return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 3)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure ;) )? Doen het goed tegenwoordig...

en dome... thunderdome... DOME

kortom een erotic party voor gabbers :D


:stongue:
jp
*scheert z'n hoofd en de rest van schaamhaar*

Ok dan! :eyes:
M_Peror
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure ;) )? Doen het goed tegenwoordig...

Dat wou ik eigenlijk ook al juist suggereren... die dingen zijn ontzettend in, scoren goed, de naam kan wel kloppen dan en ID&T heeft nog geen feest in die richting... dus vernieuwend is het dan wel (voor hun).

Aan de andere kant... een erotic party hou je toch niet in het Gelredome zou je zeggen... dat is meer iets voor locaties die wat "intiemer" overkomen zeg maar.
ahp2002
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:

dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.
Flippe
quote:
Originally posted by ahp2002
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:

dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.


Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome
SnuggLe
quote:
Originally posted by Flippe
Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome


Ik ZEI het toch:

quote:
Aangevuld met liveacts ofzo..... of wat onstage orgies.


:D :D :D :D
Flipper01
Ik hoop dat het een of ander slecht R&B feest wordt!!
Want als het een TIC2 wordt ga ik heel hard balen aangezien ik 8 mei op vakantie ben...... :nervous:
HardKiller
Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert? :rolleyes:
Duke2003
dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch
Flipper01
quote:
Originally posted by HardKiller
Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert? :rolleyes:

Ik hoop het!

Aangezien ze het over een totaal nieuw concept hebben lijkt me dat wel een logische stap..

Stephan
quote:
Originally posted by Duke2003
dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch



Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!

Ik gok op een Progressive/Trance feest met meerdere grote namen uit de dance wereld.

Tiësto, Paul Oakenfold, Sasha&Digweed, Armin van Buuren & live Underworld (of hoop ik dat alleen maar :) )
basd
quote:
Originally posted by Stephan
Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!

Nou.. Ik denk het wel.

Ben nog steeds benieuwd.. Maar eigenlijk weet ik al dat het toch niks voor mij zal zijn..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement