|
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| nee, met Sita en Jamai |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Duet met Dinand? :stongue: |
Dinand draait (stijf van de coke) en Tiesto zingt met iets in zijn kont. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dinand draait (stijf van de coke) en Tiesto zingt met iets in zijn kont. |
down on me ! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Asperge
Ik wel, 1 dj 1 voetbal stadion vol. Vrij uniek!:) |
| quote: | Originally posted by Stephan
Zeker! Het was nog nooit eerder vertoond dat één dj een compleet stadion uit had verkocht.
Maar daar gaat het niet over. Bij ID&T hebben ze het erover dat "Pleasure Dome" een uniek evenement. Uniek is iets wat nog niet eerder vertoond is, word het TIC 2, dan is het dus niet uniek.
|
Mijn persoonlijke mening is dat het een gewone solo was, misschien iets anders verpakt en daarom "uniek" genoemd. Ik zeg niet dat dit een TIC2 wordt, het zal vast wel weer een leuk feest worden in een iets van nieuw jasje, maar uiteindelijk blijft het gewoon een gedifferentieerd product van het gangbare id&t concept; absoluut niet uniek dus :) |
|
|
| TranceFool |
Om nog maar eens ff wat te stoken......
John Digweed zijn show op Kiss100 is voor deze datum gecancelled wegens andere verplichtingen... :clown:
ID&T ---> Progressive feestje?? :) |
|
|
| HardKiller |
Het wordt iig GEEN TiC2:
You’re repeating your solo stadium gig again this year?
“Yes, in October … because May is too early, I’m going to be on tour then, I’m in South America for a month and two months in Asia so whilst I wanted to do it in May again, it was too soon"
http://website.tiesto.com/115.php?offset=0&IDA=963 |
|
|
| MennoB |
| Hmm, jammer. Ik had wel gehoopt op een TiC2 op mijn verjaardag:eyes: |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by MennoB
Hmm, jammer. Ik had wel gehoopt op een TiC2 op mijn verjaardag:eyes: |
Dat zou helemaal leuk zijn hehe
Ach, ik vind het eigenlijk beter zo, want ik word in de zomer 18, en kan ik er dus legaal heen :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Het wordt iig GEEN TiC2:
You’re repeating your solo stadium gig again this year?
“Yes, in October … because May is too early, I’m going to be on tour then, I’m in South America for a month and two months in Asia so whilst I wanted to do it in May again, it was too soon"
http://website.tiesto.com/115.php?offset=0&IDA=963 |
jammer dat er zo snel alweer een TIC komt. Voor het geld hoeft tijs het niet meer te doen, daarom snap ik niet dat ie niet gewoon nog een jaar of 2 wacht en dan het feest van de eeuw geeft dat in een paar uur is uitverkocht. Zo gaan dit soort feesten echt 20 in een dozijn worden. Erg jammer, al ben ik er natuurlijk weer wel bij mocht het oktober zijn :) |
|
|
| basvh |
| heeft de gelredome wel genoeg nacht verguningen. Qlimax is immers ook al geweest, pleeusuredome komt eraan. Dat zouden dan 3 nacht vergunningen worden, en volgens mij hebben ze maar 2. Maar goed ik kan het mis hebben. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by basvh
heeft de gelredome wel genoeg nacht verguningen. Qlimax is immers ook al geweest, pleeusuredome komt eraan. Dat zouden dan 3 nacht vergunningen worden, en volgens mij hebben ze maar 2. Maar goed ik kan het mis hebben. |
ach doet ie de jaarbeurs ofzo:) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Asperge
ach doet ie de jaarbeurs ofzo:) |
ook geloof ik maar 2 nachtvergunning. TE en in October het feestje voor de thunderstumpers: thunderdome |
|
|
|
|