return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 5)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Who the is dj Hell ?!?!


:whip: :whip: :whip:

Duitse Techno legende: Mayday/Loveparade sinds 1992

ps: Hell wordt ook genoemd in Scooter's Hyper Hyper ;)
eieregooie
Haha, ken je DJ Hell niet? Is toch vrij bekende DJ dacht ikzo...
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, ken je DJ Hell niet? Is toch vrij bekende DJ dacht ikzo...


Naam op zich kwam me bekend voor, maar verders was alles één groot vraagteken. Maar het verklaard een hoop dat het een Duitse techno held is en dat het me verders niks zei, want ik heb me eigenlijk nooit echt bezig gehouden met Duits techno/house.
Jappio
quote:
Originally posted by Stephan
Dan zou het geen uniek evenement zijn ...


vond jij tic dat dan wel?
Asperge
quote:
Originally posted by Jappio
vond jij tic dat dan wel?


Ik wel, 1 dj 1 voetbal stadion vol. Vrij uniek!:)
kolkiewolkie
2 magik54: ik wist het ook nie hoor :o
Optimus
DJ Hell werd toch beschouwd als een sell out?
jp
quote:
Originally posted by Optimus
DJ Hell werd toch beschouwd als een sell out?


Volgens mij niet. Net als Sven Vath doet ie lekker wat ie zelf wil en laat zich niet in hokjes plaatsen.

Die platen die hij maakt klinken oof behoorlijk experimenteel. Luister eens op z'n website: http://www.djhell.de
jp
quote:
Originally posted by Optimus
DJ Hell werd toch beschouwd als een sell out?


Volgens mij niet. Net als Sven Vath doet ie lekker wat ie zelf wil en laat zich niet in hokjes plaatsen.

Die platen die hij maakt klinken behoorlijk experimenteel. Luister eens op z'n website: http://www.djhell.de
HBtje
hmmmmmmm dj hell heb ik aantal cds van die zijn errug vet dus als hij komt ga ik misschien er toch wel heen :D en tjah die ene jongen uit Berlijn komt dus uhmmm noujah duidelijk verhaal lijkt mij :P als dit zo is ben ik erbij :D

Stephan
quote:
Originally posted by Jappio
vond jij tic dat dan wel?


Zeker! Het was nog nooit eerder vertoond dat één dj een compleet stadion uit had verkocht.
Maar daar gaat het niet over. Bij ID&T hebben ze het erover dat "Pleasure Dome" een uniek evenement. Uniek is iets wat nog niet eerder vertoond is, word het TIC 2, dan is het dus niet uniek.
HardKiller
quote:
Originally posted by FunkySimon
wel als tiesto dit keer gaat zingen:stongue:


Duet met Dinand? :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement