return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
View this Thread in Original format
basd
quote:

ID&T organiseert op 8 mei een nieuw event in het Gelredome te Arnhem: Pleasure Dome. Volgens het persbericht zal dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go. De kaartverkoop begint op 1 februari, verder maakt ID&T voor nu nog niets bekend.

(bron: www.id-t.com)

Als ze dan al met de kaartverkoop beginnen mogen ze wel eens van de extreme rappe meer nieuws geven..
ahp2002
quote:
...een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.

haha ze brengen t wel weer op zn eidie en ties maar wel erg interessant!!
Flippe
ID-T is de laatste tijd wel heel vernieuwend bezig ;)

Kan misschien wel interessant zijn.... ligt natuurlijk ook aan de stijl en line up !
Freezel
Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik hoop echt dat ze voor 1 februari info vrij kunnen geven over de
muziekstijl(en) die er gedraaid gaan worden.
TranceZoner
Ik vind het maar een vaag persbericht

IK WIL T WETEN, NU!!!!!!!!!!!
jp
Pleasure Dome

18 hours of hardcore gangsta rap, smooth hip-hop and lusty R&B!

-With: Extince, Naughty by Nature, Raymzter, 2 Live Crew, Janet Jackson, Coolio, Snoop Dogg and many others!

-Presented by The Urban Cookie Collective feat Murat D

-Special guest: The guy who shot 2Pac & The Harlem Globetrotters

:stongue:
TranceZoner
quote:
Originally posted by jp
Pleasure Dome

18 hours of hardcore gangsta rap, smooth hip-hop and lusty R&B!

-With: Extince, Naughty by Nature, Raymzter, 2 Live Crew, Janet Jackson, Coolio, Snoop Dogg and many others!

-Presented by The Urban Cookie Collective feat Murat D

-Special guest: The guy who shot 2Pac & The Harlem Globetrotters

:stongue:

WHAHAHAHAHAHA :D :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Als ze dan al met de kaartverkoop beginnen mogen ze wel eens van de extreme rappe meer nieuws geven..

Tsja, idd. Maarja, dat is weer een verkooptruck. Dadelijk doen ze het netzoals met films in 2 delen ofzo ;) :p
Al die breezahkindertjes zullen wel iets hebben van 'vetvetvet wat nu weer?' en kaarten willen kopen. Maar mij moeten ze nog maar eens zien te verassen.

Trouwens............. dit wordt DENK IK geen Multi-DJ concert! Waarom? Ik dacht dat ID&T daarover een contract had met de Arena. Daarom was het Tiesto alleen. Arena heeft het alleenrecht op multi-dj parties van ID&T. Ik denk dus dat het 1 dj alleen is of iets dergelijks. Aangevuld met liveacts ofzo..... of wat onstage orgies.
Plus het feit dat je sowieso geen meerdere zalen kan maken in het Gelredome....!

Maarja, we zien wel :)
magrec
Hmmz volgens tjeerdo op start2dance wordt het een feest met grote namen (geen techno)

maarja jean is voor id&t al een grote naam...
DJ_Massive
quote:
Originally posted by SnuggLe
o..... of wat onstage orgies.

present!

:clown:

Duke2003
klinkt te vaag gewoon... als je nu al n kaartje koopt ben je niet slim bezig... maar goed het is wel leuk dat ze weer met iets nieuws komen! en t is zeker geen :whip: urban:whip: want dan zouden ze dat er wel groot bij zetten!
op id-t.com staat trouwens dat het een uniek evenement is waarvan er maar eentje gehouden wordt... ze blijven t dus niet eindeloos uitbuiten. klinkt spectaculair maar id&t is natuurlijk erg goed in verkooppraatjes (ik denk: id&t mobile, daar is echt geen reden voor om t te nemen maar volgens hun wel :p)
basvh
quote:
Originally posted by magrec

maarja jean is voor id&t al een grote naam...

hahahaha

maar euh ben wel benieuwd hoe het wordt. Is dit misschien Tiesto in Concert deel 2 of hebben ze dat gecancelled. Als ze dat gecancelled hebben waarom praat Tiesto bijna in elk interview erover dat ie een part 2 wil doen. erg vaag hoor

trouwens udc is trouwens ook zo vaag bezig. Op hun site met links naar hun evenementen staat eerst heel de tijd het kopje Strike One. Opeens is dat kopje weg maar komt er wel pop-up tevoorschijn. als je daarop klikt kom je weer op een vage site met een (nep?)ufo filmpje. En wat nasa gelul. erg vaag allemaal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement