|
ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Chuckie, das toch RnB of iets dergelijks??
Op zich staan er wel leuke namen tussen, maar ik vind het maar beetje bij mekaar geraapt. Daarbij komt ook nog es dat ID&T volgens mij weer een paar nieuwe contractjes heeft afgesloten met oa dhr Picotto.....kortom ik denk dat je deze namen ook allemaal terug ziet op Mysteryland. Het thema staat me ook niet aan en dat icm het publiek wat op idt feesten afkomt zal ik hier niet bij zijn....zeker niet voor deze prijs! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Chuckie, das toch RnB of iets dergelijks??
|
Urban. De nieuwe melkkoe van ID&T. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Mauro Picotto
Michel de Hey
Laidback Luke
Felix da Housecat
Benjamin Bates
Don Diablo
DJ Chuckie
schijnen op pleasuredome.id-t.com te staan (die site doet het hier niet), stond op CC in ieder geval.
Toch mooi klote als je al kaarten hebt gekocht :) |
Best leuke lineup moet ik zeggen!! Vindt dit wel verrassend hoor....!!Michel de Hey en Picotto zijn leuk,
Laidback Luke en Felix de Housecat passen wel bij elkaar, als deze voro de eerste 2 heren draaien is het een goede overgang. Bates past daar ook wel bij.
Maar wat doen die laatste 2 bij de lineup????
Ik ga er geen kaarten voor halen, ik zit bij Tomorrow..!! |
|
|
| Blik |
Wel een verrassende line-up, maar voor mij toch echt niet boeiend genoeg om daar 45 euro entree voor te betalen.
En wat doet DJ Chuckie daar in hemelsnaam tussen? Hebben ze 2 zalen en doet Chuckie een 9 uur durende solo? Of willen ze hem tussen de rest van de DJ's plaatsen... |
|
|
| basd |
Dat is denk ik ID&T's vooruitstrevende, progressieve en altijd vernieuwende manier om de zaal leeg te krijgen 's ochtends.
Kunnen de schoonmakers mooi op tijd aan het werk. |
|
|
| SnuggLe |
Maybe ligt het aan mij, maar dit is WEL vooruitstrevend.
Op welke feest zie je nl Chuckie staan tussen namen als de Hey en Picotto? Ik vindt dit voor ID&T begrippen zeker wel vooruitstrevend. Maar neit de moeite waard om heen te gaan.
Ben ook benieuwd wat er op afkomt:
- Te weinig breezah namen, dus niet echt aansprekend voor TMF publiek
- Niet aanspreken voor 'die hards', want zulke bijzondere namen zijn dit niet, en techno gedeidt (hoe schrijf je dat? :)) beter in een clubcircuit.
Maar meneer Bram, raakt het dan niet uitverkocht?
Jawel, tuurlijk wel....maar dan met fout publiek :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
en techno gedeidt (hoe schrijf je dat? :)) beter in een clubcircuit.
|
Gedijt :)
Enne, grotere technofeesten raken ook gewoon uitverkocht hoor, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens.. Het is alleen vooral de hardere techno die erg veel publiek trekt, zeker bij Q-Dance :).
In dit geval valt het nog wel mee met de hardheid, dus ik ben ook benieuwd hoe hard het zal gaan met de kaarten. |
|
|
| Entropy |
Gelukkig is er een leuk/goedkoper/beter alternatief:
Antwerp is Burning, 1 mei sportpaleis Antwerpen.
Met al zeker Armin van Buuren en Sven Vath!
Yep, die wordt het! :D
kaartjes kosten 30 eurootjes.... ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Best leuke lineup moet ik zeggen!! Vindt dit wel verrassend hoor....!!Michel de Hey en Picotto zijn leuk,
Laidback Luke en Felix de Housecat passen wel bij elkaar, als deze voro de eerste 2 heren draaien is het een goede overgang. Bates past daar ook wel bij.
Maar wat doen die laatste 2 bij de lineup????
Ik ga er geen kaarten voor halen, ik zit bij Tomorrow..!! |
Op zich vind ik dit best een heel erg leuke line up:
Mauro Picotto
- Productie technisch naar mijn mening altijd top. DJ technisch misschien wat minder maar altijd lekkere sets!
Michel de Hey
- Voor de pure techno liefhebbers is ie misschien te commercieel. Ik vind dat ie altijd lekkere sets draait. Carl cox nodigt hem vaak uit om in de UK te draaien, dat zegt genoeg volgens mij
Laidback Luke
- Misschien wel de beste dj van de dag op DV2003. Dat swingde toen echt de pan uit!!!! Ben benieuwd of ie dat in gelredome ook kan doen
Felix da Housecat
- Nooit echt goed geluisterd, wel wat flarden van Mysteryland 2002 opgepikt maar te weinig om mening over te vormen. Maar als ik goed begrijp is het club/groove.
Benjamin Bates
-Jah een wereldset op IC 2002, op 2003 wat minder. Deze jongen kan dus echt wel draaien, en die plaatjes die die met marco v heeft gebouwd zijn natuurlijk super.
Don Diablo
-Een van de meest diverse djs van nederland. Hij kan sets draaien van electro naar uk hardhouse. Wat ie ook draait, draaien kan ie goed hoor!
DJ Chuckie
- Jah dat deze erbij staat is dan weer jammer. blegh. Ik kom voor een avondje housen als ik R N B wel dan doe ik me kani pakske aan en ga pimpen op een of ander rnb feest.
Ga ik naar dit feest?:
Ik denk het niet, dat terwijl de line up, behalve chuckie dan, me best wel aanstaat. Een avondje grooves/club en wat techno gaat er best in! Als dit feest vorig jaar gegeven was dan was ik denk ik wel gegaan omdat me financiele situatie er een stuk beter uitzag toen! Ben nu maar een arme student en HQ Mei zijn nu al Lab 4 en Lisa Lashes bevestigd. Ga dan liever hardhousen voor 20 euro intree. |
|
|
| SnuggLe |
Ben het wel me je eens Basvh... Lineup redelijk aantrekkelijk, maar ik ga ook niet.
Want?
-Het is ID&T....
-Er komt niet mijn publiek op af
-Gelredome vindt ik neits, ik hou van klein
-Mayday is er net voor, en Tomorrow (3 uur FEOS!) op dezelfde avond
Dit is ook best vernieuwend, voor ID&T begrippen dan! Een lineup met namen die het BrEeZaH volkje niet echt kennen. Dus ben benieuwd of dit vol komt. Zo ja: dan heb je echt klootjes-tmf-volk wat het niet boeit wie er komt, maar weet dat het ID&T is en afkomt op 'reclame'(zal wel een dik mediaoffensief komen) of er komt bijna niemand en dan zie je dat je dus WEL een 'grote naam' nodig hebt als Tiesto/Armin/Gielen etc om mensen te trekken.
Vindt dit juist wel interessant.
En die lineup is niet eens zo slecht vindt ik... Chuckie is neit mijn smaak, maar wel vernieuwend.....ID&T gaat meer richting 'totaal vermaak op 1 avond'. |
|
|
| jp |
| Vergeet het maar, dat geld is beter besteed :) |
|
|
| eieregooie |
| Dit is zo 10x niks he als je het mij vraagt... |
|
|
|
|