return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 7)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes: Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.
ING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die naar beneden was gekomen.....!!
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes: Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.
ING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die naar beneden was gekomen.....!!

waren we toch bijna van het hardstyl probleem opgelost :p :p

geintje ofcourse. je zal maar zīn truss tegen je kop aan krijgen. Het zou een smerige bedoeling geworden zijn!
snitz
quote:
Originally posted by basvh
waren we toch bijna van het hardstyl probleem opgelost :p :p

geintje ofcourse. je zal maar zīn truss tegen je kop aan krijgen. Het zou een smerige bedoeling geworden zijn!

maar goed da jij niet in de buurt was want jij zou dan degene moeten zijn die iedereen moest redden aangezien jij een van de langste zou zijn en jij het eerste in aanraking zou komen.:D
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe

Even een kleine relativering, al is het nog steeds een ontzettend kutgeintje:

Het was NIET tijdens het feest, maar tijdens de opbouw :) Beter leren luisteren Brammetje (of ik moet echt wortels in mijn oren hebben) :)
jp
Ach, beter dan Winterworld vorige week. Door de wind gingen de tenten daar bijna richting Mars :nervous:
blup
En het is btw TRUSS.. Truss ophang systeem voor al 't licht enzo. :P
Als je wil weten hoe 't dan 'ongeveer' eruit had moeten zien:

ATLANTIC CITY, N.J. - A sold-out concert by pop stars Christina Aguilera and Justin Timberlake was canceled when a large aluminum lighting grid collapsed, injuring three workers.
Federal state and local officials sorted through debris at Boardwalk Hall on Sunday. Valarie McGonigal, the facility's director of marketing, said the cause of the collapse - the second one at the site in three years - had not been determined.
Three stagehands sustained minor injuries when the grid came down around 12:45 p.m. Saturday at the 75-year-old landmark hall. About 30 people were working below the grid when it buckled and lurched downward before collapsing entirely.
Neither Aguilera nor Timberlake were in the building when the collapse occurred, and the Sunday concert was canceled a short time later. There was no word on whether the show would be rescheduled.
In September 2000, a similar collapse occurred during planning for the Miss America Pageant. No one was injured and the collapse did not delay the event.

Of

The first report claimed that the client refused to allow bases or outriggers to be put on the towers. Later reports from reliable sources allege that a technician tried to "adjust" an outrigger with a forklift while the truss was airborne. Either way, this was the result.

Die lampen hebben ook de dood recht aan gekeken.. :D

Movinghead onthoofd..

Hmpf.. en ik heb dus recht onder de lampen gestaan op TE die elke x omhoog en omlaag gehezen werden..
jp
Die basket-ball arena in Atlantic City ziet er zeer indrukwekkend uit! :eyes:
blup
quote:
Originally posted by jp
Die basket-ball arena in Atlantic City ziet er zeer indrukwekkend uit! :eyes:

Dat er geen dode gevallen zijn..
snitz
quote:
Originally posted by blup
Dat er geen dode gevallen zijn..

Dat zeg ik......GAMMA:D :D

sjeeeeeeeeej wat een zooitje je zal dronder staan:eyes:
basvh
is dat de nieuwe osama b truss ofzo :D

kolkiewolkie
Ze hadden het hier op ID&T-radio nog even over... kwam er op neer dat ze nog niet veel mochten vertellen maar dat het GEEN R&B feest gaat worden, dat er wel sprake is van dj's. Waar de vernieuwing dan in gaat zitten vraag ik mij nog steeds af maar dat terzijde.

Ik blijf dus mijn stelling van een erotisch feest voor gabbers :D :D
Fkwebeman
Revolution zou ook toch zo'n revolutionair feest worden?

nou, nou, nou.. Was niks bijzonders aan, was gewoon een goed feestje, meer niet.

Zal met dit wel net zo zijn. (of het moet al wel gratis zijn :toothless )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement