij toevallig 4 namen in je lijstje hebt zitten die uiteindelijk op Trance Energy komen draaien heb je die tickets op zak.. snap nu effe je point niet? Je bent nogsteeds vrij in je keuze, er is geen van te voren opgestelde lijst namen waar je verplicht uit moet kiezen, dus als jij Kareltje Koks op TE wil zien dan mail je dat :) |
Nee, dat bedoel ik niet, laat maar je snapt me even niet.
Het gaat me niet om de tickets.
Het gaat erom dat je geen invloed hebt op de namen die er komen. Dacht als eerste dat dat wel zo was.
Het is gewoon van "raad de lineup".
En ik mail toch niet dat Karel moet komen (ten eerste WIL ik dat helemaal niet) want die komt toch nie :D |
|
|
| DJ Bazz |
ben het met jullie beiden gedeeltelijk eens. ik denk dat ze een lijstje van ongeveer 8 a 10 namen hebben die ze op TE willen laten draaien. nu gaan ze, denk ik, kijken wie de populairste zijn van dat lijstje. dat vermoed ik.
en nee, ik heb geen zin om een lijst in te gaan sturen... |
|
|
| Flipper01 |
| Ik hoop echt dat ze rekening houden met de namen die ingestuurd worden! Ik ga er nog even over nadenken, zit momenteel te denken aan Tiesto, Armin, G&D, push... |
|
|
| Chicane |
| ipv alleen maar te emmeren over de wel of niet goede bedoeling van ID&T zou het leuk zijn indien men daar interesse in heeft, zijn of haar dj-wish-list opstelde zoals de bedoeling was van dit topic :D |
|
|
| New Wave |
Ik wil niet vervelend zijn ofzo :p
Maar denk je nou echt dat vele TMF leute dezelfde namen invullen als de TAers hier? NOPE!
Het woren Tiesto, Armin, Johan Gielen, Marco V en Jean.
Die kent iedereen dus die gaat iedereen invullen.:rolleyes: |
|
|
| magrec |
Ik ga niet maar heb wel gevote :D
1. José
2. Jean
3. Gielen
4. Tomcraft
5. Boozywoozy
Zometeen nog wat meer mail adressen aanmaken :disbelief :thepirate |
|