|
Producer Talk (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jay M |
| Hey klinkt op zich best erg relax. Ben niet zo te spreken over die zweepslag als clap zeg maar. Goeie sounds verder en goeie productie kwaliteit. |
|
|
| Timothy |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Wou jullie er even op wijzen dat er in het algemene TA productieforum een hele vette kick library is te downloaden. Deze moet je downloaden!
Bevat o.a. kicks van Nu-Nrg, Armin en Paultje! A True Must-Have!
Cheers! |
Vette samples!!:D. Heb je nog meer links van vette samples? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Timothy
Vette samples!!:D. Heb je nog meer links van vette samples? |
Ik zou zeggen Timothy, kijk anders ff in het algemene productieforum.
Daar staan geloof ik genoeg andere links...
Goede link voor Reason --> Goede Link voor Reason'ers |
|
|
| Timothy |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Ik zou zeggen Timothy, kijk anders ff in het algemene productieforum.
Daar staan geloof ik genoeg andere links...
Goede link voor Reason --> Goede Link voor Reason'ers |
Bedankt, Trancezoner voor die link van Reasonstation :D |
|
|
| TranceZoner |
Gister heb ik na aanleiding van een thread in t algemene forum een nogal vette reason file gekregen. In die Reason file is te zien hoe je precies een multiband-compressor kan maken. Daarmee kun je dus bepaalde frequenties (Low, Low End, Middle en High) wat naar boven halen of bijvoorbeeld wat meer wegmoffelen. Als iemand wil weten hoe je nou die multiband-compressor precies moet maken, en hoe je de apparatenkabels enzo dan moet routen, PM me gerust even, dan kan ik het wel weer doorsturen naar je email ofzo.
Cheers |
|
|
| Massive84 |
| hmm misschien moeten we ook een TANL anthem maken :), net als die belgen :p. |
|
|
| dj_spare |
ik zal mijn 'track' ook maar eens aan jullie te gehoren brengen... samples heb ik gehaald uit The Day After Tomorrow OST :D en 't is gemaakt met reason 2.5 :p
klik hiero |
|
|
| Timothy |
Izz goed. Ik zal ff luisteren ;) |
|
|
| Darkone55 |
Zo, deze thread heb ik nog nooit gezien.. Nou kom ik hier niet zo vaak, maja. Ik produce iig ook.. Ben de laatste tijd wat aan het expirimenteren met verschillende synths om het allerbeste geluid te krijgen, en das nog best lastig.
Ik produce btw met FL.. |
|
|
| Jay M |
| quote: | Originally posted by Massive84
hmm misschien moeten we ook een TANL anthem maken :), net als die belgen :p. |
:D
Ja waarom ook niet hehe |
|
|
|
|