return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 10)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Line-up zal me benieuwen, deze moet wel heel goed gaan worden om mensen naar de GelreDome te trekken, want voor erotisch getinte acts ga ik geen € 45,25 betalen.


Zowel de Moulin Rouge als Casa Rosso kosten maar 25 Euro. De eerstgenoemde kan ik aanbevelen. Helaas duurt de show maar een uur maar je kan wel de hele nacht blijven zitten :p


Maar effe serieus: die sex trekt weer een hoop fout publiek aan. Hopelijk zijn de dj's zo goed dat het uitverkocht is voordat de regenjasmensen dit ontdekken...
blup
quote:
Originally posted by FunkySimon
Pleasure Dome Official Website

De site is online!

staat nog niet veel boeiends op...ziet er wel redelijk hoerig uit moet ik zeggen.

Wedden dat Rob Oudkerk ze tickets al binnen heeft;)

wel vet lettertype van "pleasuredome"..
Duke2003
wat een spanning, op 1 maart gaat het doek omhoog en wordt de line-up bekend gemaakt! oeioeioei kan nie wachten
basvh
ID-T gaat met de kaarverkoop voor mysteryland deze zaterdag al beginnen. :eyes: :eyes: :eyes: Is het niet wat aan de vroege kant?

En ze komen ook nog met een nieuw meerdaags festival.
eieregooie
Zal mij benieuwen... ouderwets als ik ben wacht ik lekker eerst de line-up af...
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Zal mij benieuwen... ouderwets als ik ben wacht ik lekker eerst de line-up af...


Helemaal mee eens, alleen voor Dance Valley kan je eigenlijk altijd wel kaarten in de blind kopen, want in de line up staat altijd wel iets boeiends en goed. Bij ID-T feesten is het altijd maar afwachten, stel je voor dat je de hele avond Jean en Gielen back to back voor je kiezen krijgt em je hebt je kaartje al voor 45 euri gekocht :toothless
SnuggLe
Aan de reclame te zien met dat 'gordijn' wordt het idd een soort Moulin Rouge :)
Duke2003
Het beste en tevens afsluitende dansfestival van 2003 heeft een onvergetelijke indruk achter gelaten. De 40.000 bezoekers, de artiesten, de acts, de tenten, het fantastische weer, de 45 meter hoge piramide en vooral het terrein hebben Mystery Land betoverd in het Disneyland van de Dance. Aan werkelijk alles was gedacht en ook alles klopte. Deze indrukwekkende dag is dit jaar gelukkig opnieuw te beleven.

van id-t.com

"werkelijk alles klopte" daar heb ik wel andere dingen over gehoord
Fkwebeman
quote:
Originally posted by MaGiK54
Helemaal mee eens, alleen voor Dance Valley kan je eigenlijk altijd wel kaarten in de blind kopen, want in de line up staat altijd wel iets boeiends en goed. Bij ID-T feesten is het altijd maar afwachten, stel je voor dat je de hele avond Jean en Gielen back to back voor je kiezen krijgt em je hebt je kaartje al voor 45 euri gekocht :toothless


Idd, heb ik ook besloten, geen kaarten meer 'blind' kopen. ID&T maakt er een sport van zoveel mogelijk kaarten te verkopen voordat de line-up bekend is, eigenlijk belachelijk natuurlijk.

Eigenlijk zouden ze hetzelfde principe als de sneak-preview moeten toepassen, gewoon bij geen line-up 50% betalen ipv de volle mep. :D

Trouwens Jean en Gielen back 2 back, moet dat geen 'from Wreck to Wreck zijn?' :toothless

Jean scratchen met Gielen z'n Underworld sampletjes.. ;)
eieregooie
Nou, dat Jean idee is misschien zo vreemd nog niet... Dit zou met dat gordijn ook nog best weleens een groot Club evenement kunnen zijn. Waar Jean weer doet waar ie goed in is, club draaien. En met lui ook als Mark van Dale, Erick E etc... who knows... Progressive zou ook nog wel kunnen of idd R&B...

Kan nog alle kanten op als je het mij vraagt, maar wat ik hier vooral niet verwacht is trance of techno...

basd
Mauro Picotto
Michel de Hey
Laidback Luke
Felix da Housecat
Benjamin Bates
Don Diablo
DJ Chuckie

schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval.

Toch mooi klote als je al kaarten hebt gekocht :)
M_Peror
quote:
Originally posted by basd
schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval.

Confirmed. (Site doet 't hier wel).
Irri intro trouwens dat je niet kan skippen... hoewel als je 'm skipt mis je de line-up. :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement