|
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.
Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt. |
|
|
| Stephan |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.
Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt. |
Dan zou het geen uniek evenement zijn ... |
|
|
| Kakao |
| quote: | Originally posted by Stephan
Dan zou het geen uniek evenement zijn ... |
Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik. |
|
|
| jp |
Urban feest: 20.000 man binnen, dak dicht en deuren sluiten. Vervolgens 50.000 schorpioenen en gifslangen loslaten. Het is maar een ideetje...
Je haalt het nieuws dan wel dacht ik zo :disbelief |
|
|
| basvh |
[QUOTE]Originally posted by Kakao
Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik. [/QUOTE
sja idd, waar blijft trouwens de eigen evenementen hal van id-t? het tv station? en last but not least hun eigen partyeiland? Veel blaat bij id-t |
|
|
| Nook |
ik las ergens dat de geruchten waren:
Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:
Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
:stongue: zier er logisch uit ja zo'n line up die 1e 3 namen zal me niks verbazen trouwens. |
|
|
| Original |
| quote: | | Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
Doe mij dan maar: Tiesto & Paul v Dyk (b2b ofzo) met surprise acts Gouryella & Nu-Nrg Live :eek: :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:
Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
Goh, wat een vernieuwende en verrassende lineup. Pvd en Tiesto..pfffffffffff. |
|
|
| basd |
Geruchten zeggen niks... Laat eerst maar eens iemand met een persbericht komen..
Mocht dit waar zijn: MWOEHAHAHAHA. |
|
|
| MaGiK54 |
| Who the is dj Hell ?!?! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:
Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
Als ze dat doen zijn ze echt nie wijs! :p |
|
|
|
|