|
Producer Talk (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
als ik dit een beetje onder de knie wil gaan krijgen moet ik wel 30 kerstvakantie's achter elkaar krijgen! :p |
jup same here |
|
|
| eieregooie |
| Ach, ZO moeilijk isset nu toch ook weer niet? |
|
|
| robin |
Dat zullen we maar even in het midden laten..
Anyway, ik hoorde net dat de beta versie van Reason 3 (3.1) gepost ZOU zijn in alt.binaries.misc
Pr31bip, 10 files
Mijn nieuwsserver is klote, laat het even weten oke? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by robin
Dat zullen we maar even in het midden laten..
Anyway, ik hoorde net dat de beta versie van Reason 3 (3.1) gepost ZOU zijn in alt.binaries.misc
Pr31bip, 10 files
Mijn nieuwsserver is klote, laat het even weten oke? |
ben aan het koekeloeren! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach, ZO moeilijk isset nu toch ook weer niet? |
Nee hoor....
Goede melodie, lekkere baslijn, mooie sounds, goeie fx, vette breaks, EQ-en, Compressen, maar behalve dat is produceren ECHT n eitje:o |
|
|
| robin |
| ff lekker happen TZ :D |
|
|
| basvh |
Ik heb ze gevonden maar het is in totaal maar 32 mb.Kan dus nooit reason zijn denk ik.
Door de retentie tijd is het ook zo dat ze al van de servers zijn/ |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by robin
ff lekker happen TZ :D |
Hehehe, JA :p
Anyway, het zit gewoon zo:
Er komt meer bij producen kijken dan men denkt, het is ten eerste al een uitdaging een programma onder de knie te krijgen, als je dat eenmaal geleerd hebt is de wereld in feite van jou, het enige dat jou zelf dan nog weerhoudt is je eigen creativiteit/fantasie... |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by basvh
Ik heb ze gevonden maar het is in totaal maar 32 mb.Kan dus nooit reason zijn denk ik.
Door de retentie tijd is het ook zo dat ze al van de servers zijn/ |
!! kan prima hoor!
Reason 2.5 is (uit mn hoofd) maar 26 mb
Er zitten geen nieuwe soundbanks bij. misschien een aantal patches (a 1kb per stuk) maar thats it.
Ik ga even achter die jongen aan die mij vertelde dat het gepost was. Als ik het kan vinden zet ik het wel op een yousendit ofzo :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by robin
!! kan prima hoor!
Reason 2.5 is (uit mn hoofd) maar 26 mb
Er zitten geen nieuwe soundbanks bij. misschien een aantal patches (a 1kb per stuk) maar thats it.
Ik ga even achter die jongen aan die mij vertelde dat het gepost was. Als ik het kan vinden zet ik het wel op een yousendit ofzo :) |
Ow jah dan kan het wel, ik heb ze gedownload maar door de retentie tijd heb ik niet alle rarren. |
|
|
| robin |
Ik ben hem nu hopelijk aan het binnenhalen
Nou hoorde ik van een tester, ik noem geen namen, dat de test versies gelimiteerd zijn tot 20 minuten gebruik (per sessie) en GEEN save mogelijkheid hebben..
Confirm anyone? |
|
|
| TranceZoner |
Robin, je bent m dus al aant binnenhalen... Ben zeer benieuwd!
Anyway, bij de vorige testversies was er wel een tijdlimiet van 20 minuten en was de save-functie ook disabled, dus zal nu wel t zelfde zijn.... |
|
|
|
|