|
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd |
ik weet niet hoeveel nachtvergunningen het gelredome heeft. want daar zit je ook mee te kijken natuurlijk mocht er in de maand mei 2 feesten gehouden worden in gelredome |
|
|
| Fkwebeman |
mmm..
Pleasuredome, ze hebben nu al een feest voor R&B..
misschien is dit dan hét Skihutfeest van ID&T? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
TIC2 zou toch ook in mei gehouden worden, net als vorig jaar rond dezelfde datum???
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ID&T 2 grote feesten in 1 maand gaat geven. Daarbij begint de kaartverkoop echt achterlijk vroeg, verdacht bijna. Ik denk dat dit de 2e TIC wordt eerlijk gezegd |
Denk het niet, zoals gezegd werd dit een evenement met een aantal grote dj's.... |
|
|
| jp |
www.pleasure-dome.nl -> domein is vrij
www.pleasuredome.nl -> domein is actief (niet ID&T)
3 opties:
1)Tiesto back to back incl liveacts
+Gelredome zo vol
-Geen nieuwtje
2)Techno feest met de grote namen
+Eerste echte ID&T techno-only feest
-Mayday doet hetzelfde net over de grens ook in mei
3)Urban 4N Party
+het is vernieuwend
-hebben we hier behoefte aan? |
|
|
| New Wave |
| leuke signature JP :p |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by jp
3 opties:
2)Techno feest met de grote namen
+Eerste echte ID&T techno-only feest
-Mayday doet hetzelfde net over de grens ook in mei
|
zou kunnen, maar dan geef je daar toch niet de naam 'Pleasuredome' aan, dan denk ik niet direct aan Techno eerlijk gezegd.. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
zal geen techno feest worden dat weet ik zeker.
Shockers is namelijk niet opgehouden met bestaan staat op id-t.com, ze gaan alleen het ergens anders kleiner houden en niet meer zo massaal, dus geen gelredome.
Ik denk dat het meer iets in de richting wordt van een sensation, dat het meer om de acts en visuals zal gaan dan om de muziek, en uiteindelijk dus weer een yuppen feest wordt, waar de hele afdeling van de rabobank heen gaat.:rolleyes: |
Gezelluuuuuuuuuuuuuuuuug! :crazy: :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
pff echt niet dus hehe:D
wordt het weer zon skyboxen feest:rolleyes: :mad: |
Ach ja daar staan we later zelf ook :stongue: :tongue2 |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ach ja daar staan we later zelf ook :stongue: :tongue2 |
en das alleen maar goed, dan veranderen we de mentaliteit wel ff..:haha: |
|
|
| jp |
| Welcome to the Pleasure Dome is een nummer van Frankie goes to Hollywood. Misschien wordt het wel een clubfeest voor nichten, dan wel een 80's party net als deze www.pleasure-dome-party.de ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Erotic party (pleasure ;) )? Doen het goed tegenwoordig...
en dome... thunderdome... DOME
kortom een erotic party voor gabbers :D |
|
|
|
|