return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 15)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by M5
Nu in de HMH met dat zieke soundsystem. Picotto en de Hey lekker technoén. Ik heb dr wel zin in.

Hopen dat picotto a la 2 juni 2001 draait :wtf: :wtf:



He Hendrik, aanstaande zaterdag Mauro in de Asta!!!!:cool:
M5
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek :) Je bedoeld UITHOEK neem ik aan :D



yep uithoek, thats the word!


quote:
Originally posted by Optimus
He Hendrik, aanstaande zaterdag Mauro in de Asta!!!!:cool:


ja Hendrik heeft aanstaande maandag tentamen :toothless. Dus ik heb andere dingen te doen in het weekend :(. Anders was ik zkr gekomen!! maar goed ik red me voorlopig wel met zn Timewarp setje :eyes:.

In de HMH hoop ik wel van de partij te zijn :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, de Achterhoek niet met Arnhem in 1 zin noemen, dat klopt niet. Arnhem is GEEN achterhoek :) Je bedoeld UITHOEK neem ik aan :D




Ik wilde nog reageren, maar na het lezen van deze zin niet meer.
Ik meen alles gewoon helemaal serieus wat ik daarboven heb geschreven, maar het zal wel weer...


Relax Bram :cool: :)
M_Peror
Volgens mijn zusje zijn er op TMF nog reclames voor "Pleasure Dome" in het Gelredome... spotjes niet meer op tijd kunnen intrekken?
Dat wordt nog een dure grap om iedereen te laten weten dat 't in de HMH is... :)
Duke2003
"volgens je zusje" jaja je hebt gewoon TMF gekeken :p maar ik zag t inderdaad ook, die deals liggen denk ik al zo ver van te voren muurvast dat ze dat niet nog ff kunnen aanpassen
eieregooie
Kunnen ze het nu ook niet beter Pleasurehall noemen? :p
Menno
quote:

Beste relatie,

U heeft er na 10 jaar dansrevolutie voor gekozen het ID&T boek eens rustig door te lezen en uzelf aan te melden via onze website.

Wij vinden dat u mede daarom een privilege verdient. Een invitatie voor ons nieuwste concept dat aankomende zaterdag plaatsvindt in de Heineken Music Hall te Amsterdam leek ons in dat kader gepast.

U bent met een vriend of vriendin van harte welkom op 'Welcome To The Pleasuredome'


En bedankt ID&T :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Menno
En bedankt ID&T :D


Waar moet je je aanmelden? :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Menno
En bedankt ID&T :D


Gaat volgens mij echt goed met de verkoop van kaartjes :haha:
magrec
DAt niet alleen. Mensen die hun normale sensation ticket hebben geregistreerd op id-t com hebben ook een kaartje gekregen (de hele snelle dan he ;)
die er 3 dagen over hebben gedaan ofzo :p)

SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Gaat volgens mij echt goed met de verkoop van kaartjes :haha:


Tsja, gewoon allemaal naar Tomorrow ipv dit baggerfeest :D
ambs
:stongue: :stongue: :stongue:
Gaat niet echt goed met de pleasure dome dus? *lol* is te verwachten als je CHUCKIE in die lineup neerknalt hahaha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement