|
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure ;) )? Doen het goed tegenwoordig...
en dome... thunderdome... DOME
kortom een erotic party voor gabbers :D |
:stongue: |
|
|
| jp |
*scheert z'n hoofd en de rest van schaamhaar*
Ok dan! :eyes: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure ;) )? Doen het goed tegenwoordig...
|
Dat wou ik eigenlijk ook al juist suggereren... die dingen zijn ontzettend in, scoren goed, de naam kan wel kloppen dan en ID&T heeft nog geen feest in die richting... dus vernieuwend is het dan wel (voor hun).
Aan de andere kant... een erotic party hou je toch niet in het Gelredome zou je zeggen... dat is meer iets voor locaties die wat "intiemer" overkomen zeg maar. |
|
|
| ahp2002 |
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:
dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go. |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:
dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go. |
Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Flippe
Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome |
Ik ZEI het toch:
| quote: | Aangevuld met liveacts ofzo..... of wat onstage orgies.
|
:D :D :D :D |
|
|
| Flipper01 |
Ik hoop dat het een of ander slecht R&B feest wordt!!
Want als het een TIC2 wordt ga ik heel hard balen aangezien ik 8 mei op vakantie ben...... :nervous: |
|
|
| HardKiller |
| Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert? :rolleyes: |
|
|
| Duke2003 |
| dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert? :rolleyes: |
Ik hoop het!
Aangezien ze het over een totaal nieuw concept hebben lijkt me dat wel een logische stap.. |
|
|
| Stephan |
| quote: | Originally posted by Duke2003
dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch |
Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!
Ik gok op een Progressive/Trance feest met meerdere grote namen uit de dance wereld.
Tiësto, Paul Oakenfold, Sasha&Digweed, Armin van Buuren & live Underworld (of hoop ik dat alleen maar :) ) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Stephan
Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!
|
Nou.. Ik denk het wel.
Ben nog steeds benieuwd.. Maar eigenlijk weet ik al dat het toch niks voor mij zal zijn.. |
|
|
|
|