return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Producer Talk (pg. 10)
View this Thread in Original format
TranceZoner
Wou jullie er even op wijzen dat er in het algemene TA productieforum een hele vette kick library is te downloaden. Deze moet je downloaden!
Bevat o.a. kicks van Nu-Nrg, Armin en Paultje! A True Must-Have!

Cheers!
Jay M
Yep ik heb ze, alleen zelfs ìk hoor de artefacts zitten. Maar zeker een vette post. Misschien gebruik ik ze nog wel. Maar ik probeer de kicks in ieder geval na te maken, heb ik lekker mn eigen sound :P

Hoop dat t een beetje lukt.......
iLLicit
Ik heb die kicks ook gedowned en ze klinken zeker goed! Ik hoor alleen weinig artifacts, maar ik heb ze ook nog niet heel aandachtig beluisterd.
NoisyNeil
Naam: Swidge, Solphate Project
Programma's en Apparatuur:
Reason 2.0, Sound Forge 6.0, Logic Platinum Audio 5.1 ... Dateq XTC, Skytec 2700 (dubbel) en Yamaha DJX1
Bezig: Een hele tijd :toothless

Tracks:
Swing Asylum (Original/Intro Mix/Swidge's Swinging Tribe Mix)
Centre of Attention (Original/Swidge's Attention Deficit Dub)
Duty of Honour (Original/Intro Mix)
DjRV
2 Pjotr G : dikke track die freak your spirit,errug goed gedaan (Y)
Ferry 0
Yoow even iets totaal anders, ik ben opzoek naar een set monitor speakers. Een vriend van mij geberuikt op dit moment Phonic P6a zie ook link --> http://www.smpalma.it/dettaglio.asp?id=339
Opzich zijn dit super speakers maar ze kunnen niet echt hard en das wel jammer voor het plaatjes draaien. Heeft iemand ervaring of goeie dingen gehoord over andere speakers??
azior
quote:
Originally posted by Ferry 0
Yoow even iets totaal anders, ik ben opzoek naar een set monitor speakers. Een vriend van mij geberuikt op dit moment Phonic P6a zie ook link --> http://www.smpalma.it/dettaglio.asp?id=339
Opzich zijn dit super speakers maar ze kunnen niet echt hard en das wel jammer voor het plaatjes draaien. Heeft iemand ervaring of goeie dingen gehoord over andere speakers??

Phonic P8a kan harder dan de P6a...
als je naar andere merken gaat kijken kom je een stuk duurder uit, aangezien je een ook nog een goeie monitor wilt hebben, maar misschien dat de Tanny Reveal active nog redelijk hard kan...
Pjotr G
ik heb n setje tannoys, en ze zijn niet gemaakt of bedoeld om hard te gaan, maar om plat en gedetailleerd te gaan. Maar ik weet ook niet wat je hard vindt, maar voor DJ-en kun je denk ik beter voor hi-fi speakers gaan.

@DJrV: tnx :D
The Designer
quote:
Originally posted by TranceZoner
Wou jullie er even op wijzen dat er in het algemene TA productieforum een hele vette kick library is te downloaden. Deze moet je downloaden!
Bevat o.a. kicks van Nu-Nrg, Armin en Paultje! A True Must-Have!

Cheers!

Kan je geen link geven?
iLLicit
Ik heb hier thuis Alesis monitoren staan en die kunnen voor mij hard genoeg en ze gaan ook echt aardig hard. Alleen is het bij monitoren volgens mij de bedoeling om ze niet al te hard te zetten. En trouwens voor het draaien kan je idd beter Hifi-speakers gebruiken, je hebt daar geen ontzettend gedetailleerd geluidsbeeld voor nodig.

TranceZoner
quote:
Originally posted by The Designer
Kan je geen link geven?

Bijdehand...
:p:p:p:p:p:p:p

Maar speciaal voor jou:

http://www.anergy.de/files/basedrum.rar
Teknikol
jo mensen,

ben bezig aan een remix van özgür can - on a white day en ik d8 laat ik het ff sharen met jullie wat ik gebrouwd heb tot nu toe. Opbouw is niet helemaal naar mn zin en nog meer dingen zijn niet naar mn zin...maar wat vinden jullie ervan?

sample
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement