return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jappio
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.

Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt.
Stephan
quote:
Originally posted by Jappio
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.

Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt.



Dan zou het geen uniek evenement zijn ...
Kakao
quote:
Originally posted by Stephan
Dan zou het geen uniek evenement zijn ...


Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik.
jp
Urban feest: 20.000 man binnen, dak dicht en deuren sluiten. Vervolgens 50.000 schorpioenen en gifslangen loslaten. Het is maar een ideetje...

Je haalt het nieuws dan wel dacht ik zo :disbelief
basvh
[QUOTE]Originally posted by Kakao
Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik. [/QUOTE

sja idd, waar blijft trouwens de eigen evenementen hal van id-t? het tv station? en last but not least hun eigen partyeiland? Veel blaat bij id-t
Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:

Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.
magrec
quote:
Originally posted by Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:

Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.



:stongue: zier er logisch uit ja zo'n line up die 1e 3 namen zal me niks verbazen trouwens.
Original
quote:
Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.


Doe mij dan maar: Tiesto & Paul v Dyk (b2b ofzo) met surprise acts Gouryella & Nu-Nrg Live :eek: :crazy:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:

Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.


Goh, wat een vernieuwende en verrassende lineup. Pvd en Tiesto..pfffffffffff.
basd
Geruchten zeggen niks... Laat eerst maar eens iemand met een persbericht komen..

Mocht dit waar zijn: MWOEHAHAHAHA.

MaGiK54
Who the is dj Hell ?!?!
eieregooie
quote:
Originally posted by Nook
ik las ergens dat de geruchten waren:

Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.


Als ze dat doen zijn ze echt nie wijs! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement