return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 12)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by basvh

Ga ik naar dit feest?:

Ja ik (Remy :D)ga zeker, want zoals het er nu naar uitziet zitten alle rukkertjes die zich o zo goed voelen op feest gebied dit feest lekker af te kraken en besluiten om dus lekker niet te gaan zodat er meer kaarten overblijven voor mensen die niet klagen maar lekker feesten. Oftewel veel geile wijfen en toffe gasten. :D:D
basvh
quote:
Originally posted by Remy D
Ja ik (Remy :D)ga zeker, want zoals het er nu naar uitziet zitten alle rukkertjes die zich o zo goed voelen op feest gebied dit feest lekker af te kraken en besluiten om dus lekker niet te gaan zodat er meer kaarten overblijven voor mensen die niet klagen maar lekker feesten. Oftewel veel geile wijfen en toffe gasten. :D:D


Jah kijk remy heeft hier wel gelijk. Feestje maak jezelf en als het er goed gedraait wordt dan gaat de zaal echt wel los. Maakt het dan wat uit of er patsters rondlopen.

en over die geile wijfen heb je helemaal gelijk. ZUlk soort djs trekken toch best wel leuke kippen aan gok ik zo!
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
Jah kijk remy heeft hier wel gelijk. Feestje maak jezelf en als het er goed gedraait wordt dan gaat de zaal echt wel los. Maakt het dan wat uit of er patsters rondlopen.

en over die geile wijfen heb je helemaal gelijk. ZUlk soort djs trekken toch best wel leuke kippen aan gok ik zo!


Dat vindt ik wel top aan je Remy ja, dat je overal een feest kan maken. Respect!
Maar dan nog, ga ik niet. Kan mijn geld beter gebruiken.
MaGiK54
Geld niet waard om naar Arnhem te rijden voor deze line-up. Maar tis wel een verrassende line-up, maar ook een vreemde. Denk niet dat de gemiddelde house/dance freak zit te wachten op Chuckie. En de gemiddelde Chuckie liefhebber gaat niet naar dit feest toe, om een uurtje Chuckie te horen om vervolgens een lading dance aan te horen.

Ben het geheel met Snuggle eens. Het zal mij benieuwen of het uitverkocht raakt of dat er geen kip op af komt. Ik durf het niet te zeggen maar ben wel nieuwsgierig of dit een succes gaat worden.
Joker666
Een ander alternatief voor 8 mei 04: Colorz in België!


COLORZ
the ASIAN-RED edition

Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)

NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)

Presale:

Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)

Dresscode (niet verplicht, maar wél gewenst): ASIAN and/or RED

Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan véél meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in België brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we dé vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!
Duke2003
hahahah reclamuuuuuuuuh
magrec
De promotie voor het feest is al in volle gang merk ik.
Alle abri's in apeldoorn hebben een pleasurdomeposter. Wel mooie poster.
TranceFool
quote:
Originally posted by magrec
abri's

wtf is een abri? :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
wtf is een abri? :p


LoL, weet je dat niet?
Dat is waar die reclame posters in hangen, bij bushokjes enzo :)
blup
quote:
Originally posted by TranceFool
wtf is een abri? :p

bushokje.

SnuggLe
quote:
Originally posted by blup
bushokje.


Geweldig, ik weet het dus ook niet :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Geweldig, ik weet het dus ook niet :D


Niet alleen de "reclamezuilen" bij bushokjes maar ze staan soms ook los in het centrum enzo. of op het station.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Privacy Statement